eli onko ihastuksesi opiskelija, työssäkäyvä vai joku muu. Kerro myös onko kyseessä n vai m ja kuvaile ulkonäköä kolmella sanalla.
Galluppia pukkaa...
29
2771
Vastaukset
- iiiiiiiiiik
työssäkäyvä,ihan kamalan ruma mies.
Kelpaako?- mutta
kolmella sanalla...
- ruma mies
mutta kirjoitti:
kolmella sanalla...
kelpaa, oon vähän hidaas
- olen sit
varmaan minä!
- no hyvä et jollain
olen sit kirjoitti:
varmaan minä!
on ainakin itseironiaa...sen avulla pääsee jo pitkälle
- menee näin
Hitsari, miespuolinen. =) Ulkonäkö: hoikka, sinisilmäinen, persoonallinen.
- ...
Mietin kuinka typerältä tuntuisi jos hän tunnistaisi itsensä tästä. Niimpä sanon että hän näyttää kauniilta, mukavalta ja kiltiltä niinkuin varmasti monet muutkin.
- on opiskelija
mies, ja käytän hyvin kuvaavia sanoja, huomiota herättävä(minun näköaistissani) , merkittävä (minulle), mukava (saa tulla lähelle).
- mullakin ;)
on opiskelija kirjoitti:
mies, ja käytän hyvin kuvaavia sanoja, huomiota herättävä(minun näköaistissani) , merkittävä (minulle), mukava (saa tulla lähelle).
Toisaalta mikä ihastus se sitten on jos sulla jo on sellainen?
- kauheaa
vaikka itseni tunnistaisinkin, no sanotaan sitten itsekin, että ihastukseni on opiskelija mies ja voiko enää lutuisempaa, mukavampaa ja hyvännäköisempää olla ;)
- vielä...
on opiskelija kirjoitti:
iän, kaupungin tai etunimen ensimmäisen kirjaimen?
Paitsi tuskin mä olisin kenenkään mielestä merkittävä tai mukava. Ja varmaan viimeiseksi Hänen mielestään. - muita opiskelijoita
kauheaa kirjoitti:
vaikka itseni tunnistaisinkin, no sanotaan sitten itsekin, että ihastukseni on opiskelija mies ja voiko enää lutuisempaa, mukavampaa ja hyvännäköisempää olla ;)
olekaan kuin sinä... :P
- se on
mullakin ;) kirjoitti:
Toisaalta mikä ihastus se sitten on jos sulla jo on sellainen?
kyllä ihme juttu , vielä ihmeellisemmäks tulee päivä päivältä..
mun tarkottaa tässä tapauksessa sitä että haluaisin. - toi nimi
vielä... kirjoitti:
iän, kaupungin tai etunimen ensimmäisen kirjaimen?
Paitsi tuskin mä olisin kenenkään mielestä merkittävä tai mukava. Ja varmaan viimeiseksi Hänen mielestään.alkaa.... a:lla.
- vähän
ees pikkuisen vaikka ikä, asuinpaikka, ulkonäkö...itselläni myös komistus mies näköpiirissä, tummat hiukset ja ihanat silmät
- kehtaa
kukaan paljastaa tarpeeksi ;)
En siis minäkään.- luuletko tosiaan
että sut tunnistettaisiin vaikka kuvailisit miten, ihmisiä on miljoonia, ihastuksia triljoonia, come oon, älä ole nössö
- ja kaikki muutkin on
luuletko tosiaan kirjoitti:
että sut tunnistettaisiin vaikka kuvailisit miten, ihmisiä on miljoonia, ihastuksia triljoonia, come oon, älä ole nössö
Tiesitkö muuten että ihmisten henkilötiedot saa oikein helposti kotikoneilta selville? Riippuu suojauksesta tietysti, esim. taloyhtiön serverin kautta yhdistetty kone käyttää -yllättäen, serverikoneen Ip:tä... Mutta se siitä ja sen kestävyydestä. Voihan tuolla olla valvomassakin vaikka ja kuka... ei voi tietää.
Ja nää ei nyt ollut edes mitään koneelletunkeutumisjuttuja vaan asioita jotka minäkin pystyisin selvittämään. En tosin täältä. - riitä
ja kaikki muutkin on kirjoitti:
Tiesitkö muuten että ihmisten henkilötiedot saa oikein helposti kotikoneilta selville? Riippuu suojauksesta tietysti, esim. taloyhtiön serverin kautta yhdistetty kone käyttää -yllättäen, serverikoneen Ip:tä... Mutta se siitä ja sen kestävyydestä. Voihan tuolla olla valvomassakin vaikka ja kuka... ei voi tietää.
Ja nää ei nyt ollut edes mitään koneelletunkeutumisjuttuja vaan asioita jotka minäkin pystyisin selvittämään. En tosin täältä.mielenkiintoa selvittää kenen koneella nää viestit on kirjoitettu, ja sitä paitsi ei koneen perusteella pysty päättelee kuka kirjoittaa, haloo esim. koulun koneita voi käyttää kuka vaan....
- ja duunin
riitä kirjoitti:
mielenkiintoa selvittää kenen koneella nää viestit on kirjoitettu, ja sitä paitsi ei koneen perusteella pysty päättelee kuka kirjoittaa, haloo esim. koulun koneita voi käyttää kuka vaan....
servereille jää jälki siitä millä käyttäjätunnuksella on millekin sivulle menty ja mitäkin kirjoitettu.
Tiedän ihan tasan tarkkaan, että ainakin meillä menee töissä kerran kuussa listat pomoille siitä mitä niillä koneilla on tehty.
Todellakin nettiyhteydet yleensä ovat omalla nimellä. Se kyllä näkyy Ip:llä.
Ainakin itse olen omalla kotikoneellani nyt. Muualta taas ulkopuoliset ei näe kuka kirjoittaa, mutta atk-puoli valvoo. - ...
ja duunin kirjoitti:
servereille jää jälki siitä millä käyttäjätunnuksella on millekin sivulle menty ja mitäkin kirjoitettu.
Tiedän ihan tasan tarkkaan, että ainakin meillä menee töissä kerran kuussa listat pomoille siitä mitä niillä koneilla on tehty.
Todellakin nettiyhteydet yleensä ovat omalla nimellä. Se kyllä näkyy Ip:llä.
Ainakin itse olen omalla kotikoneellani nyt. Muualta taas ulkopuoliset ei näe kuka kirjoittaa, mutta atk-puoli valvoo.no ei kaikkiin koneisiin tarvi mitään käyttäjätunnusta ja mä sitä paitsi kirjoittelen ihan kaverin koneella että hahaa jääpäs mysteeriksi mun henkilöllisyys vaikka kuinka yrittäisit selvittää
- mutta kaveris ei
... kirjoitti:
no ei kaikkiin koneisiin tarvi mitään käyttäjätunnusta ja mä sitä paitsi kirjoittelen ihan kaverin koneella että hahaa jääpäs mysteeriksi mun henkilöllisyys vaikka kuinka yrittäisit selvittää
Sitäpaitsi, mähän en pääse suomi24:n serverille eli en todellakaan pysty täältä selvittämään kenenkään henkilöllisyyttä. Suomi24ssä kuitenkin kaikki tallentuu, jokainen yhteys kotikoneen ja serverikoneen välillä jää muistiin, samoin taloyhtiön serverille, kuin myös palveluntarjoajan serverille.
Millä luulet että poliisi saa kiinni esim. ODC:n käyttäjiä tai pedofiileja? - oo keinot
mutta kaveris ei kirjoitti:
Sitäpaitsi, mähän en pääse suomi24:n serverille eli en todellakaan pysty täältä selvittämään kenenkään henkilöllisyyttä. Suomi24ssä kuitenkin kaikki tallentuu, jokainen yhteys kotikoneen ja serverikoneen välillä jää muistiin, samoin taloyhtiön serverille, kuin myös palveluntarjoajan serverille.
Millä luulet että poliisi saa kiinni esim. ODC:n käyttäjiä tai pedofiileja?toimia verkossa kenenkään tietämättä, vai miten luulet että terroristit kommunikoi, eiköhän ne oo ihan harjaantuneita hakkereita
- Näin on
oo keinot kirjoitti:
toimia verkossa kenenkään tietämättä, vai miten luulet että terroristit kommunikoi, eiköhän ne oo ihan harjaantuneita hakkereita
Mutta pointtihan tuossa oli se että Suomen maassa KAIKKI teletiedot tallennetaan ja säilytetään. Kaikkea ei luonnollisesti tutkita mutta enivei... Salaa täällä ei oo kukaan, eri asia kiinnostaako jonkun henkilöllisyys ketään. Mutta monia varmasti kiinnostaakin. Se mulla kai alkuperäinen pointti oli.
- pohjasakkaan
Ja hän on korkeasti koulutettu. Arvatkaa sylkäseekö edes tännepäin...
- on..
työssä käyvä komea, vaalea, viiksekäs mies.
- on...
opiskeleva vaaleahko, keskimittainen mies, jolla on ihanan aito hymy :)
- mies on,
pitkä, raamikas, kissamainen *mrrrr*;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165