hei.kysyisin propralin annostuksesta,jo muutaman vuoden käyttänyt 40mg tabletteja jännitykseen,esim.esiintymis silloin tällöin.lääkäri määräsi puoli tablettia mut nykyään otan pari kerralla ja sillo vasta vaikuttaa toivotulla tavalla.mikä siis on määrä jonka voi ottaa,ei nyt kuitenkaan sydänpysähdystä halua.tuo pienempi määrä kun ei tunnu auttavan ku kauan käyttänyt..
annostus
3
323
Vastaukset
- wimbledon..
eikö saamaton osaa kysyä vaikka apteekissa tai lääkäriltä tota juttua.
- ...ei...
...tuommoista välttämättä ole helppoa mennä kysymään, kun miettii jo sitä että se on määrätty jännittäviin tilanteisiin ja ainakin minua jännittää kysyä lääkäriltä/apteekista mitään. Itsekin olen miettinyt että pitäisikö ottaa tuo 2x40mg, kun aina tuo 40mg ei ole riittävä. Ja sitäpaitsi helpointahan täältä on alustavasti kysyä, kun taitaa suurin osa tämän palstan lukijoista olla propralin käyttäjiä. ¨
Ei tarvitse tuolla tavalla heti tuomita. - olla
...ei... kirjoitti:
...tuommoista välttämättä ole helppoa mennä kysymään, kun miettii jo sitä että se on määrätty jännittäviin tilanteisiin ja ainakin minua jännittää kysyä lääkäriltä/apteekista mitään. Itsekin olen miettinyt että pitäisikö ottaa tuo 2x40mg, kun aina tuo 40mg ei ole riittävä. Ja sitäpaitsi helpointahan täältä on alustavasti kysyä, kun taitaa suurin osa tämän palstan lukijoista olla propralin käyttäjiä. ¨
Ei tarvitse tuolla tavalla heti tuomita.Yritä olla jonkun aikaa ilman lääkettä jos mahdollista.
jos vaikka elimistö palautuisi ja lääkkeen teho tuntuisi taas pienemmälläkin määrällä.
Tarvitsetko ottaa lääkettä joka päivä? Mitä tapahtuisi jos et ota lääkettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268