Galluppia pukkaa...

....

eli onko ihastuksesi opiskelija, työssäkäyvä vai joku muu. Kerro myös onko kyseessä n vai m ja kuvaile ulkonäköä kolmella sanalla.

29

2796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiiiiiiik

      työssäkäyvä,ihan kamalan ruma mies.
      Kelpaako?

      • mutta

        kolmella sanalla...


      • ruma mies
        mutta kirjoitti:

        kolmella sanalla...

        kelpaa, oon vähän hidaas


      • olen sit

        varmaan minä!


      • no hyvä et jollain
        olen sit kirjoitti:

        varmaan minä!

        on ainakin itseironiaa...sen avulla pääsee jo pitkälle


      • ai meitsi niinku? ai vai?


    • menee näin

      Hitsari, miespuolinen. =) Ulkonäkö: hoikka, sinisilmäinen, persoonallinen.

    • ...

      Mietin kuinka typerältä tuntuisi jos hän tunnistaisi itsensä tästä. Niimpä sanon että hän näyttää kauniilta, mukavalta ja kiltiltä niinkuin varmasti monet muutkin.

      • on opiskelija

        mies, ja käytän hyvin kuvaavia sanoja, huomiota herättävä(minun näköaistissani) , merkittävä (minulle), mukava (saa tulla lähelle).


      • mullakin ;)
        on opiskelija kirjoitti:

        mies, ja käytän hyvin kuvaavia sanoja, huomiota herättävä(minun näköaistissani) , merkittävä (minulle), mukava (saa tulla lähelle).

        Toisaalta mikä ihastus se sitten on jos sulla jo on sellainen?


      • kauheaa

        vaikka itseni tunnistaisinkin, no sanotaan sitten itsekin, että ihastukseni on opiskelija mies ja voiko enää lutuisempaa, mukavampaa ja hyvännäköisempää olla ;)


      • vielä...
        on opiskelija kirjoitti:

        mies, ja käytän hyvin kuvaavia sanoja, huomiota herättävä(minun näköaistissani) , merkittävä (minulle), mukava (saa tulla lähelle).

        iän, kaupungin tai etunimen ensimmäisen kirjaimen?

        Paitsi tuskin mä olisin kenenkään mielestä merkittävä tai mukava. Ja varmaan viimeiseksi Hänen mielestään.


      • muita opiskelijoita
        kauheaa kirjoitti:

        vaikka itseni tunnistaisinkin, no sanotaan sitten itsekin, että ihastukseni on opiskelija mies ja voiko enää lutuisempaa, mukavampaa ja hyvännäköisempää olla ;)

        olekaan kuin sinä... :P


      • se on
        mullakin ;) kirjoitti:

        Toisaalta mikä ihastus se sitten on jos sulla jo on sellainen?

        kyllä ihme juttu , vielä ihmeellisemmäks tulee päivä päivältä..
        mun tarkottaa tässä tapauksessa sitä että haluaisin.


      • toi nimi
        vielä... kirjoitti:

        iän, kaupungin tai etunimen ensimmäisen kirjaimen?

        Paitsi tuskin mä olisin kenenkään mielestä merkittävä tai mukava. Ja varmaan viimeiseksi Hänen mielestään.

        alkaa.... a:lla.


      • vähän

        ees pikkuisen vaikka ikä, asuinpaikka, ulkonäkö...itselläni myös komistus mies näköpiirissä, tummat hiukset ja ihanat silmät


    • kehtaa

      kukaan paljastaa tarpeeksi ;)

      En siis minäkään.

      • luuletko tosiaan

        että sut tunnistettaisiin vaikka kuvailisit miten, ihmisiä on miljoonia, ihastuksia triljoonia, come oon, älä ole nössö


      • ja kaikki muutkin on
        luuletko tosiaan kirjoitti:

        että sut tunnistettaisiin vaikka kuvailisit miten, ihmisiä on miljoonia, ihastuksia triljoonia, come oon, älä ole nössö

        Tiesitkö muuten että ihmisten henkilötiedot saa oikein helposti kotikoneilta selville? Riippuu suojauksesta tietysti, esim. taloyhtiön serverin kautta yhdistetty kone käyttää -yllättäen, serverikoneen Ip:tä... Mutta se siitä ja sen kestävyydestä. Voihan tuolla olla valvomassakin vaikka ja kuka... ei voi tietää.

        Ja nää ei nyt ollut edes mitään koneelletunkeutumisjuttuja vaan asioita jotka minäkin pystyisin selvittämään. En tosin täältä.


      • riitä
        ja kaikki muutkin on kirjoitti:

        Tiesitkö muuten että ihmisten henkilötiedot saa oikein helposti kotikoneilta selville? Riippuu suojauksesta tietysti, esim. taloyhtiön serverin kautta yhdistetty kone käyttää -yllättäen, serverikoneen Ip:tä... Mutta se siitä ja sen kestävyydestä. Voihan tuolla olla valvomassakin vaikka ja kuka... ei voi tietää.

        Ja nää ei nyt ollut edes mitään koneelletunkeutumisjuttuja vaan asioita jotka minäkin pystyisin selvittämään. En tosin täältä.

        mielenkiintoa selvittää kenen koneella nää viestit on kirjoitettu, ja sitä paitsi ei koneen perusteella pysty päättelee kuka kirjoittaa, haloo esim. koulun koneita voi käyttää kuka vaan....


      • ja duunin
        riitä kirjoitti:

        mielenkiintoa selvittää kenen koneella nää viestit on kirjoitettu, ja sitä paitsi ei koneen perusteella pysty päättelee kuka kirjoittaa, haloo esim. koulun koneita voi käyttää kuka vaan....

        servereille jää jälki siitä millä käyttäjätunnuksella on millekin sivulle menty ja mitäkin kirjoitettu.

        Tiedän ihan tasan tarkkaan, että ainakin meillä menee töissä kerran kuussa listat pomoille siitä mitä niillä koneilla on tehty.

        Todellakin nettiyhteydet yleensä ovat omalla nimellä. Se kyllä näkyy Ip:llä.

        Ainakin itse olen omalla kotikoneellani nyt. Muualta taas ulkopuoliset ei näe kuka kirjoittaa, mutta atk-puoli valvoo.


      • ...
        ja duunin kirjoitti:

        servereille jää jälki siitä millä käyttäjätunnuksella on millekin sivulle menty ja mitäkin kirjoitettu.

        Tiedän ihan tasan tarkkaan, että ainakin meillä menee töissä kerran kuussa listat pomoille siitä mitä niillä koneilla on tehty.

        Todellakin nettiyhteydet yleensä ovat omalla nimellä. Se kyllä näkyy Ip:llä.

        Ainakin itse olen omalla kotikoneellani nyt. Muualta taas ulkopuoliset ei näe kuka kirjoittaa, mutta atk-puoli valvoo.

        no ei kaikkiin koneisiin tarvi mitään käyttäjätunnusta ja mä sitä paitsi kirjoittelen ihan kaverin koneella että hahaa jääpäs mysteeriksi mun henkilöllisyys vaikka kuinka yrittäisit selvittää


      • mutta kaveris ei
        ... kirjoitti:

        no ei kaikkiin koneisiin tarvi mitään käyttäjätunnusta ja mä sitä paitsi kirjoittelen ihan kaverin koneella että hahaa jääpäs mysteeriksi mun henkilöllisyys vaikka kuinka yrittäisit selvittää

        Sitäpaitsi, mähän en pääse suomi24:n serverille eli en todellakaan pysty täältä selvittämään kenenkään henkilöllisyyttä. Suomi24ssä kuitenkin kaikki tallentuu, jokainen yhteys kotikoneen ja serverikoneen välillä jää muistiin, samoin taloyhtiön serverille, kuin myös palveluntarjoajan serverille.

        Millä luulet että poliisi saa kiinni esim. ODC:n käyttäjiä tai pedofiileja?


      • oo keinot
        mutta kaveris ei kirjoitti:

        Sitäpaitsi, mähän en pääse suomi24:n serverille eli en todellakaan pysty täältä selvittämään kenenkään henkilöllisyyttä. Suomi24ssä kuitenkin kaikki tallentuu, jokainen yhteys kotikoneen ja serverikoneen välillä jää muistiin, samoin taloyhtiön serverille, kuin myös palveluntarjoajan serverille.

        Millä luulet että poliisi saa kiinni esim. ODC:n käyttäjiä tai pedofiileja?

        toimia verkossa kenenkään tietämättä, vai miten luulet että terroristit kommunikoi, eiköhän ne oo ihan harjaantuneita hakkereita


      • Näin on
        oo keinot kirjoitti:

        toimia verkossa kenenkään tietämättä, vai miten luulet että terroristit kommunikoi, eiköhän ne oo ihan harjaantuneita hakkereita

        Mutta pointtihan tuossa oli se että Suomen maassa KAIKKI teletiedot tallennetaan ja säilytetään. Kaikkea ei luonnollisesti tutkita mutta enivei... Salaa täällä ei oo kukaan, eri asia kiinnostaako jonkun henkilöllisyys ketään. Mutta monia varmasti kiinnostaakin. Se mulla kai alkuperäinen pointti oli.


    • pohjasakkaan

      Ja hän on korkeasti koulutettu. Arvatkaa sylkäseekö edes tännepäin...

    • on..

      työssä käyvä komea, vaalea, viiksekäs mies.

    • on...

      opiskeleva vaaleahko, keskimittainen mies, jolla on ihanan aito hymy :)

    • mies on,

      pitkä, raamikas, kissamainen *mrrrr*;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe