Ihana naiskolleega!

Sähkökenttä

Olen ihastunut maailman kauneimpaan naiskolleegaani! Hän tietää tunteistani, kiitos suuren suuni...

Havaitsen tässä ihanaisessa naisessani sellaisia merkkejä, jotka viittaavaat siihen, että meillä on jonkinlainen "sähkökenttä" välillämme. Jännitymme molemmat selvästi kohdatessamme.

Olen yrittänyt häntä koskettaa...vaivihkaa, mutta se on hankalaa. Hän luo minuun ihania katseita - pitkiäkin...

Millä saan selville mitä hän haluaa? Sanoin en halua tätä selvittää - pelkään, että se pilaa jännityksen väliltämme.

Mikä keinoksi?

15

3110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkovälistä

eiköhän selviä....

• Sähkökenttä

..teihin typeriin miehiin tuo neuvosi.

Klikkaappa hhiirelläs aikas kuluksi vaikka tuonne metsästys&kalastus -keskustelupiireihin, jollet saa enempää itsestäsi irti näillä aiheilla.

• kokenut
        Sähkökenttä kirjoitti:

..teihin typeriin miehiin tuo neuvosi.

Klikkaappa hhiirelläs aikas kuluksi vaikka tuonne metsästys&kalastus -keskustelupiireihin, jollet saa enempää itsestäsi irti näillä aiheilla.

Lähesty häntä, seiso aivan hänen edessään hymyile ja katso suoraan silmiin ja aseta kätesi hellästi hänen haarojensa väliin häpykummulle ja hiero hellästi sieltä. Uskoisin että asia tulee kerralla hyvin selväksi.

• Ja Hyvin

Nimittäin ex-vaimoani kouraisi hänen uusi ystävättärensä eräissä bileissä, ja sanoi hyväksi liikeeksi. Oli tosi innostunut, ja yön viettivät yhdessä. Ja suhde jatkuu jotenkin vielä. Näin lpr:ssa.

• terttu

Otapa nyt ihan rauhallisesti! Sähkökenttää varmaan on, mutta se ei aina tarkoita, että toinen haluaisi tehdä enempää tuttavuutta. Valitan! Useasti joutuu pettymään ihmisiin, niin se vaan on. Mieti haluatko pyöriä tuollaisessa tilanteessa kauankin. Jos olet hyvin kiinnostunut, niin kannattaa jutella hänen kanssaan ja pyytää vaikka ulos. Jos "sähkökenttä" siihen häviää ja tulee pakit, niin tiedät, että ne pakit olisi tulleet joka tapauksessa jossain vaiheessa, luultavasti vetäytymisenä flirttailusta tai ratkaisevasta askeleesta. Mulla on vuosien kokemus näistä jutuista. Olen nykyään ottanut tiukemman linjan tälläisen suhteen ihan itsenikin kanssa. Flirttailu on ihanaa, mutta en ikinä tee sitä sellaisen hankilön kanssa, joka ei itseäni kiinnosta enempää. En halua antaa väärää kuvaa toiselle. Joillakin se vaan ei mene näin.

• kademieli

Nyt malttia vain. Ei suotta kannata pitää hoppua tuossa tilanteessa. Nauti siitä ihanasta sähköstä, jos toinenkin tuntuu olevan täysillä mukana!!! Muuthan työpaikallasi eivät tiedä jutustanne ilmeisestikään mitään, mikä tekee tilanteesta kaksin verroin kiehtovamman...

Se että viestintä tapahtuu nonverbaalilla eli erilaisten vihjailevien eleiden, ilmeiden ja asentojen kautta, on monin verroin vavahduttavampaa ja mielikuvitusta kiihottavampaa kuin se anti, jota keskustelun kautta voisitte toisillenne viestiä. Nykyihminen kun ei oikein tiedosta eikä osaa käyttää niitä kivikauden peruja olevia viettelyn viestintästrategioita, pitäisi vain päästä nopeasti suoraan toimintaan.

Eikös flirtin nautittavuus perustukin juuri siihen, ettei vihjailua pidemmälle ehkä koskaan mennä! Annetaan vain toisen osapuolen nauttia saamastaan huomiosta ja myös itse nautitaan flirtin kohteena olemisen ihanuudesta.
      Oman kokemukseni perusteella voin sanoa, että tuollainen tilanne voi jatkua työpaikalla hyvinkin pitkään, mutta se edellyttää juuri sitä, ettei tiettyä rajaa koskaan ylitetä. Tappavan harmaana maanantaiaamunakin jalat vain uhkaavat lähteä alta, lämmin humahdus kulkee vartalon läpi katseiden kohdatessa, kevyt puna nousee kasvoille, sanat menevät sekaisin, ajatus pätkii, kevyt hipaisu katkaisee tajunnan hetkeksi. Tuttu parfyymin tuoksu huumaa ja kutkuttaa vatsanpohjan perukoita. Eteisnaulakon luona tekisi niin mieli kietoutua erään takin uumeniin.

Älä siis hyvä ihminen nyt hukkaa tai turmele tuota järkyttävän kadehdittavaa tilannetta, vaan nauttikaa toistenne olemassaolosta!

• onnekas tyttö

Puhut viisaita! Ei parane tätä nyt pilata vaan nauttia siitä mitä on. On ihan totta mitä sanoit tuosta sanoilla kaiken pilaamisesta...

Kun olisi jo maanantai ja pääsisi töihin!!!

• retkussa

SINUUN, ettei kykene aina normaalisti käyttäytyyn sinun seurassa..jospa olet vieny sen jalat alta ja se ei voi uskoa sitä teiän juttua todeksi.Ja pelkää ettei sinua koskaan saa omaksi ja hajoaa sen takia tai jotain.."Normaalia" ihastumista ei kai ole semmonen että koko ajan päässä pyörii se yks tietty..se on jo ehkä enemmän.

Mitä olet ite pidemmän päälle ajatellu kolleegasi suhteen?Luultavasti hänelle käy väliaikanenki juttu MUTTA epäilenpä että kokonaan sinut haluaa..

• iso ongelma

Molemmat olemme tahoillamme naimisissa, että pelkäksi flirttailuksi tämä suhde saa jäädäkin. Luulen, että vastapuoli on asiasta täysin samaa mieltä...

Jarrut päälle vaan että ei lopulta pahoita kenenkään mieltä. Mutta kaippa toisen päivää saa vähän piristää!?

• hauatko

sitten vain sitä että sähkökenttä ei lopu...vai muutakin?meinaan että saatat loukata sitä toista jos vaan pelleilet tunteilla.jospa se toinen haluaa enemmän...

• ei-pelle

...olen siitä, että minä olisin valmis menemään paljon pidemmälle kuin hän.

Jos jotain tässä lopulta satutan, niin itseäni...

• hmm
        ei-pelle kirjoitti:

...olen siitä, että minä olisin valmis menemään paljon pidemmälle kuin hän.

Jos jotain tässä lopulta satutan, niin itseäni...

älä ole niin varma, entä jos olet sen elämäsi nainen?

• Lepakko

jospa on rakastunut.ja haluaa vain sinut!!!!!eikä ikinä ketään muuta.

• powder...

Nyt kun olen seuraillut tätä palstaa, niin ihmettelen kuinka te ihmiset jaksatte pitää sellaista flirttiä jatkuvasti työpaikallanne. Mä en sellaista jaksa, koska haluan kuitenkin aina enemmän ihastuksen kohteelta. Eikö ole masentavaa tyytyä pelkkiin katseisiin, jos kuitenkin samalla ajattelee miten ihanaa olisi olla tämän ihmisen kanssa ja koskettaa..Itse mieluummin lopetan koko jutun ja kärsin kerran kuin että kärsisin koko ajan. Jos en rohkene ottaa kontaktia tai jos vaistoan, että toinen ei sitä halua, niin se on sitten siinä. Ja yleensä sen vaistoaa siitä toisesta haluaako se ikinä edes enemmän.

• känkkis
        powder... kirjoitti:

Nyt kun olen seuraillut tätä palstaa, niin ihmettelen kuinka te ihmiset jaksatte pitää sellaista flirttiä jatkuvasti työpaikallanne. Mä en sellaista jaksa, koska haluan kuitenkin aina enemmän ihastuksen kohteelta. Eikö ole masentavaa tyytyä pelkkiin katseisiin, jos kuitenkin samalla ajattelee miten ihanaa olisi olla tämän ihmisen kanssa ja koskettaa..Itse mieluummin lopetan koko jutun ja kärsin kerran kuin että kärsisin koko ajan. Jos en rohkene ottaa kontaktia tai jos vaistoan, että toinen ei sitä halua, niin se on sitten siinä. Ja yleensä sen vaistoaa siitä toisesta haluaako se ikinä edes enemmän.

Niin se vain menee tässä elämässä. Jotkut vain haluavat asiat halki, poikki ja pinoon.
        Toiset taas pystyvät nauttimaan asioista, jotka tapahtuvat vain ajatusten tasolla, ikään kuin ideoina ja toteutumattomina kutkuttavina mahdollisuuksina. Ei mielestäni ole kyse mistään "jaksamisesta". Flirttailua pidetään yllä, koska se nimenomaan antaa voimaa eikä kuluta sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe