1.7 vastaan 2.0

astra 97

Miten on olen katellu astra farmaria 98-00. turpolla ja ilman.1.7 turpolla 2.0 ilman.Kaiketi 1.7 kulkis mersuun(240 ja 250) tottuneen ajoon riittävästi.Kestääkö nää opelin diisselit.300 000 mittarissa yleensä tänikäsissä.Mersus se ei ollut matka eikä mikään ,niin ne meesun pellit.

9

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turboa?

Ohhoh!

• ilmottajalta pois

Kaiketi opel on aina turpolla ja siksi selvänä asiana jäänny ilmottajalla pois.

• Opelin

dieseliin tulee, niin 1,7 -litrainen ei ole Opelin kone. Pienellä haulla löytynee muutamia kymmeniä keskusteluja tästä aiheesta.

• vain

Mikä motori se 1,7 oikein on ei kai joku japsi.

• turbodl

löytyy sekä opelin omaa konetta,kuin myös isutzun joka huomattavasti kestävämpi!!!!

• kahta

mallia,sekä Opeli että isuzu,ja jos joku meinaa hommata riemurasian niin ehdottomasti isutzu ettei tarvii olla nyrkit paskassa niinkuin itse olin oplin riisselin kanssa,ja tuli myös helvetin kalliiksi auto vaikka itse laitoin!!!

• on mulla
        turbodl kirjoitti:

löytyy sekä opelin omaa konetta,kuin myös isutzun joka huomattavasti kestävämpi!!!!

ainakin paranee koko ajan, nyt 16000 km mittarissa. Enkä vaihda remmijakopäisiin.

• Jaalo
        kahta kirjoitti:

mallia,sekä Opeli että isuzu,ja jos joku meinaa hommata riemurasian niin ehdottomasti isutzu ettei tarvii olla nyrkit paskassa niinkuin itse olin oplin riisselin kanssa,ja tuli myös helvetin kalliiksi auto vaikka itse laitoin!!!

Just. Taas yksi kaikkitietäväinen, joka on huoltavinaan ja korjaavinaan itse. -Mistäköhän viat johtuu...?

2.0DTL ja kohta 300000 huoletonta kilometriä takana. Huollot tehty merkkiliikkeesä, tosin vain 225 tkm asti.

• kymmenkertainen.
        on mulla kirjoitti:

ainakin paranee koko ajan, nyt 16000 km mittarissa. Enkä vaihda remmijakopäisiin.

Vahingossa on nolla jäänyt pois. Luja peli on ollut, en vaihda ainakaan Tojotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11518
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4109
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      122
      3309
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      177
      2602
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2343
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1884
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      331
      1218
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1004
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      947
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe