Polisi laittoi poikki

Dataistipoika

mun touhut polisi laitto poikki....
Naapurissa asuu polisi, joka kuuli varman joltain
mun kaverilta, että harrastan p2p.
Ja varman se kerto, että pääasiassa imuuroin vain laitonta musikkia.

Ja tuo polisi tuli käymän mulla kylässä. Sitten se sano, että mennän kattoman, millanen kone sulla on. No minähän näytin ylpeänä. En hoksannut, että polisi vois katsoa tarkemmin konetta. Se näki, että mulla oli p2p ohjelma.
Ja meni omatoimisesti käynnistä valikosta etsi kohtaan ja kirjotti *.mp3.

Ja tuo kurja komento löysi samantien koko mun musikkiarkiston.
Sitten polisi kysyi, että mistäs nämä musikit on peräisin. Yritin valehdella, että maksullisia ne on. No polisi pyysi kuitit tms todistukset niiden aitoudesta.
Eihän mulla sellasia ollu, joten polisi puhalsi pelini poikki.
Kone meni siinä rytäkässä.

Nyt minä ostin uuden koneen, mutta en taida enää aloittaa dc ohelman käyttöä.
Lataan tästä lähtien vain maksullista, jos vain mulla liikenee varoja. köyhä kun oon.

Varokaa, polisi voi tulla kelle tahansa, ja etenki varokaat te, joilla on suvussa tai lähipiirissä poliseja. Tuttukin polisi saattaa pirruuttaan laittaa musikin jakajan oikeuden eteen....

10

3700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadottanut

Mullakaan ei ole enää kuitteja tallessa mun CD levyistä...onks ne laittomia nyt? eikö niitä saakkaan laittaa koneelle kuunneltavaks? Mitä todistuksi pitää hankkia että poliisi uskoo kun mulla on kans muutama levy omat musiikkitiedostot kansiossa? mulla XP fi...

• ........

P2P-ohjelmat ei ole laittomia ja ei kytät vapaa ajalla tommosta tee edes..

Viestisi oli säälittävä provo!

• kallonkutistaja

lapsi kulta, olet hoidon tarpeessa. Luovuta jo.

• Jussssiii

Olis varmaan kannattanut sanoa, että musiikin lataaminen vertaisverkoista ei ole omaan käyttöön laitonta. Joten ei muuta kuin kipin kapin hakemaan kone takaisin..

Eikä tuo nyt edes ollut kovin kekseliäs provo. Suoraan sanottuna tökerö, epäuskottava ja onhan näitä nähty jo monesti ennenkin. Josko sitten seuraavalla kerralla onnistuisi paremmin.

• ranx

Kyllä teoston alaisen musiikin lataaminen omaankin käyttöön on nykyään laitonta, eri asia kuka sitä lataamista seuraa - ei kukaan.

• syyte

...

• Hah

Surkein provo ikinä... olisit nyt edes käyttänyt aikaa tohon niin olisin voinut uskoakkin.

• niin NOLO!

Eiks sua hävetä yhtään lukea omaa viestiäsi :)

• oikeutta

laittaa poliisilla nettiä poikki vaikka olis käyny koko poliisilaitos kattomas sun konetta. ja eihän ne mp3:set laittomia oo..voihan niitä ladata laillisesti..mistä ne poliisit tietää mistä oot ne ladannu.. poliisilla pitää olla pitäviä todisteita laittomasta toiminnasta ennen ku ne alkaa laittelee nettejä poikki.. että voisit mennä kirjottelee noita satujas muualle

• Maksaloota

seuraavaa vitsiäsi niin suosittelen, että käyt edes ala-asteen loppuun asti. Oikeinkirjoituksessasi on todellakin parantamisen varaa =/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      164
      3426
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2927
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1824
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe