Heippa vaan kaikille..
Mites teillä on raskaus sujunut?
Oletteko käyneet np-ultrassa?Ja kuulleet sikiön sydänäänet?
Meillä menny oikein mukavasti,nyt kun pahin oksentelukin ohi=).Masu alkanu selvästi kasvamaan:D.
Me käytiin np-ultrassa 30.1.(Rv 12)Siellä se pikkunen vilkutteli..piti eka herättää kun nukkumassa oli.
Ekan kerran kuultiin sydänäänet 10 3 ja toisen kerran 12 3.
Kaikki on kyllä mennyt hyvin,ja nyt uskaltaa huokaista kun "riski-aikakin"on ohi.
T:Tuleva elomamma ja pikkunen 13 5
Tulevat elomammat, mitäs teille kuuluu?
8
778
Vastaukset
- Iiq
Pääasiassa hyvin sujunut :) Mulla nyt rv 14 1. Ultra oli 2.2. ja kaikki näytti olevan kohdallaan. Tosin jotain sähläystä tapahtui neuvolakorttimerkintöjen kanssa. Kun illalla katsoin, mitä siellä korttiin merkittiin, oli pääperämitan kohdall merkitty 22,3 mm, joka siis ei todellakaan vastaa viikkoja 12 6 niin kuin silloin sanottiin. Soitin sitten seuraavana päivänä sinne ja selvisi, että pääperämitta oli ihan kohdallaan, tuo 22,3 ´mm oli b-mitta.
Sydänäänet kuulin 2 päivää ennen ultraa neuvolassa. Ei kyllä ihan heti saatu kuuluviin ja alkoi vähän pelottaa, mutta kyllä ne sieltä löytyivät :) - Johanna
Hyvin on kaikki menny ja mahakin on mukavasti kasvanut.np ultrassa käytii tammikuun lopulla ja kaikki hyvin, vauva vaa olisi nukkunu kokoaja. sydänäänet kuultii ensimmäisen kerran rv8 jolloin myös käytiin ultrassa. nyt viikkoja 14 3!
- *toiveikas*
Tänään on rv 14 4 ja masu senkun kasvaa päivä päivältä! :D Pahoinvoinnitkin on melkein loppuneet. Pitää vain muistaa syödä säännöllisesti, ettei verensokeri pääse tippumaan.
Np-ultrassa oltiin pari viikkoa takaperin ja vaavilla oli kaikki erinomaisen hyvin! ♥
Sydänäänet olen kuullut jo viikolla 10, ja seuraavan kerran päästään kuulemaan ne ensi perjantaina. Mies ei ole vielä kuullutkaan. :)
Ihanaa, että tää asia konkretisoituu päivä päivältä. Masu kasvaa, ja mieskin alkaa pikku hiljaa tajuamaan oikeasti tän homman. :)
En malta odottaa, että alkaa liikkeet kuulumaan! :D Pari kertaa oon jo kuulostellut pientä kuplintaa tossa alavatsan tienoilla... Olisko se meidän möykky, joka siellä jumppailee!? ♥
Onnellista odotusta kaikille! :) - jemina87
Mulla kans alkanut näkyä meneillä 12 3 mulla on tiistaina 14.2 ultra olen ihan hermona jos siellä ei olekaan elämää!! Mut toivotaan että löytyy
- LA 24.8.
ja 14.2. ollaan menossa sydänäänten kuunteluun. Jännittää myös!
Mutta toivotaan, että kaikki OK :-))
Ja vatsa myös pömpöttää...
- juieo
Asun kaupungissa, joka ei kustanna np-ultraa, eikä ole varaa käydä yksityisellä :(. Viikkoja on 12 2. Sydänääniä ei ole kuulunut vielä ollenkaan, kun neuvolalääkäri yritti 11 viikolla. Terkkarin tekemässä ultrassa viikolla 8 näkyi kuitenkin sikiö ja pulssi. Toivottavasti kaikki on ok. Seuraava neuvola on vasta maaliskuun puolenvälin jälkeen...
- valois
ultra edessä 14.2, pahoinvointi loppunut lähes kokonaan, paitsi jos liian kauan on syömättä... Jännittävää on, no vähän helpottaa, kun on 12 viikon paremmalla puolella, kun mulla on yksi keskenmeno takana..
- Elomamma9.8
Np-ultra oli pari viikoa sitten. Ja oli kyllä kiva nähdä vaavi toista kertaa. Näytti ihan sukeltajalta : ) nilkkojaan ojenteli ja oli kaula pitkänä. Jalatkin näytti sillon jo tosi pitkiltä. Saatiin se videolle ja on tullu muutamna kerran katsottua se uudelleen kun on läheisille näyttänyt sitä. Kaikki oli kätilön mukaan kunnossa. Mä vaan aattelin, että josko olis ollu pidemmällä raskaus, mutta ei muuttanu laskettua aikaa vaikka uä-kone antoikin viikon pidemmälle viikot päivät. Millasis mittoja teille muille on tullu np-ultrassa. Esim niskaturvotus? Pää-perämitta, päälaki mitta?
Mullakin vointi kohentunu. Paitsi illalla ei meinaa jaksaa pysyä hereillä ja aamulla kuitenkin herään kauheen aikasin. Vatsa näkyy jo selvästi ja on ihana pidellä kättä vatsalla. Terkkuja ja hyviä vointeja muillekin elomammoille.
tv Minä ja pikku sukeltaja 14 4 : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697