imarreltu, kun suhun ihastutaan ja sitten pidät yllä ihastuneiden tunteita. Saisit miettiä; Miltä itsestäs tuntuisi, jos sun oma ihastuksen kohde(sitten joskus) olisi tollanen pelleilijä?
Sä olet..
32
3220
Vastaukset
- katkeran
puhetta... mun ihastumiseni tietää vain minä ja reaktiot on kaikkien nähtävissä.
- ..olenkin.
Juuri sitä. Saankin olla, koska mun tunteilla todennäköisesti leikitään.
- paha
..olenkin. kirjoitti:
Juuri sitä. Saankin olla, koska mun tunteilla todennäköisesti leikitään.
se... se voi olla molemminpuolista..
- zzz
En pidä ihastuneen tunteita yllä.
Rasittavinta mitä voi olla,on ihastuja josta ei tykkää.
Tekisin asian selväksi ihastujalle,ilman epäselvyyden tuntemusta.- kolahti!
Olin ihastunut tällaiseen ihmiseen. En millään uskonut (vaikka hän osoitti selvästi, ettei ollut kiinnostunut) ja kiusasin.. jälkeenpäin hävetti oma käytökseni tosi paljon. Onneksi ihastus meni aikanaan ohi ja hän sai rauhan.
- ilmastiin
kolahti! kirjoitti:
Olin ihastunut tällaiseen ihmiseen. En millään uskonut (vaikka hän osoitti selvästi, ettei ollut kiinnostunut) ja kiusasin.. jälkeenpäin hävetti oma käytökseni tosi paljon. Onneksi ihastus meni aikanaan ohi ja hän sai rauhan.
ettei olla kiinnostuneita
- loukannut mua
tarpeeksi? Vieläkö pitää jatkaa? Vaikka mä nyt mitä sulle sanoisin,sä et uskoisi minua, joten luule mitä luulet.Haluat uskoa vaan itseesi et muhun.Kyllä mä susta oikeesti välitin,enemmän kuin uskotkaan,mutta rikoit viime yönä kaiken sen ihanan tunteen.Joten sanat on sanottu nyt.Sinä halusit näin,toiveesi toteutukoon siis.
- lässyn lässyn lää
näin meillä päin sanotaan kun ei kuunnella..
- meilläkin
lässyn lässyn lää kirjoitti:
sanotaan...
- täällä oikein
riitelee? Häiritsette jo mun etsintää - tuli sellainen tunne.
- no ei se mitää
täällä oikein kirjoitti:
riitelee? Häiritsette jo mun etsintää - tuli sellainen tunne.
pientä mielenosoitusta vaan..
- se olisi
sun kanssasi? Kuinka ihastuttavaa...
- olisikin
se olisi kirjoitti:
sun kanssasi? Kuinka ihastuttavaa...
minustakin se olisi kivaa..ei tunteet kiihtyisi pahemmin...varmaankaan, olisin jo kaukana kun vaaratilanne tulisi..
- ----
...tämän ketjun aloittaja, joskin hyvä kirjoitus tuo
oli.
- sä oot saanu
päähäs noi "pelleily ajatukset". En pelleillyt.Et näköjään sitten mua tuntenut kun luulet musta noin kamalaa.Minä EN ole sellainen ihminen,että leikkisin jonkun tunteilla.Ainoa väärä teko oli ihastua sinuun.Oletkin aivan muunlainen kuin luulin.
- kerrohan
nyt ensin - kehen oikein olet ihastunut. Ei tästä muuten ymmärrä mitään.
- ymmärtää
kerrohan kirjoitti:
nyt ensin - kehen oikein olet ihastunut. Ei tästä muuten ymmärrä mitään.
Riittää et se eräs tajuis jotain,mut kun ei niin ei.Älkää hyvät ihmiset kirjotelko tänne mitään, eikä koskaan,se voi pilata kaiken.Sanokaa kaikki reaalielämässä,jos jotain sanotte,tai älkää sanoko mitään.
- minä en
ymmärtää kirjoitti:
Riittää et se eräs tajuis jotain,mut kun ei niin ei.Älkää hyvät ihmiset kirjotelko tänne mitään, eikä koskaan,se voi pilata kaiken.Sanokaa kaikki reaalielämässä,jos jotain sanotte,tai älkää sanoko mitään.
ainakaan tajua - lienenkö sitten sekään eräs. Olen koittanut pysytellä poissa, vaan en pysty - jokin ajaa takaisin. Mutta varovaiseksi olen tullut. Täällä kun on oikea ja vääriä.
- sitten
minä en kirjoitti:
ainakaan tajua - lienenkö sitten sekään eräs. Olen koittanut pysytellä poissa, vaan en pysty - jokin ajaa takaisin. Mutta varovaiseksi olen tullut. Täällä kun on oikea ja vääriä.
sellanen juttu, että kaikkea ei voi tietää etukäteen.
- oikea vai väärä?
minä en kirjoitti:
Väärien ja oikean joukossa?
- sellainen ole
minä vain en uskalla sinulle tunteistani kertoa.
- järkevämpää pysytellä
ihmisissä joita kohtaan ei tunne mitään
- -xxx-
järkevämpää pysytellä kirjoitti:
Tunteet ovat syvältä. ;)
- et mulla
-xxx- kirjoitti:
Tunteet ovat syvältä. ;)
ei sellaisia ole enää koskaan.Korkeintaan vihaa.Tunteilu ihmisten kesken ei kannata.Vain negatiiviset ajatukset saa tästä lähin mun aivoja kaunistaa.
- olet
järkevämpää pysytellä kirjoitti:
tunteeton ihminen,minä ainakin haluan tuntea
rakkautta ja ihastumista.
Kaipuu on pahin tunne. - saanut
et mulla kirjoitti:
ei sellaisia ole enää koskaan.Korkeintaan vihaa.Tunteilu ihmisten kesken ei kannata.Vain negatiiviset ajatukset saa tästä lähin mun aivoja kaunistaa.
"tikkaria" Yhyyyy...
nahkasellaista. - hohhoijaa-jaaaaa
saanut kirjoitti:
"tikkaria" Yhyyyy...
nahkasellaista.se nyt tästä vielä olis puuttunut.Miten sä voitkin olla noin kauhea....
- tosissaan----
olet kirjoitti:
tunteeton ihminen,minä ainakin haluan tuntea
rakkautta ja ihastumista.
Kaipuu on pahin tunne.Se on vaan vihainen ja katkera.
- kuuluu tapoihin
huonoihin sellaisiin nimittäin. *huokaus*
Mutta mitäänhän ei ole tapahtunut, vai onko? Siis vahingoilta on vältytty. Eikö se ole vaan hyvä asia?
Vaikka toisaalta...
Entäs jos ottaisit mua hihasta kiinni ihan itse? Näkisit että en mä nyt niin kamala ole, jospas mä vaikka pidänkin susta enkä niistä muista? Kahville tai jotain?
Onhan tässä itsellänikin epäileväinen olo suunnilleen kaiken suhteen. - 47068
Tottahan tuo on.No, vitsi vitsinä.
Minkäs teen kun minuun niin helposti ihastutaan.Yksi katse näyttää riittävän pitkältä herrasmieheltä.Jos ihastun itse niin tunteet ovat aitoja.En kuitenkaan heitä bensaa tuleen.
Mutta ei minusta ole parisuhteeseen.Yksin ollut ikäni.
Näin lienee tarkoitettu. - minä taas
kun et uskalla mennä ottamaan asioista oikeasti selvää. Sitten selän takan heität itsesuojelun merkeissä tuollaista sontaa..
- täällähän
on kuitenkin turvallista tunteitaan purkaa, kun kukaan ei tunnista ketään.. ellei sitten välttämättä halua tulla tunnistetuksi.
En ole ap. mutta se olis voinut olla minulta, vaikka toisaalta ei sitten kuitenkaan olis. Mun tunteet on tällä hetkellä ihan toiset. Ei vihaa tai muutakaan tuohon viittaavaa. En ole ihminen joka puhuis selän takana tai muutenkaan lietsoisi mitään pahuutta mihinkään suuntaa. Jos niin luulet, niin se kyllä kertoo lähinnä sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415