Erätukku myy ko. pukua. Onko kellään kokemuksia puvusta? Hinta ei ainaskaan päätä huimaa 145 e toim.kuluineen. Lisäksi kylkiäiset mukana sykemittari, alusasu ja juomapullo vöineen.
North Ice hiihtopuku
6
3471
Vastaukset
- Ekitalo
..puoli kymmentä kertaa sellainen yllä kun olen hiihdellyt ja kyllä se mukavalta tuntuu ei hankaa ei purista ja kädet saa liikkua niinkuin pitääkin sekä pitää tuulen etupuolelta ja hengittää selän puolelta. Ja on monta taskua.
Mutta se pesu ei linkousta ei vääntelyä märkänä vain hengarille kuivumaan.
Ja kylkiäiset on hyviä.
Kun tilaat kaksi saat makuupussin vielä lisäksi.- käyttäjä
Kuukauden verran käytössä ollut ja erittäin hyvä ollut pitää . Toimii ainakin 0-22 asteen välillä eli tarpeen vaatiessa saa hyvin alle mahtumaan vaatetta ja silti on mukava pitää .
- tyytyväinen 2
käyttäjä kirjoitti:
Kuukauden verran käytössä ollut ja erittäin hyvä ollut pitää . Toimii ainakin 0-22 asteen välillä eli tarpeen vaatiessa saa hyvin alle mahtumaan vaatetta ja silti on mukava pitää .
olen omistanut viikon k.o. vaatetuksen pari kertaa hiihtänyt.Erittäin hyvä!Alusasu mainio.(makuupussi tulee jälkitoimituksena kuukauden päästä!).
- maajänis
Ennenkuin tilaat mitään : Lue Suomi 24 keskustelu/luonto ja retkeily/Varusteet nimimerkki Sanahelinää keskusteluketju "Erätukku, luotettavin ostopaikka?" 30.12. 2005.
- ACCERMAN
viime talvena RaiSki hiihtoasun (takki ja housut olkaimilla) tosi hyvät; pitää vettä ja hengittää. hinta oli noin 70e, ja samalla ostin alusasu-setin 20e .....merkkiä en muista, mutta hyvä mitä' myy intersprttikin.
Biltemanista saat vyölaukun jossa pullopaikka 6.70e, sekä pullon 1,50. Sykemittarin saat Polar A3 70e.....(halvemmalla jonkin muun merkin)
YHT.168e
eli toim. kuluineen sama hinta mutta laatua enempi kun käyt ostaa kaupasta.- edi
Itselläni oli aikaisemmin alle 100 euron "tuulipuku" joka kyllä piti vettä ja hengitti, mutta ei pitänyt tuulta... pitemmillä lenkillä loppumatkasta paleli.
Erätukun puvulla olen hiihtanyt kymmenkunta kertaa, enkä huonoja puolia ole siitä löytänyt. Näillä kokemuksilla voin suositella.
Tai no... ainut huonopuoli oli pitkähkö toimitusaika, noin 2-3 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512