Olen harkinnut tulemista sairaalaan töihin, kannattaako? Onko teillä mitään hyviä paikkoja siellä sairaalassa, mitä pystyisin tekemään? Minua kiinnostaisi sellainen sairaanhoitajan työ, pystyykö sitä tekemään ilman koulua. Osaisin varmaankin käännellä potilaita ja annella niille pillereitä. Vieläkö työhön kuuluu mitä muuta? Toinen toiveammattini olisi apteekin myyjä, mutta, siinä voi olla huonompi palkka.
Paperitehtaasta sairaalaan töihin
12
1151
Vastaukset
- saikku
Tiedoksi vaan että sairaanhoitaja opiskelee ammattikorkeakoulussa 3,5 vuotta "apteekin myyjä" eli farmaseutti opiskelee yliopistossa. Ja muuten, farmaseutilla on todellakin parempi palkka kui sairaanhoitajalla.
- S-hole...
Eipä "apteekin myyjän" tarvi olla farmaseutti. Isoimmissa apoteekeissa nämä kassat on ihan tiinatavallisia. Eli kyllä sinne pääsee kassakoneelle entteri iskemään ihan ilman akateemista loppututkintoa.
- proto
Taitaapa tosiaankin olla aika tollo tällaisen provon kirjoittaja.
- on sulla
Siis hienoo. Noin minäkin toimisin jos olisin paperityöläinen ja palkkakin olis NIIN pieni ja työ olis niin VASTUULLISTA. Se on hienoa että olet ymmärtänyt miten tää suomifinland (pienellä) pyörii. Kyllä sun on PAKKO nyt hankkiutua, ihan tosi, parempiin hommiin. Ooot tosi dorka jos jatkat paperialalla, eihän KUKAAN halua tehdä "ei minkään arvoista työtä hemmetinmoisella palkalla", eihän?? Mut, sun on varmaan pakko luopua yhestä niistä kolmestakymmenestä tauosta jos meet sairaalaan, joten, mieti nyt vielä. Mutta, sit kun mä tuun kipeeks, haluan NIMENOMAAN sinut minua hoitaan. Niin ylväs oli ajatuksesi. Mutta, hauska myös!
- Hoitsu
Luulen kyllä, että kouluja käymättömän paperitollon äö ei riittäisi kovin pitkälle... Paperitehtaassa kun on enimmäkseen duunareina apukoulun käyneitä.
Mutta tuuppa luutuaan vaikka lattiaa sairaalaan :)- paperitollo
Olen paperitehtaassa töissä äö on 142, jos et ymmärrä näin korkeita lukuja, huuda osaston lääkäri apuun!
- mävaan
että sairaanhoitajaksi helpompi päästä kun
paperityöläiseksi.mä en ymmärrä mitä hoitsut
aina valittaa. eikö se ole kutsumus-ammatti.
2500€ kuukaudessa ja hyvin menee. saa syödä
ylijäävät pöperöt ja ottaa buranat kaapista,
miks valittaa. ei haudankaivajatkaan valita
vaikka on palkkakuopassa. - HoiTaJa
mävaan kirjoitti:
vaikka on palkkakuopassa.Mitkä ylijäävät ruuat??? En ole yhdessäkään paikassa vielä saanut =( kahvipaketti tuodaan joka kuukausi töihin jos sumppia juo.
2500e/kk bruttona, joo jos jaksaa tehdä niitä pyhiä myös. Muutoin ei kyllä tuohon summaan pääse...
Ei ole pahemmin tullut lääkkeitä otettua, vai mitä luulet jos kaikki osaston hoitsut näin tekee. Millä selität mihin ne kuluu..? - Urmas Välbe
mävaan kirjoitti:
vaikka on palkkakuopassa.Aha, se on palkka saatu tällä palstalla hilattua jo 2500 euroon. On se vaan kumma kun ei omassa tilinauhassa näy.
t. 900€ vähemmän kuussa tienaava hoitaja - Hoitajatar
mävaan kirjoitti:
vaikka on palkkakuopassa.Lähipiirissäni on neljä paperityöntekijää. Jokainen heistä on päässyt hommiinsa aikoinaan suoraan yläasteen käytyään, siinä välissä ei siis ammatillisia opintoja. Työnantaja on kurssittanut ja perehdyttänyt työhön.
Paljonko tienaavat, en tiedä kun en ole kysynyt. Kuitenkin arvatenkin rutkasti enemmän kuin minä.
Minä opiskelin omaan ammattiini ensin lukio, seuraavaksi AMK sairaanhoitajan tutkinto, sen perään AMK erikoistuminen. Yläasteen jälkeen siis 6,5 vuotta opiskelua.
Pidän todella paljon valitsemastani ammatista ja viihdyn siinä.
Palkkani on 1713 brutto. - Paperinainen
Kaikkea typerää sitä saa lukeakkin, tiedätkö että paperitehtaassa on monenlaisia ammattilaisia.
Pitempään opiskelleita kuin hoitajat.He ovat olleet viisaita siinä, miksi turhaan mennä töihin
pienempi palkkaiseen työhön kun paremminkin
ansaitsee.
Niin että kukas se tyhmä on?????
- Miesten työtä
Tervetuloa vaan, miesten työtä se nykyään on ainakin terkkuloiden vuodeosastolla. Kunhan läpäiset testit niin pääset mielenkiintoisempaan työhön. Vaikka saisin enemmän palkkaa, en vaihtaisi työhösi. Katselin eräänä iltana kun paperityöläinen työnsi rullan ensin toisen rullan sisään, sitten toisen ja kolmannen ja lopuksi teipillä kiinni. Ja tätä samaa aamusta iltaan, illasta aamuun, järkyttävää... Onneksi omassa työssäni kuormittuvat sekä aivot, että kroppa tasapuolisesti. Ja mihin minä buranaa tarvitsen, sehän aiheuttaa verenvuotoa suolistossa pitkään käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718