hei kaikki mu online pelaajat tulkaaa ja kijoittakaa

mu o

oon 85 lvl mu online is best

15

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Offlinettäjä

Olen MaM Onlinessä levelillä 2000 minä olen paras!

• Niksuk91

Katoin kuuklesta mutta ei sieltä ees löytynyt sen nimistä peliä... 2000lvl! kuinka nopeesti saat leveleitä?

• muo

hei oon tos äsikisen jutun kirjoittaja ooon kyl jo 108 leveliiiin sanokaa minkä levelisiii otte ja mitä ooottte jos pelaaattte munolineä

• Niksuk91

On vasta 28lvl :( ja oon DK. mulla oli ekax yx 40lvl mutta tein sen vahingossa P2P servuun ... enkä viittinyt alkaa maksaa :(

• blade knight

oon ite lvl 397 ja isken 1495

• öhö

Olin 5 lvl!!!!! Mut yhtäkkii se katos!!!!! Sitä ei oo enää siel listas mutta sen nimisä ei voi tehä!!!!!!

• Niksuk91

mihin asti se päästää sut?
        Kato kaikki ne servut läpi.. jos ei löydy niin sut on varmaan potkittu pois ;)

• xxxxxxxxxxxx

en oo viel mitää ku en saa ees pelii käyntii =(
      siis se menee siihen alku kuvaan mis on 3 laivaa muttei tuu mitää login juttuu siihe .... tietääks joku mitä tehä ????

• Niksuk91

Mo,

Kun mä aloin pelaamaan Muta mulla oli sama ongelma :( Mutta pääsin pelaamaan kun poistin koko pelin ja latasin sen uudestaan sen jälkeen latasin uusimman päivityksen siihe.. sen jälkee ei oo ollut mitään ogelmia paitsi että mun kone tilttailee välillä ;)

• Tomuli

Mulla on sama juttu, ja sit ku painaa ESC näppäintä nii tulee vaa Exit game / options / cancel
        mä en vaa tajuu miks se ei toimi!

• Niksuk91

mamaa mieltä...

• Niksuk91

ups älä laita tähän mitään ;)

• mozika

oon pelannu mu onlinee joskus mutta sitten pidin taukoo.. koitin myöhemmin uudestaan mutta coo oli vanhentunu.. tein uuden mutta sitten iski ongelma.. en saa uutta charaa tehtyy... onks siittä tullu maksullinen nykyisin vai mikä mahtaa olla vikana... aina ku koitan laittaa uuden ukon ni se sanoo että invalid tai käytössä jo, laitan minkä nimen vaan... :(... auttakaa... mieluiten sähköpostiin kun näitä tulee harvoin luettuu...

• Niksuk91

samaa mieltä...*

• ON PERSEEST

MU ONLINESSA ON VARMAAN PUOLET PELAAJISTA XIITTEREITÄ JA "MU ONLINE CHEAT PREVENT SYSTEM" EI EDES TAIDA OLLA OLEMASSA.
      ITSE PELASIN SITÄ AIKOINAAN MUNA PYSTYSSÄ MUTTA KUN HUOMASIN ETTÄ KAIKKI HACKKEREITÄ NIIN SE OLI SITTE PASKEMPI KUIN PALAPELI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4558
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2454
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1004
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      975
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      107
      816
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      804
    7. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      750
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      135
      749
    9. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      686
    10. Miksi et usko..

Että oikeasti tykkään susta!? Vähän liikaakin...
      Ikävä
      52
      680
    Aihe