joudun yh-äidiksi...

lonely but happy

No tässä olis tämä mun juttu: Olin seurustellut mieheni kanssa 1v ja risat.. Koko sinä aikana hän puhui lasten ihanuudesta ja kuinka haluais lapsen kanssani.. Syöin pillereitä kunnes viime viikolla tein testin ja olen raskaana! eipä tainnut miestäni enää vauvat kiinnostaa, ku tuli tosi paikka.. Hän jätti minut ja nyt sitä sitten opiskeleva äiti saa yksin lapsensa kasvattaa!! No, rakastan tulevaa lastani joka tapauksessa, eli aborttia en tee!! muita joille on käynyt samoin?! Olisi mukava jakaa kuulumisia!

8

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyaikana

noin vain?

"...Syöin pillereitä kunnes viime viikolla tein testin ja olen raskaana!..."

Söitkö koko ajan pillereitä vai YHTEISSESTÄ sopimuksesta jätit ottamatta?

Pilleritkin voivat pettää, totta, mutta onko tässä siitä kysymys?

• kyllä söin

siis söin pillereitä.. ja pidin viikon tauon niinkuin aina, etta menkat tulis, ja ei ne sitte tullu ja tein testin ja oon raskaana.. mielestäni jouduin yhäidiksi, koska mieheni jätti minut raskauteni takia.. ei tämä ollut oma päätökseni, mutta hyväksyn sen kuitenkin

• Ylpeä YH-äiti!
        kyllä söin kirjoitti:

siis söin pillereitä.. ja pidin viikon tauon niinkuin aina, etta menkat tulis, ja ei ne sitte tullu ja tein testin ja oon raskaana.. mielestäni jouduin yhäidiksi, koska mieheni jätti minut raskauteni takia.. ei tämä ollut oma päätökseni, mutta hyväksyn sen kuitenkin

Elämäni paras hetki kun sen karvaperseen pihalle potkin ja yksin rupesin lastani kasvattamaan. Seuraavienkin kohdalla olen päätökseni jo tehnyt. Minä pärjään paremmin yksin. Miehistä ei ole muuta kuin haittaa. Niinku huomasit, luusereita kaikki. Nyt sulla on sentään vaan yks huollettava...

• ´Nitta`
        Ylpeä YH-äiti! kirjoitti:

Elämäni paras hetki kun sen karvaperseen pihalle potkin ja yksin rupesin lastani kasvattamaan. Seuraavienkin kohdalla olen päätökseni jo tehnyt. Minä pärjään paremmin yksin. Miehistä ei ole muuta kuin haittaa. Niinku huomasit, luusereita kaikki. Nyt sulla on sentään vaan yks huollettava...

Kaverini tuli raskaaksi myös vaikka söi pillereita, harvinaista se on, mutta mahdollista. Hänen raskus kuitenkin päätyi keskenmenoon.

Omasta puolestani voin sanoa, että siitä hetkestä, kun exäni lähti ovesta ulso; aloin elämään ja olemaan onnellinen. :)

Ihmisiä on monenmoisia, ja MIEHET kantavat vastuunsa onnellisena, pikkupojat eivät, joten omasi kulkee vielä pikkupojan kengissä.
        Hyvä, että sinä olet valmis lapseen.

• kripe

Mitä tai ketä tuollainen katkeruus hyödyttää? Kasvatatko lapsesi tuohon samaan katkeruuteen? Jos sinä itse olet epäonnistunut, ei kait siitä tarvitse muita syyllistää ja yleistää???

• yh tyttöön
        kripe kirjoitti:

Mitä tai ketä tuollainen katkeruus hyödyttää? Kasvatatko lapsesi tuohon samaan katkeruuteen? Jos sinä itse olet epäonnistunut, ei kait siitä tarvitse muita syyllistää ja yleistää???

paha moka..exä pyörii lopun elämä kuvioissa..ja iha sekoo touhuu muutenki..ite rakastin jo liikaa lasta ja äitiä..mut nyt ei enää koskaa yksinhuoltajia...

• Myy 90

Moiks!

Täysin samaa mieltä elämä paranee huomattavasti kun potkii ukon pihalle, Ikävä tois asia on että äijät usein puhuu ja puhuu kuinka ihania lapset on ja kuinka kovasti halutaan perhe perustaa. Ja kun sitten tuleva onnellinen äiti luulee kertovansa ilo uutisien, ääni äijän kellossa muuttuu. Monikaan ei tajua mitä se tarkoittaa kun vauva tulee, mitä on vastuun jakaminen jne....

Joo ja en yleistä varmaan jossain puussa on niitä ihania miehiä jotka ovat isäksi valmiit, itse olen vaan yksi niistä jotka eivät sellaista kohdanneet.

Mutta silti oon maailman onnellisin yh-äiti, miksi elää pari suhde helvetissä kun voi elää lapsen kanssa onnellisena yhdessä.

• Nimetön

Aivan samoin kävi meillä.
      Tulin raskaaksi, ja mies ylipuhui minut pitämään lapsen. Lupaili kuut taivaalta, miten helpottaa mun olotilaa ja tekee kaikkensa meidän hyväksi. Viimeiset 2 kk käyttäytyi mua kohtaan todella kusipäisesti.. ja nyt otti&jätti. Lapsi jää minun yksin kasvatettavaksi, oli pikkupojalle liian suuri harppaus isän kenkiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3037
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2098
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe