"I don't know".
Etkö tunnistanut mua?
Kai se olit Sinä?
miksi sä
15
1387
Vastaukset
- mun elämästä
on tästä kiinni...
olisitko kiltti?- mistä
puhut...
- sit asiat
mistä kirjoitti:
puhut...
on aika pahasti päin helvettiä.
- nyt sentään
sit asiat kirjoitti:
on aika pahasti päin helvettiä.
voisinko minä jotenkin lohduttaa???
- usko että
nyt sentään kirjoitti:
voisinko minä jotenkin lohduttaa???
pystyt. Vain Hän pystyy. Kyse ei ole pelkästään rakkaudesta vaan myös järjestäni.
- paikalle
usko että kirjoitti:
pystyt. Vain Hän pystyy. Kyse ei ole pelkästään rakkaudesta vaan myös järjestäni.
klo 12.00 tiettyjen sattumien kautta...
Se nainen taisi kuitenkin olla vaan jonkin verran Hänen näköisensä. Ei se voinut olla Hän. Siltä se vaan näytti. Ei ihme että oon sekasin. - mutta
paikalle kirjoitti:
klo 12.00 tiettyjen sattumien kautta...
Se nainen taisi kuitenkin olla vaan jonkin verran Hänen näköisensä. Ei se voinut olla Hän. Siltä se vaan näytti. Ei ihme että oon sekasin.johtuu varmaan siitä että tää oli jollekki muulle.
- sitä naista
mutta kirjoitti:
johtuu varmaan siitä että tää oli jollekki muulle.
edes oikeasti olemassa?
- sitäkään
sitä naista kirjoitti:
edes oikeasti olemassa?
en tiedä.
- mä tiedän
sitäkään kirjoitti:
en tiedä.
Rakkauteni on niin käsittämätöntä että tää mun kaikenlainen sekoilukin on käsittämätöntä. En minä halua muuta elämääni kuin Hänet. Luulisi jo tajuavan. En edes voi nukkua ilman että kirjottaisin tämän koska pelkään että hän on käsittänyt väärin. Eikö joku voisi jo ymmärtää?!?!?!
- mutta ikävä kyllä
mä tiedän kirjoitti:
Rakkauteni on niin käsittämätöntä että tää mun kaikenlainen sekoilukin on käsittämätöntä. En minä halua muuta elämääni kuin Hänet. Luulisi jo tajuavan. En edes voi nukkua ilman että kirjottaisin tämän koska pelkään että hän on käsittänyt väärin. Eikö joku voisi jo ymmärtää?!?!?!
kitkaa on niin paljon, että pää räjähtää.
- tarkoitat
mutta ikävä kyllä kirjoitti:
kitkaa on niin paljon, että pää räjähtää.
kitkalla?
Ai sitäkö? Ymmärrän kyllä. - olen seonnut
sitä naista kirjoitti:
edes oikeasti olemassa?
Mun täytyi nähdä näkyjä. Tai sitten se oli vaan sattumalta aika paljon samannäköinen nainen. Lemmenkipeys voi sumentaa järjen hetkeksi.
- Kalelilio
että voi olla hankala tapaus. Sisimmässäni sua haluaisin, haluaisin ainakin kerran, mutta kun sulla on ne...
- Säännöllisetkin
Ja kestävätkin vain viisi päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268