leijonamiehistä...

kalanainen

Hei!
Ovatko leijonamiehet rohkeita puhumaan seksistä ja kaikesta muusta, mutta vähäpuheisia tunteistaan sekä koti- ja rakkausasioistaan? Jos, niin ovatko ne liian naisisia aiheita, eivätkö ne ole heille tärkeitä vai mistä syystä? Valehteleeko leijona olevansa varattu, jotta antaisi paremman kuvan itsestään, vai ovatko kaikki leijonat jollain mittapuulla mitattuna "varattuja" kun silti käyttäytyvät useasti kuin olisivat hyvinkin vapaita...?!? Yritän tässä hieman ymmärtää ja päästä sisälle leijonamiehen mutkikkaisiin aivoihin... ;)

5

1885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona_nuoriN

moikka!
      oon leijona tyttö ja mul on ollu vain yhen leijona tyypin kans juttuu.....ollaa selkeest ollu kiinnostuneit toisistamme. oli tulista.
      mut ei kestän...se oli pinnallista

mun mielest ku kaverit kertoo niitten leijona ihastuksist, et onpas ne hassui ja suorasukaisia. se mun äijä ainaki sano suoraa et mitä se ajatteli (esim "haluun sut" "oot niin kaunis") ja tollast!! ne osaa olla flirttei!! ja kyl ne haukkaa..... jos imartelet vähän ne on ihan sulaa, kuin .....margariini ;)

• leijona_nuoriN

mun paras ystävä on kala nainen...ja oon huoman et kyl yks leijona äijä sitä katselee ja juttelee sen kans. oo vaa rohkee...ne tykkää huomiost. ainoa juttu oli et leijona mies oli ylpee ja kala nainen...ehkä halus jotain muuta, mut tuli ainaki kaveri juttuu....

• kaurisneito

Minun mielestäni leijonamieheni ei puhu paljoa tunteistaan, mutta kyllähän sitä seksistä puhutaan ja haluaa kokeilla kaikenlaista ;D välillähän tuo kyllä on aika rasittavaa, haluaisin kyllä että hän sanoisi enemmänkin rakastavansa minua yms.

• Leijona38

Joo pa joo. Olen Leijona uros. Ja minä kyllä saan sanottua oli puheenaihe mikä tahansa.
        Minä ainakin Leijonauroksena olen tunteellinen, herkkä, avoin, luotettava, uskollinen. Tosi paljon saa ärsyttää jos meinaa saada suuttumaan.
        Se on miehestä kiinni jos ei uskalla puhua tunteistaan Minä ainakin sanon suoraan kerran päivässä jos rakastan jotain toista osapuolta ja näytän myös muutakin kuin sängyssä. Kyllä se on miehestä itestä kii jos ei osaa puhua ja näyttää tunteitaan.

• kalatyttö

mulla mies(leijona) ei oikein puhu tunteista,seksistä kylläkin. tosiaan tarvis joskus sitä pelkkää hellyyttä ja yhdessä oloa. harmittaakin kun asiasta pitää huomautella ni sen hellyyden osoitukset eivät tunnu enään samoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe