islamin hyötyjä suomalaisille

Feisal

näette kaiken islamissa vain pahana.miksi ette etsi hyötyjä ja hyviä puolia.voisin laittaa niitä tähän joitain.nämä ovat hyvin koettuja monissa maissa ja hyviksi havaittuja ja ihmiset ovat tyytyväisiä niihin.

1.ystävyys ja liitoutuminen islamilaisten maiten kanssa josta olisi paljon hyötyä suomelle.islamin maissa monissa omien kansalaisten elintaso on hyvä ja vierastyöläiset tekee töitä.työpaikkoja ei viedä kiinaan
2.politisten puoluetien loppuminen tai ainakin ne toimisi islamin periaatten mukaan.säästyisi paljon rahaa ja ne toimisi kaikki kansan hyväksi.
3.rikokset vähenisivät kun islamin laki sharia tulisi voimaan.vankiloita ei tarvitsisi kuin ehkä yksi.kadut olisi turvallisia.
4.taydellinen vapaus ja tasa arvo miehille ja naisille.naisten olisi täysi vapaus käyttää huntua ilman pilkkaa koska se sopii naiselle.eikä tarvitsisi ottaa perheessä vastuuta muusta kuin lasten kasvattamisesta islamiin.ja myös synnyttää lapsia.miehet kantaa vastuun kaikesta.miehet saisi tuntea olevansa miehiä ja perheen pää joka tehtävä heille kuuluukin.vaimo on miehen pelto ja viljeysmaa
5.lapset opisi kunnioitamaan vanhempia ihmisiä eikä oppisi juopottelemaan ja käyttämään huumeita.
6.suomen kansan hukuminen viinaan päättyisi sillä puhdas islamilaisuus poistaisi alkoholin.
8.kouluopetus uudistettaisiin nykyaikaiseksi ja arabian kielen opiskelu tulisi hyödyttömän ruotsin tilaalle
9.juutalaiset ja kristityt eivät enää johtaisi mitään ja ateismi katoaisi

tästä voi laittaa mielipiteitä muuta puhukaa asiallisesti niin minäkin teen.en raivoa enkä uhkaile ketään kuten niin moni minua täälläkin.kuitenkin he tekee sen aivan turhaan koska sillä ei ole vaikututsta

42

2481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sananvapaus

Mutta kiitos ei. Juuri tuota emme halua. Hienoa kuitenkin, että kuulemme asian muslimilta itseltään.

Jos minä menisin kertomaan kansalle, että islam uhkaa maatamme kertomallasi tavalla, niin osa hyssyttelijöistä syyttäisivät minua ennakkoluuloiseksi tms.

• SampoRadikaali

Mutta, mutta.
      1.liitoutuminen voi olla hyvä ystävyyden ja öljyn nimissä.
      2.Joo, ei varmaan tarvitse vastata yksipuoluejärjestelmän diktatuuriin.
      3.Kadut olisivat turvallisia. kukaan ei uskaltaisi ottaa tanssiaskeltakaan iloisen päivän vuoksi. etenkään naiset.
      4.Ketä haluaa pitää huntua Suomessa? Ultraviolettisäteily ja kuumuus ei ole sitä luokkaa, että olisi tarpeellista. Mitä Naista viljelysmaana sanominen tarkoittaa sitten, mutta ei varmastikaan mitään jumalalliseen hedelmällisyyteen ja sitä kautta kunnioittamiseeen.
      5.Lapsille on taattu leikki-ikä, peruskoulu ja sitä kautta sivistys, jonka kautta he pystyvät olla vuodattamatta lähimmäisensä verta uskonnon tai politiikan nimissä.
      6. Uskonto, viina, huumeet. niiden takia ollaan valmiita tappamaan ystäviä, joten ei eroa niilläkään.
      8.TÄSSÄ ollaan samaa mieltä. Arabian opiskeu olisi VARMASTI hyödyllisempää kuin ruotsi, näinä diplomatian-kultapäivinä.
      9.TÄSSÄ toinen: Juutalaiset ja kristityt saavat kadota siinä missä ateismi ja muut ismit. mutta se vain jää ajattelevan ihmisen haaveeksi.

• aey'

Olen katsonut mitä aiheita käsittelit. Yksikään kohta ei käsitellyt uskontoa. Siis ihmisen uskonnolliset asiat ei ollenkaan tule mieleen islamin hyviä puolia ajatellessa.

1. talouspolitiikkaa

2. politiikkaa

3. laista ja oikeuslaitoksesta

4. Naisen ja miehen rooleista

5. perhe- ja raittiuskasvatusta

6. alkoholipolitiikkaa

8. höpinää koulusta ja opetuksesta

9. syrjintää ja kiihotusta

• Feisal

jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi niin jätä yksinkertaisuutesi paljastamatta

• Feisal

kukaan voi juuri tyhjäksi tehdä noita islamin hyviä puolia.siinä on vielä paljon muutakin.islam on kokonaisvaltainen joka ulottuu kaikkeen elämään.se on mahdollista vain täydeliselle.suomalaiset tajuavat sen onnen vasta kun alistuvat sen alle.voiko ihanampaa tulevaisuuta maalle olla.
      he suomalaiset voivat siten osallistua myös islamin levitämiseen eli lähetystyöhön

• realisti

Islam ei kiinnosta uskontona länsimaalaisia, koska on olemassa paljon kivempiakin uskontoja, jotka ovat kaiken lisäksi turvallisempia ja suvaitsevampia.

• tavoitteet

ja päämäärät, mutta toteutus niiden saavuttamiseksi ja ylläpitämiseksi eivät ole mielekkäitä itselleni. Kun näkee mitä sellaisissa maissa helposti tapahtuu, kiihkoilu ja tappelu, niin eikö siinä mennä ojasta allikkoon tavallaan. Silloin tietysti, jos kaikki ovat samanmielisiä, niin silloin se luonnollisesti sujuu, mutta ei siis tule sopimaan tänne, jossa ollaan totuttu erilaiseen elämään.

Mutta vielä tärkeämmäksi esteeksi koen sen, ettette tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan ainoaksi Pojaksi, joka sikisi Pyhästä Hengestä. Itse en ainakaan tietoisesti halua kumartaa kenellekään muulle, kuin Vapahtajalleni Jeesukselle. Se on kuitenkin joillekin kristityille tänäkin päivänä se tärkein asia.
      Ei se, että te hyväksyttä hänet profeettana, ole mitään, sillä se on meille Jeesukseen uskoville valhe. Ja jos islamin uskoinen haluaa mieluummin pitää oman uskonsa kuin tulla puhdistetuksi synneistänsä, niin toki hänellä on siihen vapaus, ja jokaisen tahtoa on kunnioitettava. Tässäkin uskossa esiintyy rauhaa ja rakkautta, joten ihmispelkoa tässä ei pitäisi olla, Jumalan pelkoa siinä mielessä kuitenkin, että tutkii omaa sisintään, eikä niinkään toisten elämää. Ja ottaa todesta sen, mitä Hän on ilmoittanut Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta:
      ----
      24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
      (Johannes 8)

asiayhteydessään: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 8:1&rnd=1139598908877
      ----
      Ja tuo koskee kaikkia ihmisiä, jotta ette luule, että on jokin toinen, joka teidät voi pelastaa kuin Jeesus Kristus.
      ----
      12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
      (Apostolien teot 4)

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ap. t. 4:1&rnd=1139599653815
      ----

siis jos joku haluaa pelastua, mikä tosin ei koskaan ole muodissa länsimaissa, niin lukekoon Uuden Testamentin osuuden Raamatusta, sillä sieltä löytää totuuden, kun uskoo eikä epäile, ja rukoilee. Siinä kuitenkin jotain oleellista:

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 10:1&rnd=1139600648347

Mutta jottei eksyisi, niin kyllä mielestäni Jumalan Sanaan kannattaa tutustua tarkemmin. Ja siihen luonnollisesti tulee myös halu tutustua, jos Jumala tekee sen ihmeen, että ihminen alkaa uskomaan.

Kiitos rauhallisuudestasi, ja asiallisesta avauksesta. Valitettavasti itse en halua ottaa islamin uskoa omaan elämääni, enkä toivoisi sitä kotimaahankaan, mutta puolestani te saatte pitää silti oman uskonne luonnollisesti, jos ette ota todesta sitä ilmoitusta, että Jeesus on sovittanut teidänkin rikoksenne Jumalaa vastaan, ja Hänen ansiostaan ja sovintoveren kautta meillä on rauha Jumalan kanssa.

ja se voi kuulostaa toki hullutukselta:

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1139600655516&search=hullutus&rng=1&submit1=Hae&ref=Room. 10:1&ctx=0&mod1=FinPR&mod2=&mod3=

Rauhaa! Sillä en haluaisi uskoa, että tekään toivotte orjuuttavanne ketään uskontoonne.

ps. Mutta ei silti sotketa uskontojamme toisiinsa. Se on varma, että siitä ei synny mitään hyvää. Eli pidetään ne niin hyvin erillään kuin voidaan.

• muuta kuin kertoo

Siis tämän tyypin jutut on sellaisia, että vain yksi mahdollisuus on olemassa:

- kyseessä on islamistiksi tekeytyvä kirjoittaja
      - esittää vääristeleviä ja loukkaavia väitteitä "islamin" nimissä

Kirjoittajan todellinen tarkoitus on heittää lokaa islaminuskoisten ja arabien niskaan.

Älkää missään tapauksessa uskoko "Feisal" tyyppisiä kirjoittajia. He vääristävät tahallaan maailmankuvaa.

Heidän päämääränsä on varmastikin vahingoittaa juuri niitä, joita nimissä he väittävät toimivansa.

Yksi asia on varma "Feisal" pyrkii lietsomaan kaunaa, epäluuloa ja vihaa.

• ettei Feisal ole provo?

"2.politisten puoluetien loppuminen tai ainakin ne toimisi islamin periaatten mukaan.säästyisi paljon rahaa ja ne toimisi kaikki kansan hyväksi."

Minun on todella vaikea uskoa, että tämä tai mikään muukaan feisalin luettelemista kohdista olisi Suomessa asuvien muslimien ajatuksien mukaista. Mikäli feisal on muslimi, hän asuu väärässä maassa. Hänen kannattaisi muuttaa pikimmiten takaisin Saudi-Arabiaan tai maahan jossa nuo arvot ovat kohdallaan.

• Perijä

Kyllä tuossa on monta hyvää asiaa. Kolikolla on kuitenkin kääntöpuoli. Suomalaisessa kulttuurissa on alkoholilla liian iso osa ja se aiheuttaa paljon ongelmia. Islam kyllä poistaisi tämän ongelman.

Negatiiviset puolet ovat vaan niin paljon isommat ettei ehdotuksesi ole järkevä. Ihmisten vapaus päättää itse asioistaan menisi, se on tärkein asia mikä maailmassa on. Islam sanelee elämän joka alueen eikä jätä tilaa omille valinnoille ja ajattelulle.

• puolia on se

ettei tarvitse itse ajatella (ja turhaan rasittaa aivojaan), vaan saa sokeasti vain uskoa miten pitää uskoa. Helppoa, eikö totta. Kullä imaamit ja profeetat hoitaa ajattelun.

• Perijä
        puolia on se kirjoitti:

ettei tarvitse itse ajatella (ja turhaan rasittaa aivojaan), vaan saa sokeasti vain uskoa miten pitää uskoa. Helppoa, eikö totta. Kullä imaamit ja profeetat hoitaa ajattelun.

Jokainen päättäköön mikä on hyvää. Jos ei halua ajatella voi valita helpon tien, uskonnon.

• Minni-Matleena

että ainakaan minä en ole mikään pelto ja viljelysmaa. Ja huntua en päähäni laita missään tapauksessa. Kukaan mies ei myöskään ole minun pääni, koska minulla on omat aivot.

Siinä olet oikeassa, että suomalaisten pitäisi vähentää alkoholin käyttöä.

Jaa että arabia pakkoruotsin tilalle, mahtaisiko olla vaikeampaa oppia...

• huntua

Sehän on vain sinun omaksi parhaaksesi. Se on tarkoitettu sinun suojaksesi, siis olet poissa miesten himokkailta katseilta.

Kun olet muslimin vaimo sinun ei tarvitse itse ajatella, koska miehesi tekee sen puolestasi. Helpottaahan se sinuakin, eikö?

• Feisal

liian pitkiä asioita selittää tässä.huntu on vapaus ja vilelysmaa osoittaa suurta arvoa.sehän tuo elannon perheele.ei se ole myös paha jos mies on pää.ei minunkaan vaimoni halua muuta.hän on sen itse usein sanonut.
        et ole vielä nähtävästi päässyt kokemaan todelista islamin vapautta.nainen muslimiasussa on kaunis näky

• Minni-Matleena
        huntua kirjoitti:

Sehän on vain sinun omaksi parhaaksesi. Se on tarkoitettu sinun suojaksesi, siis olet poissa miesten himokkailta katseilta.

Kun olet muslimin vaimo sinun ei tarvitse itse ajatella, koska miehesi tekee sen puolestasi. Helpottaahan se sinuakin, eikö?

sellaista helpotusta, että joku ajattelisi minun puolestani. Ajattelen mielelläni itse. Ja miehet ovat itse vastuussa katseistaan, en minä.

• Sinä Minni-Matleena
        Feisal kirjoitti:

liian pitkiä asioita selittää tässä.huntu on vapaus ja vilelysmaa osoittaa suurta arvoa.sehän tuo elannon perheele.ei se ole myös paha jos mies on pää.ei minunkaan vaimoni halua muuta.hän on sen itse usein sanonut.
        et ole vielä nähtävästi päässyt kokemaan todelista islamin vapautta.nainen muslimiasussa on kaunis näky

nainen on kaunis hunnutettuna. Päästä varpaisiin. Etkö ymmärrä sitä?

• Minni-Matleena
        Sinä Minni-Matleena kirjoitti:

nainen on kaunis hunnutettuna. Päästä varpaisiin. Etkö ymmärrä sitä?

Jos joku haluaa pitää huntua, niin se on hänen asiansa. Minä en halua, enkä pidä.

• uupo

9.juutalaiset ja kristityt eivät enää johtaisi mitään ja ateismi katoaisi

Eli siis juutalaiset ja kristityt orjuutettaisiin ja ateistit tapettaisiin?

• Feisal

tarkoitukseni.ei ketään tarvitse tietenkään tappaa.ateismi katoaa kun he kääntyvät islamiin.kristityt eivät hallitse kun he kääntyvät islamiin ja hylkäävät kristinuskon.juutalaiset ei hallitse kun he muuttavat maasta pois.lähi-itään tule rauha ja he elävät siellä yhdessä palestiinalaisten kanssa ja juutalaiset muuttaa sinne omalle kaistalleeen.

• uupo
        Feisal kirjoitti:

tarkoitukseni.ei ketään tarvitse tietenkään tappaa.ateismi katoaa kun he kääntyvät islamiin.kristityt eivät hallitse kun he kääntyvät islamiin ja hylkäävät kristinuskon.juutalaiset ei hallitse kun he muuttavat maasta pois.lähi-itään tule rauha ja he elävät siellä yhdessä palestiinalaisten kanssa ja juutalaiset muuttaa sinne omalle kaistalleeen.

Kyllä ne juutalaisetkin voisivat kääntyä islamiin. Samoin hindut, buddhalaiset yms.

Ja shia-muslimit voisivat muuttua sunni-muslimeiksi. Ja kaikki voisivat puhua arabiaa. Ja kaikki miehillä olisi iso parta. (Paitsi intiaaneilla, joilla on huono parrankasvu. He voisivat käyttää tekopartaa.)

Ja aurinkokin voisi paistaa enemmän näin talvella.

• minerva
        Feisal kirjoitti:

onneksi on vielä paljon meitä jotka eivät taatusti palaile islamiin =)

• Feisal
        minerva kirjoitti:

onneksi on vielä paljon meitä jotka eivät taatusti palaile islamiin =)

oletko luopunut islamista.vastaa heti miksi.etkö tiedä mitä se merkitsee suvulesi ja kaikille

• Gabriel

en ole ottanut tarkkaan selvää, mitä uskoa paikallinen pizzeria-yrittäjä edustaa mutta todennäköisesti islamia,
      niin hyvä asia mitä hän on tuonut, niin on ollut hyvä pizza ja kebab.
      hän voi olla myös kurdi, en tiedä.

• Feisal

ja muita kansallisuuksia islamilaisissa yhteisöissä.ovatko he olleett häiriöksi.heidän alkuperänsäon hyvin mielenkiintoinen ja hämärän peitossa.Barzani on hyvä johtaja samoin muut.Arbil on nykyään kaunis kaupunki

• sionistidzinni

Enpä usko että tuo mainitsemasi kebabinpyörittäjä täyttää Feisalin asettamia oikeaoppisuuden kriteerejä. Osanneeko tuo pitää vaimonsa ja lapsensa kurissa? Ja tunteeko edes sharian lakia kaikkine veikeine ykstyiskohtineen?

Kunnon Taleban-kebabia saa vain Afganistanin vuorilla. Jollei sitten Feisal ryhdy kebab-yrittäjäksi?

• Feisal
        sionistidzinni kirjoitti:

Enpä usko että tuo mainitsemasi kebabinpyörittäjä täyttää Feisalin asettamia oikeaoppisuuden kriteerejä. Osanneeko tuo pitää vaimonsa ja lapsensa kurissa? Ja tunteeko edes sharian lakia kaikkine veikeine ykstyiskohtineen?

Kunnon Taleban-kebabia saa vain Afganistanin vuorilla. Jollei sitten Feisal ryhdy kebab-yrittäjäksi?

"Kunnon Taleban-kebabia saa vain Afganistanin vuorilla. Jollei sitten Feisal ryhdy kebab-yrittäjäksi?"

siellä vuorilla asuu pataaneja joilla tuo kepap on todella erilainen.heillä on hyvät ruuat.paljon lammasta ja nimet monilla ihmisillä aika oudot.kaksi maailman kauneinta vuoristoa on Kurdistanin ja pataanien alueen.
        en ryhdy kepapin pitäjäksi kun en osaa tehdä kepapeja. (kirjoitetaan kepap ei kebab)olen johtavassa asemassa suomessa yritysalalla.voin ostaa kepapini ja kannattaa heitä.

• huumorimiehiä
        Feisal kirjoitti:

"Kunnon Taleban-kebabia saa vain Afganistanin vuorilla. Jollei sitten Feisal ryhdy kebab-yrittäjäksi?"

siellä vuorilla asuu pataaneja joilla tuo kepap on todella erilainen.heillä on hyvät ruuat.paljon lammasta ja nimet monilla ihmisillä aika oudot.kaksi maailman kauneinta vuoristoa on Kurdistanin ja pataanien alueen.
        en ryhdy kepapin pitäjäksi kun en osaa tehdä kepapeja. (kirjoitetaan kepap ei kebab)olen johtavassa asemassa suomessa yritysalalla.voin ostaa kepapini ja kannattaa heitä.

että oikein johtavassa asemassa.
        Tiesitkö muuten että minä olen Monacon prinsessa?
        Ihan aikuisten oikeesti.

• Feisal
        huumorimiehiä kirjoitti:

että oikein johtavassa asemassa.
        Tiesitkö muuten että minä olen Monacon prinsessa?
        Ihan aikuisten oikeesti.

kaikkien olevan siivoojia ja kepapin pitäjiä.löytyy monia yrittäjiä joilla on useita työntekijöitä.nämä yrittäjät ovat yrityksessään johtavia.et ehkä tiedä bisnesmaailmasta paljon mutta ehkä ymmärät tämän.

• ymmärrän
        Feisal kirjoitti:

kaikkien olevan siivoojia ja kepapin pitäjiä.löytyy monia yrittäjiä joilla on useita työntekijöitä.nämä yrittäjät ovat yrityksessään johtavia.et ehkä tiedä bisnesmaailmasta paljon mutta ehkä ymmärät tämän.

koska olen Monacon prinsessa, kuten sinäkin ymmärrät, koska olet Suomen vaikutusvaltaisimpia johtajia.

• Just, niin, tota...ehkä ei
        sionistidzinni kirjoitti:

Hellou?!?!?
        Juu, lähi-idässähän ei ole rikollisuutta, turvattomuutta. Mites muuten kaikkein sekulaarisimmissa yhteiskunnissa on eniten tasa-arvoa ja hyvinvointia!? Se mitä ei lähi-idässä ole on se mitä ei näy: lakaistaan maton alle. USAssakin juuri nämä ääri-kristityt ovat eniten kuolemantuomion puolesta ja sosiaaliturvaa vastaan. Noi kaikki raamatun ja koraanin siteeraukset: hohhoijaa. Kaikki uskonnot on rauhan ja rakkauden puolesta blaa blaa blaa. Ei kiinnosta mitä sanotte, kiinnostaa miten toimitte.

• Muhammed al Hamza

Kaikki on poistettu. Fatima kutsuu.

• Feisal

sherifi on käynyt taas ratsialla ja poistanut paljon.tänä iltana jo lähes parikymmentä viestiä.olet oikeassa Fatima kutsuu ja lisäksi jotkut täällä risoo.et sinä.islam nousee ja mietin joka päivä sitä.viel joku este on sen tiellä.

• ,kun
        Feisal kirjoitti:

sherifi on käynyt taas ratsialla ja poistanut paljon.tänä iltana jo lähes parikymmentä viestiä.olet oikeassa Fatima kutsuu ja lisäksi jotkut täällä risoo.et sinä.islam nousee ja mietin joka päivä sitä.viel joku este on sen tiellä.

länsi tuhoaa Iranin? Öinen Iran näyttää satelliittikuvissa valaistulta joulukuuselta, kun risteilyohjukset paukkuu.

Kaikki tuo tapahtuu 1-2 kk päästä, viimeistään kesään mennessä.

• Muhammed al Hamza
        Feisal kirjoitti:

Nyt kun Ashmura juhla on juhlitu ja ruoskittu Mohammedin(PBUH)pikuserkun kituuttamisen kunniaksi, niin voime alkaa otodaa taydellisen Umman alkamista koko ihmiskunalle. Silloin kristutyt alkavat ummärtaa sen ainoan oikean tien löytyminen.

• hyväksymme

vain yhden asia:ruotsinkielen vaihdamme ilomielin arabiankielen opiskeluun. Muut kohdat eivät kelpaa meille.

Mekin olemme aikoinaan harrastaneet pirttiviljelyä, (minunkin isän ja äidin perheissä oli molemmissa 12 lasta), mutta enää nainen ei ole miehen pelto ja viljelysmaa.

• ???

Mistäs hoitolaitoksesta tämmöinen kaveri on karannut?

• lol

...mielisairasta! kelatkaas ny vähä... eletään vuotta 2006. ei täällä pelkällä uskolla pärjää. mun mielipide on että: siihen mihin järki ja ymmärrys loppuu nii uskonto alkaa.!

• ----->

=) Minäkin vastasin tähän viestiin eilen..., mutta näkyy serihvi tai ylläpito poistaneen sen. Nyt kyllä ihmettelen suuresti miksi. Se oli ihan asiallinen opponointi pääviestissä esitettyihin kommentteihin, jotka kaikki puolestaan ei ole niin asiallista, vaan pikemminkin provosoivaa. Näyttää tosiaan olevan niin, että täällä ei saa keskustella "islamista yleisesti" kuin ainoastaan tuoden sen hyviä puolia esille. Kovin menee yksipuoliseksi ellei saa vastaväittämiä esittää asiallisesti ja pienen sarkasminkin värittämänä.

• zzzZZ...

Vastaan tähän nyt uudelleen, jos sinulle, Gohar, vain suinkin sopii? Kuten huomaat, minä opponoin tämän viestin kristittyjä yleistävään sävyyn "loukkaaviin" väitteisiin. Jos siis poistat tämän, poistat myös aloitus tasapuolisuuden nimissä, eikö niin?

2) Juu-juu... Diktatuurista ja "yksipuoluejärjestelmästähän" meillä on kosolti hyviä esimerkkejä historiastamme. Eikä tarvitse kovin kauas mennä... Muutama vuosi riittää Irakissakin.

3) Mutta entä jos miekka viuhuukin syyttömälle? Siellä islamin maissa kun muutoinkin ollaan niin äkkinäisiä liikkeissä: miekka viuhuu nopeammin kuin ajatus kulkee - näin useimmiten.

4) Täydellinen vapaus ja tasa-arvo... Miten sinä käsität vapauden ja tasa-arvon? Ei ole tasa-arvoista, jos mies (tai uskonto) alistaa (vaatii) naisen pukeutumaan tietyllä tavoin, kun paikalla on muita kuin oma aviomies ja perheen lapset. Ei ole vapautta, jos naisen rooli elämässä on vain synnyttää ja pitää kotia ja "palvoa" miestään.

5) Jep, ja oppisivat myös heristelemään nyrkkejään ja huutelemaan kuolema-milloin-kellekin-huutoja turuilla ja toreilla fanaattisen ja raivoa täynnä olevan lauman mukana.

6) Ja tilalle tulis tietty ne oopiumpiiput. Sekö parempi vaihtoehto?

8) Myönnän, että ruotsinkieli on suomalaisille melko turha, mutta niin olisi arabiakin.

9) =) Niinpä! Tämäkö on sitä islamilaista vapautta? Heheh...

Kuten huomaat, vastasin yhtä asiallisesti kuin sinäkin keskustelun aloitit. Katsotaanpas nyt uudelleen miten Gohar tai Ylläpito reagoi... =)

• Miltä kuulostaa?

1.Kenenkään ei tarvitsisi pelätä matkustamista Lähi-Itään. Tekisi hyvää turismille ja toisi valuuttaa näihin entisiin muslimimaihin, niin että niistä ei tarvitsisi tulla länteen elintasopakolaiseksi riehumaan ja kertomaan muille, miten heidän muka tulee elää.
      2. Lähi-Itä ei enää olisi pelottava ruutitynnyri, ja sanan- ja uskonnonvapaus vallitsisi siellä. Juutalaisetkin saisivat elää rauhassa.
      3.Suuret kaupungit, lentäminen ja joukkokokoontumiset olisivat turvallisia, kun ei tarvitsisi pelätä uutta 9/11-terrori-iskua.
      4.Tasa-asvo ja vapaus vallitsisivat. Naisia ei alistettaisi miehen kynnettäväksi viljelysmaaksi ja palvelijoiksi.
      5.Lapset oppisivat kunnioittamaan vieraita uskontoja ja kulttuureja, kun ei enää tarvisisi pelätä muslimien vihaa, jos tekee omassa kristityssä maassaan heidän mielestään jotakin väärin.
      6.Alkoholin juomisesta ei missään maassa kivitettäisi tai laitettaisi vankilaan.
      7.Koulussa opetettaisiin, että numero kuuden jälkeen tulee seitsemän.
      8.Tytötkin pääsisivät käymään koulua ja opiskelemaan hyviin ammatteihin.
      9.Kristityt, juutalaiset, ateistit ja kaikkien muiden uskontokuntien kannattajat eläisivät rauhanomaisesti rinnakkain, ja johtajia olisi kaikkien suuntien kannattajien joukossa. Islamiahan ei tietenkään enää olisi olemassa, koska muslimit olisivat kääntyneet kristityiksi ja maailmassa vallitsisi rauha.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe