kun se mokoma härveli oli eilenilasta saakka jumissa. Nyt sit kuitenkaan ei päästä mua modzillalla nettiin, mites sen sai takasi laitettua koneelle, ei huvittais tällä IE:llä surffailla? Niin ja Norman ei mene päälle, vaikka kuinka klikkaan Internet-päivitystä. Kertokaas nyt joku fiksu mulle, mitä mun pitäis tehdä, että saan ton Firefoxin takasi? Ilmeisesti laitoin sen koneelle vasta tuon palautuspvm:n jälkeen?!
Suoritin äsken järjestelmän palautuksen koneelleni
12
699
Vastaukset
- Firefoxin
- raija
mutta tuo Norman huolestuttaa, kun ei suostu meneen päälle. apua!
- kylänpienin
raija kirjoitti:
Ei virustorjuntaa käynnistetä internet-päivitys kohdasta vaan käynnistä reaaliaikainen virustorjunta. Koneen uudestaan käynnistys voi myös auttaa.
- raija
kylänpienin kirjoitti:
Ei virustorjuntaa käynnistetä internet-päivitys kohdasta vaan käynnistä reaaliaikainen virustorjunta. Koneen uudestaan käynnistys voi myös auttaa.
Nyt koitan käynnistää uudelleen...
- tuon Normanin
raija kirjoitti:
kans monilla ollut ongelmia.. Ja tarvit välttämättä virus-ohjelman jotta olisi turvallisempi. Mä tekisin näin, poistaisin Normannin koneesta ja asentaisin kokonaan eri ohjelman ja noita ilmais virus ohjelmia
löytyy ja ovat toimivia. Itse käytän Avg free edition ja ei ole ollut ongelmia..
virusohjelmaa
http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5
ja täältä lisää:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 - vintoosa
tuon Normanin kirjoitti:
kans monilla ollut ongelmia.. Ja tarvit välttämättä virus-ohjelman jotta olisi turvallisempi. Mä tekisin näin, poistaisin Normannin koneesta ja asentaisin kokonaan eri ohjelman ja noita ilmais virus ohjelmia
löytyy ja ovat toimivia. Itse käytän Avg free edition ja ei ole ollut ongelmia..
virusohjelmaa
http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5
ja täältä lisää:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275>Ja tarvit välttämättä virus-ohjelman jotta olisi turvallisempi.<
Miten perustelet että AVG olisi turvallisempi kuin Norman ? - raija
vintoosa kirjoitti:
>Ja tarvit välttämättä virus-ohjelman jotta olisi turvallisempi.<
Miten perustelet että AVG olisi turvallisempi kuin Norman ?Mul on koneella avast, antivir (joka ei myöskään suostu käynnistymään) ja ihan olen nyt kyl kuin Liisa Ihmemaassa. Eilen tuli koneelle ennen jumia ruutuun viesti, kun päivitin AntiVir:iä, että avast! Tietokoneessa on käynnissä ohjelma, joka on yhteensopimaton ALWIL Softwaren valmistaman avast!- ohjelman kanssa. Mä sit en oikein ole varma, mitä tein, kun ihan kunnolla ton jälkeen tössähti tää kone, mutta poistuihan se sitten kun tein tuon järj.palautuksen? Mikä nyt sit mun kannattaa tehdä? Ja miten ihmeessä sit åpoistan nuo ylimääräiset ohjelmat, nyt lyö kyl tyhjää. Auttakaa, nerot!
- takuuseen
vintoosa kirjoitti:
>Ja tarvit välttämättä virus-ohjelman jotta olisi turvallisempi.<
Miten perustelet että AVG olisi turvallisempi kuin Norman ?Kummankaan turvallisuudesta mutta molemmat ovat hyviä toimiakseen. Tuon Normannin kans niin monilla ongelmia toimivuuden puolesta.. Minulla ei ole ollut koneessani mikäänlaista ongelmaa viruksien ja matojen suhteen.. Käytän konetta päivittäin ja surffailen ympäriinsä..AVG free edition oli vaan yksi ehdotukseni joka on riittänyt minulle:
Virus ja palomuuriohjelmien lisäksi kannattaa asentaa koneeseen myös esim Easycleaner tai Ccleaner (ovat suomenkielisiä)
jotta saa kaiken turhan tiedoston ja rekisteritiedoston pois koneelta ja niitähän käytössä kertyy ja ne aiheuttaa koneen hitautta aikanaan, eli kone kannattaa aina välillä siivota. On muistettava easyCleanerillä olla koskematta dublikaatteihin ellei tiedä mitä sieltä hakee ja poistaa..
Paras virusohjelma, niitä on monta kun alat kysymään ihmisten mielipiteitä.. - vintoosa
raija kirjoitti:
Mul on koneella avast, antivir (joka ei myöskään suostu käynnistymään) ja ihan olen nyt kyl kuin Liisa Ihmemaassa. Eilen tuli koneelle ennen jumia ruutuun viesti, kun päivitin AntiVir:iä, että avast! Tietokoneessa on käynnissä ohjelma, joka on yhteensopimaton ALWIL Softwaren valmistaman avast!- ohjelman kanssa. Mä sit en oikein ole varma, mitä tein, kun ihan kunnolla ton jälkeen tössähti tää kone, mutta poistuihan se sitten kun tein tuon järj.palautuksen? Mikä nyt sit mun kannattaa tehdä? Ja miten ihmeessä sit åpoistan nuo ylimääräiset ohjelmat, nyt lyö kyl tyhjää. Auttakaa, nerot!
Ei koskaan kahta virustorjuntaa samalle koneelle, sulla 3, ei ihme että kone on sekaisin. Poista Avast ja Antivir ohjauspaneelin lisää tai poista sovellus kautta.
- raija
takuuseen kirjoitti:
Kummankaan turvallisuudesta mutta molemmat ovat hyviä toimiakseen. Tuon Normannin kans niin monilla ongelmia toimivuuden puolesta.. Minulla ei ole ollut koneessani mikäänlaista ongelmaa viruksien ja matojen suhteen.. Käytän konetta päivittäin ja surffailen ympäriinsä..AVG free edition oli vaan yksi ehdotukseni joka on riittänyt minulle:
Virus ja palomuuriohjelmien lisäksi kannattaa asentaa koneeseen myös esim Easycleaner tai Ccleaner (ovat suomenkielisiä)
jotta saa kaiken turhan tiedoston ja rekisteritiedoston pois koneelta ja niitähän käytössä kertyy ja ne aiheuttaa koneen hitautta aikanaan, eli kone kannattaa aina välillä siivota. On muistettava easyCleanerillä olla koskematta dublikaatteihin ellei tiedä mitä sieltä hakee ja poistaa..
Paras virusohjelma, niitä on monta kun alat kysymään ihmisten mielipiteitä..Mitä uskallan sillä putsata? Taidan ladata koneelle nyt tuon mainitsemasi AVG:n. Katsotaan sitten, kone ei uudelleenkäynnistyksen jälkeenkään suostu tuota Normania avaan, ja tietty Norman tuki on viikonloppuisin kiinni, kiitti vaan! Ja tuttavapiirissäni ei tietokonetaitajia liiemmälti ole, joten oman tekemisen varassa tässä ollaan!
- sulla
raija kirjoitti:
Mul on koneella avast, antivir (joka ei myöskään suostu käynnistymään) ja ihan olen nyt kyl kuin Liisa Ihmemaassa. Eilen tuli koneelle ennen jumia ruutuun viesti, kun päivitin AntiVir:iä, että avast! Tietokoneessa on käynnissä ohjelma, joka on yhteensopimaton ALWIL Softwaren valmistaman avast!- ohjelman kanssa. Mä sit en oikein ole varma, mitä tein, kun ihan kunnolla ton jälkeen tössähti tää kone, mutta poistuihan se sitten kun tein tuon järj.palautuksen? Mikä nyt sit mun kannattaa tehdä? Ja miten ihmeessä sit åpoistan nuo ylimääräiset ohjelmat, nyt lyö kyl tyhjää. Auttakaa, nerot!
3 virustorjunta ohjelmaa avast, antivir, norman ?????. Ei ihme jos tökkii!!!!!!!!!!!
- kannattaa
raija kirjoitti:
Mitä uskallan sillä putsata? Taidan ladata koneelle nyt tuon mainitsemasi AVG:n. Katsotaan sitten, kone ei uudelleenkäynnistyksen jälkeenkään suostu tuota Normania avaan, ja tietty Norman tuki on viikonloppuisin kiinni, kiitti vaan! Ja tuttavapiirissäni ei tietokonetaitajia liiemmälti ole, joten oman tekemisen varassa tässä ollaan!
Poistaa kaikki muut ylimääräiset virusohjelmat
koneeltasi ennen kuin asennat uuden ja minä teen sen niin että menen vikasietotilaan (F8) ja poistan sitä
kautta.. Pidä ain yksi virusohjelma ja yksi palomuuri koneessasi, niin takaat että ei tule ongelmia ja ristiriitoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893842
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1951497- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251015- 46934
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909- 98899
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en127887