...että en ole enää sinuun ihastunut. Tunteeni katosivat lopullisesti tämän viikon aikana, ja hyvä niin. Ei ole pelkoa, tajuatko sen myös täältä suunnalta? Nyt on olo niin helpottunut, ja elämä pääsee jatkumaan. **ttu kun olinkin hölmö, kun annoin sinun kuljettaa minua mennen tullen - vaikka sinun tappioksesi se kuljetus näköjään päättyikin, sinä vainoharhainen nainen, joka luulet, että jokainen sanani tai eleeni olisi jotakin pelailua kanssasi. Voisit kyllä alkaa käyttäytyä seurassani normaalisti, tai no, hyvät nauruthan sinun sinällään kovin rasittavasta käytöksestäsi saa.
Usko jo...
52
5037
Vastaukset
- Meucci
...uskon kun sanot niin...
- sanoistasi
ja pysyn kaukana sinusta ja anteeksi,että häiritsinkään sinua.Pidin sinusta todella ja näköjään erehdyin luulemaan sinua hienoksi mieheksi.Ja jos olen mielestäsi vainoharhainen,kiitos,että kerroit,tiedän sen nyt.
Ja jos haluat nauraa minun käytökselleni,niin naura vaan,jos se tuottaa sulle hyvän mielen.
Ja sanot,että voisin alkaa käyttäytyä sun seurassasi vähitellen normaalisti.
Miten voin noiden sun sanojesi jälkeen edes puhua sulle.
Kaikesta huolimatta en vihaa sinua.
Olen surullinen nyt,hyvin surullinen,
surullinen siitä,että taas kerrain sain iskun leukaani oikein kunnolla,mut se on taas sellanen juttu mikä sua ei pätkääkään kiinnostais.
Pysyn kaukana.- ----
...pitäisikään minua vihata, vaan minun sinua. Ei silti, en vihaa kovin paljoa (taidan olla hölmö), lähinnä katkera olen, kun olet tehnyt minusta entistäkin kyynisemmän laskelmoijan, juuri kun se tunteellisempi puoleni oli pääsemässä esille.
Jos todella pidit minusta, niin miksi sitten vain häiritsit (sanan varsinaisessa merkityksessä), mikset ottanut tilannetta haltuun tarpeeksi ajoissa?
"sain iskun leukaani oikein kunnolla,mut se on taas sellanen juttu mikä sua ei pätkääkään kiinnostais."
Olet sen ansainnut, ja sait sen kuitenkin vain täällä keskustelupalstalla, kun taasen sinä olet luhistanut minut täydellisesti tuolla ihan reaalimaailmassa. - neiti
---- kirjoitti:
...pitäisikään minua vihata, vaan minun sinua. Ei silti, en vihaa kovin paljoa (taidan olla hölmö), lähinnä katkera olen, kun olet tehnyt minusta entistäkin kyynisemmän laskelmoijan, juuri kun se tunteellisempi puoleni oli pääsemässä esille.
Jos todella pidit minusta, niin miksi sitten vain häiritsit (sanan varsinaisessa merkityksessä), mikset ottanut tilannetta haltuun tarpeeksi ajoissa?
"sain iskun leukaani oikein kunnolla,mut se on taas sellanen juttu mikä sua ei pätkääkään kiinnostais."
Olet sen ansainnut, ja sait sen kuitenkin vain täällä keskustelupalstalla, kun taasen sinä olet luhistanut minut täydellisesti tuolla ihan reaalimaailmassa.Toisen kautta ei pidä ajatella itseään. Eli et ole kyyninen ilmeisesti. Ota vaan se tunteellinen puoli esille. Hyvä itsetunto on tärkeää. Älä ota itseesi vaikka oletkin ehkä herkkä?
- tässä.....................
---- kirjoitti:
Olet sen ansainnut, ja sait sen kuitenkin vain täällä keskustelupalstalla, kun taasen sinä olet luhistanut minut täydellisesti tuolla ihan reaalimaailmassa.nyt tällä hetkellä on ongelman ydin? Minä aion vielä ratkaista sen.
- rintaasi vasten
ja antaisin sinulle kiihottavimman suudelmasi mitä olet koskaan saanut, eivät nuo sun uskottelusi toteutuisi, tosiasiassa olisit olisit käsittelyssäni mennyttä miestä, joten varo vaan puheitasi, et usko niitä itsekään
- onkohan
vegaanista ehtoollista? :)
- dramatiikkaa ilmassa
Entä jos itse vain luulet että jokaista saanaasi ja elettäsi kytätään? Eli katsotaan pelailuksi? Jos nainen on ihastunut, silloin voi olla vaikeaa käyttäytyä normaalisti ja rennosti. Saattaa olla ujokin.
Ei kukaan kuljeta "mennen tullen" varmaankaan, kyllä toinen taitaa yleensä vaan tykätä.
-Kyllä nainen varmaankin kaikkensa tekee käyttäytyäkseen normaalisti, mutta jos pelkää toista tai tykkää voi mennä plasmat hiukan sekaisin.
Eikä tunteet välttämättä lopullisesti katoa, pitäähän joskus tuntea vaikka hiukan vihaa ja olla epäselvää, että ne epäselvyydet voi selvittää ja sitten ehkä voi rakastaa.
Entä jos muutat ensin omaa käytöstäsi, käyttäytymismallia ja asennetta? Yleensä toinen seuraa perässä heti kun voi.- ----
...tarvitse mitään luulla, kun tämä nainen tuo sen kyllä ihan selvästi julki, kun hän uskoo, että muka pelailisin hänen kanssaan. Kohta ei varmaankaan pysty sanomaan edes "moi" ilman, että saa tavalla tai toisella paskaa niskaansa. Ja ujo ei hän todellakaan ole.
"Ei kukaan kuljeta "mennen tullen" varmaankaan"
Kuljetti siihen asti, kunnes huomasi, että aloinkin ottaa hieman tosissani (mikä virhe!!). Sitten kaikki karkasi käsistä.
"Eikä tunteet välttämättä lopullisesti katoa"
Ovat ne kadonneet minun osaltani, eikä niitä kai(?) toisella ole ikinä ollutkaan...
"Entä jos muutat ensin omaa käytöstäsi, käyttäytymismallia ja asennetta?"
Olen ollut oma itseni koko ajan. - ´´´´´´´´
---- kirjoitti:
...tarvitse mitään luulla, kun tämä nainen tuo sen kyllä ihan selvästi julki, kun hän uskoo, että muka pelailisin hänen kanssaan. Kohta ei varmaankaan pysty sanomaan edes "moi" ilman, että saa tavalla tai toisella paskaa niskaansa. Ja ujo ei hän todellakaan ole.
Kuljetti siihen asti, kunnes huomasi, että aloinkin ottaa hieman tosissani (mikä virhe!!). Sitten kaikki karkasi käsistä.
Ovat ne kadonneet minun osaltani, eikä niitä kai(?) toisella ole ikinä ollutkaan...
Olen ollut oma itseni koko ajan.Onpas hankala nainen sitten. Koita nyt jaksaa. Mutta voisit kuitenkin varmistaa jotenkin onko hänellä tunteita vai ei. Joskus kumpikin pelkää jotain sattumista, voi tulla väärinkäsityksiä. Ota iisisti ja älä hätäile.
Mulla on sellainen tapaus, mies ehdokas, etten uskalla näyttää enää oikein tunteita, kun pelkään että mua voidaan satuttaa. Oikeasti tykkään oikein paljon miehestä. Hänen vaan pitäisi olla alotteellisempi että itse voisin vastata tunteisiin. Jos nyt sellaiseen on tarvetta.
Pelailun luuleminen taas, onkin hankalampi juttu....
Miten karkasi käsistä? No koita selvitä tän homman kanssa, eteenpäin. - viikolla
---- kirjoitti:
Olen ollut oma itseni koko ajan.sitten kävi niin.. no mulla ei käynyt..mut on kyllä ihan samoin nujerrettu ihan täysin... en jaksa selitellä yhtään mitään.
- samaa mieltä
Ihastuminen ja rakastuminenkaan ei monesti mene niin kuin leffoissa. Ja valitettavasti ikäviä fiiliksiä ei voi aina välttää, jos asiat ei ihan mene putkeen. Ihastumiseen ja rakastumiseen kuuluu myös se turhautuminen, joka viimeistään aikaansaa ne negatiiviset fiilikset. Joku kirjoitti tällä palstalla (muistaakseni aiemmin) että viha on lähempänä rakkautta kuin uskoisikaan. Ja että rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys, ei viha.
Sitten kun huonot fiilikset haihtuu, niin voi vasta miettiä että vieläkö tykkää vai ei. Vihapäissään ei kannata miettiä eikä varsinkaan tehdä ratkaisuja suuntaan tai toiseen. Ehkä sitten kannattaa miettiä, mitä voit asialle itse tehdä, jos vielä niin haluat.
- Ootko harkinnut
Että ryhtyisit kimppaan sen etsintäkuulutuspalstan "hakkeri mun koneella, hiiri liikkuu"-tyttelin kanssa?
Sopis sulle hyvin, kirjoitustyylikin ihan sama. Lääkitys tarkistettava...
Mistä edes tiedät että se ihastunut on oikeasti ihastunut, eikä usko että sinä et enää ole vaikka aiemmin olit? Häh? Sanoiko se niin, vai luuletko niin?
Niin ja miksi vielä kirjoittelet täällä, jos oikeasti olet nyt päässyt yli?
Kuukausia viestit on olleet samat, ilmeisesti mieskin.- sssssssssssssss
Pelkään nyt häntä,ihan kuollakseni.
- ----
...hänestä siis sillä tavalla, että en ole häneen enää ihastunut, mutta jäljellä on armoton v*tutus, eikä siitä noin vaan eroon päästä.
En tiedäkään, oliko hän minuun koskaan ihastunut - tuskinpa vain. Enää ei ainakaan. Ja jos olisit lukenut tämän ketjun tarkemmin, tietäisit, miksi hän luulee minun olevan yhä ihastunut häneen.
En ole kirjoitellut tänne kuukausia, jotta se siitä. - sinulle taas
---- kirjoitti:
...hänestä siis sillä tavalla, että en ole häneen enää ihastunut, mutta jäljellä on armoton v*tutus, eikä siitä noin vaan eroon päästä.
En tiedäkään, oliko hän minuun koskaan ihastunut - tuskinpa vain. Enää ei ainakaan. Ja jos olisit lukenut tämän ketjun tarkemmin, tietäisit, miksi hän luulee minun olevan yhä ihastunut häneen.
En ole kirjoitellut tänne kuukausia, jotta se siitä.Olin ihastunut sinuun todella ja en luule sinun enää olevan minuun.Teit sen selväksi.
Voisitko kertoa miksi nyt inhoat minua? Olis parempi jatkaa matkaa. - ----
sinulle taas kirjoitti:
Olin ihastunut sinuun todella ja en luule sinun enää olevan minuun.Teit sen selväksi.
Voisitko kertoa miksi nyt inhoat minua? Olis parempi jatkaa matkaa....että kerrot ensin nimesi, niin ei tarvitse suotta
ruveta tilittämään asioitaan enempää koko maailmalle. - Annie the advisor
---- kirjoitti:
...että kerrot ensin nimesi, niin ei tarvitse suotta
ruveta tilittämään asioitaan enempää koko maailmalle.teikäläinen vois kertoa hakemansa henkilön etunimen (tai vaikka ekan kirjaimen) nii ei mee suotta joillakin aikaa turhaan toivomiseen.
- vainoharhainen nainen
kysynyt sinulta kasvotusten voisitteko jutella?
Mitä vastasit?
Jos ystävällisesti vastaat tähän, saat vähennettyä vainoharhaisten naisten lukumäärää.- oha harvinainen
Kukaan ei vastannut kysymykseen.Ai nii ei teiltä kukaan elämän puolella kysele mitään.
- vainottunako
oha harvinainen kirjoitti:
Kukaan ei vastannut kysymykseen.Ai nii ei teiltä kukaan elämän puolella kysele mitään.
vainoharhaisten perään,kun se olis liian monimutkasta.
- tara*
tekstisi takaa näkyy aivan muita tuntemuksia. Taidat rakastaa häntä vieläkin...
- Fear and Loathing
Tämä kuulostaa (painotan sanaa "kuulostaa") samankaltaiselta tilanteelta kuin omani, joten päätin kommentoida.
Mä olen montaa kertaa päätynyt siihen lopputulokseen,että toinen osapuoli on vain pelannut ja nauranut päälle. En tiiä miks,jotenkin on vain tuntunut siltä. Hän on käyttäytynyt niin kuin olisi ihastunut,mutta loppupeleissä ei myönnä mitään. Eli olen ottanut sen niin,että tunteet ovat yksipuolisia. Juuri tuo käyttäytyminen ja ihme asenne hänen puoleltaan on ollut kaikista *ittumaisinta.
Mutta jotta ei menisi liian yksipuoliseksi niin oon itsekin tehny muutaman tyhmän tempun. Siltä kannalta katsoen,en yhtään ihmettelisi hänen suhtautumistaan minuun. Mutta koska pahoittelemaan en kehtaa mennä omia vetojani ja tuskin se tilannetta muuttaisi mihinkään suuntaan niin parempi olla vaan näin. Asiaa helpottaa se,että en näe häntä usein.
Tästä aasinsilta seuraavaan; ehkä sinun tilanteessa kummallakin on ollut ihme asenne päällä ja kumpikin on luullut,että toinen pelaa. Tai on vain yksinkertaisesti tapahtunut joku väärinkäsitys. Niitähän tällä planeetalla riittää.
Ja jos vain vihoissasi yhtäkkiä päätit,että et ole enää ihastunut häneen niin ei onnistu. EI ennen kuin olet ihastunut johonkin toiseen tai sitten ilmenee jotain muuta vastaavaa, joka täyttää mielen.
Ettäs näin.- sulle,että
mulle se sen tarkoitti.Sai jostain jotain ihme ajatuksia,et minä muka pelailen jotain peliä sen kanssa.En ole sellainen pelailija kuin se luulee.Iseasiassa minä ajattelin koko ajan ettei se oikeesti välitä ja nyt sitten uskon olleeni oikeassa.Ei välittänyt ei.Loukkasi pahemmin kuin kukaan on minua loukannut ikinä.Ja ne loukkaavat sanat kulkee mun elämässä aina mukana.Jostain syystä olen huomannut miesten käyttävän hyväksi herkkyyttäni,näin se vaan on.
Tästä en toivu kyllä ihan heti ja asiaa ei helpota se,että tulen väkisinkin näkemään häntä joskus.
Pahinta on se,että hän on aivan väärässä. - näinkin
Sinussa on sellaista jota hän on kaivannut, mutta kun hän on esim. aviossa niin hänen täytyy peittää tunteensa.
- minäpä
olen yhä ja edelleen ihastunut sinuun. Luuletko oikeasti että uskaltaisin tämän sinulle näyttää kun mieheni on vieressäni? pelaajaksihan itseni tuntisin..
- ----
...2,0-2,5 promillen humala, keskustelu tuttujen kanssa "tilanteesta", ai että elämä menee eteenpäin.
He---tti, kun tulen nolaamaan sinut aivan täydellisesti, aivan täydllisesti, et uskokaan, kuinka täydellisesti! Nautin joka hetkestä! Heh heh!- on tapahtunut
kun olet noin kostonhimoinen? Ei millään pahalla ja ei tarvi kertoa,mut kosto ei kannata.
- --------------------
sulle käy vielä todella huonosti,todella huonosti,jos tolle tielle lähdet.Et vielä tiedä minkälaisen naisen kanssa leikittelit.Sä tuut vielä huomaamaan et sulla ei ole siellä missä nyt oot ,tulevaisuutta.Mä pidän siitä huolen,jos rupeat mua uhkailemaan.Mähän en sua pelkää.
- surrullinen(m)
Että näitä ei kannata ajatella koskemaan itseään... neljästä viivamerkistä on vaikea tietää kuka on kyseessä. Ei tulisi mieleenikään puhua tuollaisia...
- ----
-------------------- kirjoitti:
sulle käy vielä todella huonosti,todella huonosti,jos tolle tielle lähdet.Et vielä tiedä minkälaisen naisen kanssa leikittelit.Sä tuut vielä huomaamaan et sulla ei ole siellä missä nyt oot ,tulevaisuutta.Mä pidän siitä huolen,jos rupeat mua uhkailemaan.Mähän en sua pelkää.
"Et vielä tiedä minkälaisen naisen kanssa leikittelit"
Tasan tarkkaan tiedän, minkälainen nainen minun kanssani leikitteli. Ei toisinpäin - ystävä hyvä.
"Sä tuut vielä huomaamaan et sulla ei ole siellä missä nyt oot ,tulevaisuutta."
Sun sanasi painaakin varmaan tosi paljon niissä kuvioissa... Minua ei v'''uakaan kiinnosta, miten aiot """pilata "tulevaisuuteni"""" - koska eräästä syystä tiedän, että siellä paikassa on tulevaisuutta, jos sitä edes haluan. Sinusta en olisi niinkään varma - mutta en minä sinulle pahaa
toivo, toisin kuin sinä minulle. Tässä näet jälleen, kuinka pahuuden kyllästämä olet! - sen tosi asian
surrullinen(m) kirjoitti:
Että näitä ei kannata ajatella koskemaan itseään... neljästä viivamerkistä on vaikea tietää kuka on kyseessä. Ei tulisi mieleenikään puhua tuollaisia...
et mua uhkaillaan ja mun on ilmeisesti pakko ruveta puolustautumaan.Mä alan pikkuhiljaa pelkäämään erästä miestä ihan todella.Mä en olisi ikipäivänä uskonut et se olis tuollainen.Mä pidin siitä kamalasti ja nyt mua uhkaillaan jo kun se itse niittas elämästään pois.Mä ihan vapisen nyt kauhusta millaseen ihmiseen ihastuinkaan.
- uhkailemaan
---- kirjoitti:
"Et vielä tiedä minkälaisen naisen kanssa leikittelit"
Tasan tarkkaan tiedän, minkälainen nainen minun kanssani leikitteli. Ei toisinpäin - ystävä hyvä.
"Sä tuut vielä huomaamaan et sulla ei ole siellä missä nyt oot ,tulevaisuutta."
Sun sanasi painaakin varmaan tosi paljon niissä kuvioissa... Minua ei v'''uakaan kiinnosta, miten aiot """pilata "tulevaisuuteni"""" - koska eräästä syystä tiedän, että siellä paikassa on tulevaisuutta, jos sitä edes haluan. Sinusta en olisi niinkään varma - mutta en minä sinulle pahaa
toivo, toisin kuin sinä minulle. Tässä näet jälleen, kuinka pahuuden kyllästämä olet!ja vastasin samalla mitalla.
- M (n)
Et tiedä mikä mulle on pyhää. Et tiedä miten nolata mut. Sorry vaan!
- ----
sen tosi asian kirjoitti:
et mua uhkaillaan ja mun on ilmeisesti pakko ruveta puolustautumaan.Mä alan pikkuhiljaa pelkäämään erästä miestä ihan todella.Mä en olisi ikipäivänä uskonut et se olis tuollainen.Mä pidin siitä kamalasti ja nyt mua uhkaillaan jo kun se itse niittas elämästään pois.Mä ihan vapisen nyt kauhusta millaseen ihmiseen ihastuinkaan.
Paljon minä kestän, mutta en ihan kaikkea sentään. Sitä niittää, mitä kylvää, muista se! On sulla kyllä
syytäkin vapista kauhusta, sillä kostoni tulee olemaan v---umaisen kiduttava!
En minä oikeastaan edes haluaisi sinulle mitään kostaa, mutta kun olet tähän tilanteeseen minut ajanut, niin saamasi pitää! - ----
M (n) kirjoitti:
Et tiedä mikä mulle on pyhää. Et tiedä miten nolata mut. Sorry vaan!
Mutta hyvää lauantai-illan jatkoa Teille!
Ei muuta kuin kaljaa, viinaa, hyvää musiikkia ja uusiin kuvioihin kaupungille! - .................
---- kirjoitti:
Paljon minä kestän, mutta en ihan kaikkea sentään. Sitä niittää, mitä kylvää, muista se! On sulla kyllä
syytäkin vapista kauhusta, sillä kostoni tulee olemaan v---umaisen kiduttava!
En minä oikeastaan edes haluaisi sinulle mitään kostaa, mutta kun olet tähän tilanteeseen minut ajanut, niin saamasi pitää!meidän pitää jutella ihan reaalielämässä nyt tästä tilanteesta,mikä tähän on johtanut.Mä tulen sun luo juttelemaan ja toivon,että voitas keskustella tästä pattitilanteesta.En minä ole koskaan sulle mitään pahaa halunnut päinvastoin.Miksi sä olet mulle noin kauhea? Voisitko kertoa mulle?Mitä mä olen tehnyt sulle?Eikö voitas sopia tämä riita? Olis kummallakin parempi olo.Please,sopisiko?En saata uskoa,että olet oikeasti noin kova.
- nyt et
................. kirjoitti:
meidän pitää jutella ihan reaalielämässä nyt tästä tilanteesta,mikä tähän on johtanut.Mä tulen sun luo juttelemaan ja toivon,että voitas keskustella tästä pattitilanteesta.En minä ole koskaan sulle mitään pahaa halunnut päinvastoin.Miksi sä olet mulle noin kauhea? Voisitko kertoa mulle?Mitä mä olen tehnyt sulle?Eikö voitas sopia tämä riita? Olis kummallakin parempi olo.Please,sopisiko?En saata uskoa,että olet oikeasti noin kova.
olisi väärässä henkilössä..epäilen..
- ----
................. kirjoitti:
meidän pitää jutella ihan reaalielämässä nyt tästä tilanteesta,mikä tähän on johtanut.Mä tulen sun luo juttelemaan ja toivon,että voitas keskustella tästä pattitilanteesta.En minä ole koskaan sulle mitään pahaa halunnut päinvastoin.Miksi sä olet mulle noin kauhea? Voisitko kertoa mulle?Mitä mä olen tehnyt sulle?Eikö voitas sopia tämä riita? Olis kummallakin parempi olo.Please,sopisiko?En saata uskoa,että olet oikeasti noin kova.
...maanantaina puhua, mutta ei kai sittenkään puhuta, mikäli sut tunnen. Nyt mää kuitenkin lähden kaupungille tuorretta lihaa katsomaan, fiilakkoon sua kuka fiilaa, sanoisinko jako****a, no en sano kuitenkaan.
- ..................
nyt et kirjoitti:
olisi väärässä henkilössä..epäilen..
väärässä henkilössä? Tarkoitatko,että riitelen jonkun ihan ulkopuolisen henkilön kanssa ja et hän ei ole se mun ihastukseni koskaan ollutkaan.Kyllähän mä itsekin olen sitä alkanut epäillä,kun tämä mun ihastukseni ei ole tuntunut tuollaiselta ollenkaan.Olisipa niin,niin kaikki olisi sitten hyvin ja mun ei tarttis pelätä Sillä mä tosiaan pelkään ainakin tätä henkilöä,jonka kanssa riitelen nyt toista päivää.
- voi olla
.................. kirjoitti:
väärässä henkilössä? Tarkoitatko,että riitelen jonkun ihan ulkopuolisen henkilön kanssa ja et hän ei ole se mun ihastukseni koskaan ollutkaan.Kyllähän mä itsekin olen sitä alkanut epäillä,kun tämä mun ihastukseni ei ole tuntunut tuollaiselta ollenkaan.Olisipa niin,niin kaikki olisi sitten hyvin ja mun ei tarttis pelätä Sillä mä tosiaan pelkään ainakin tätä henkilöä,jonka kanssa riitelen nyt toista päivää.
varma, onko näin , mutta se voi olla niin.. en jaksa lukea ketjua läpi, kun en ymmärtäis kuitenkaan. Luultavasti voit olla ihan rauhallisin mielin :) Täällä tulee helposti riitaa, ja yleensä johtuu just vääristä henkilöistä.
- menee
---- kirjoitti:
...maanantaina puhua, mutta ei kai sittenkään puhuta, mikäli sut tunnen. Nyt mää kuitenkin lähden kaupungille tuorretta lihaa katsomaan, fiilakkoon sua kuka fiilaa, sanoisinko jako****a, no en sano kuitenkaan.
tuokin nimittely..... no luuletkos tulevasi onnelliseksi siellä.. heh heh... joo paraskin puhuja..
- ----
menee kirjoitti:
tuokin nimittely..... no luuletkos tulevasi onnelliseksi siellä.. heh heh... joo paraskin puhuja..
...kovinkaan pitkälle - oon meinaan kuullu hurjia juttuja sinusta. Miksen tulisi kaupungissa onnelliseksi? Kaikki riippuu niin ajasta, paikasta... ja naisesta. Eivät kaikki ole kaltaisiasi, muista se.
- mitä juttuja
---- kirjoitti:
...kovinkaan pitkälle - oon meinaan kuullu hurjia juttuja sinusta. Miksen tulisi kaupungissa onnelliseksi? Kaikki riippuu niin ajasta, paikasta... ja naisesta. Eivät kaikki ole kaltaisiasi, muista se.
niin minäkin tiedän?
- ----
mitä juttuja kirjoitti:
niin minäkin tiedän?
...itsekin tiedä, kelle olet jaellut. Ei, et sinä ole tällaisia kilttejä poikia varten - heh, heh, vai
oletko sittenkin? ;-) - no tiedätköhän
---- kirjoitti:
kenestä nyt puhut ;)
kaupungilla voi olla kylmä esim.. - en nyt tiedä
---- kirjoitti:
...itsekin tiedä, kelle olet jaellut. Ei, et sinä ole tällaisia kilttejä poikia varten - heh, heh, vai
oletko sittenkin? ;-)mistä puhut.
- mä en voi
---- kirjoitti:
oletko sittenkin? ;-)uskoo et sä oot mulle tommonen.Kerro jo mitä mä olen tehnyt?
- ----
en nyt tiedä kirjoitti:
mistä puhut.
...huhut leviää meinaan nopeammin kuin luuletkaan. Mutta ei se itse itse asiassa ole se, mikä mua sinussa ottaa päähän - ne ovat ihan eri syyt. 23.35 bussilla kaupunkiin, sit loppuu nää lässytykset hetkeksi, kai.
- mä en ole H
---- kirjoitti:
...huhut leviää meinaan nopeammin kuin luuletkaan. Mutta ei se itse itse asiassa ole se, mikä mua sinussa ottaa päähän - ne ovat ihan eri syyt. 23.35 bussilla kaupunkiin, sit loppuu nää lässytykset hetkeksi, kai.
JOTA SÄ OLET TÄÄLLÄ AIKAISEMMIN ETSINYT.
IHAN TURHAAN ON JUTTUS MENNYT.KYLLÄPÄ
HELPOTTI, KUN TAJUSIN,ET SÄ OLET VÄÄRÄ HENKILÖ.
YES,YES,YES - ..................
mä en ole H kirjoitti:
JOTA SÄ OLET TÄÄLLÄ AIKAISEMMIN ETSINYT.
IHAN TURHAAN ON JUTTUS MENNYT.KYLLÄPÄ
HELPOTTI, KUN TAJUSIN,ET SÄ OLET VÄÄRÄ HENKILÖ.
YES,YES,YESjoten heippa.
- ----
mä en voi kirjoitti:
uskoo et sä oot mulle tommonen.Kerro jo mitä mä olen tehnyt?
...on ollut hyvää "WC-seuraa" sinulle, joo, kyllä minä (ja moni muukin) sen tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623