Lihava nainen on oikeesti ruma näky. kyllästyin omaan peilikuvaani, ja päätin että nyt läskit lähtee. n.15kg puolessa v. vain ja ainoastaan herkuttelusta olen luopunut, en siis ruoasta. josolet itsesi makealla tai rasvalla turvottanut niin laihduttaminen on yksinkertaista ja helppoa. kesä tulee ja on ihana mennä vaateostoksille tällä kropalla vaikkka en missi olekkaan.. jokainen pystyy siis laihtumaan. KATSO ITSEÄSI PEILISTÄ
OIKEESTI
6
851
Vastaukset
- ja kaunis
Siinä se lyhyesti ja ytimekkäästi. Muuksi en muutu. Kelpaan itselleni ja muille. Harmi että päässäsi on vikaa, että jouduit muuttamaan itseäsi.
- oikeesti
oikeesti, kun katsot peiliin, voitko sanoa että olet kaunis? ja onhan siinä myös terveysriski. jos ei muuten sitä asiaa ajattele. ennen ajattelin minäkin, että mitäpä tuosta. mutta on mieli muuttunut.. se vaikuttaa ihan jokapäiväisessä elämässä..
- -ketä ärsyttää mikäkin-
oikeesti kirjoitti:
oikeesti, kun katsot peiliin, voitko sanoa että olet kaunis? ja onhan siinä myös terveysriski. jos ei muuten sitä asiaa ajattele. ennen ajattelin minäkin, että mitäpä tuosta. mutta on mieli muuttunut.. se vaikuttaa ihan jokapäiväisessä elämässä..
Mua ärsyttää tällä keskustelupalstalla se ettei osata käyttää isoja alkukirjaimia. Asiaa on muttei yhtään nähdä vaivaa sen eteen.
Inhottava lukea tekstiä jossa kaikki on samaa putkea ilman johdonmukaisuutta. Peiliin katsoessa ei ärsytä yhtään:)))) - En voi sille mitään
-ketä ärsyttää mikäkin- kirjoitti:
Mua ärsyttää tällä keskustelupalstalla se ettei osata käyttää isoja alkukirjaimia. Asiaa on muttei yhtään nähdä vaivaa sen eteen.
Inhottava lukea tekstiä jossa kaikki on samaa putkea ilman johdonmukaisuutta. Peiliin katsoessa ei ärsytä yhtään:))))Olen kaunis vaikka nenä puuttuis ja naama olis rupia täys. Kauneus on itsestä kiinni.
- pettää
kun tulee polvi ja lonkka vaivoja ja lekuri sanoo ekaksi että laihduta. siinäpä sulle muutumisen aihetta kerrakseen!!!
- niinpä niin
Olen ylipainoinen ja katson itseäni peilistä. Minulla on kivan malliset kasvot, hyvä iho, nätti hymy, kauniit silmät ja upeat hiukset. Rintani ovat oikein hyvännäköiset, ja kiloistani huolimatta vyötärö-lantiosuhde oikein terve. Lisäksi käteni ovat naisellisen sirot ja kynnet hyvässä kunnossa.
Parannettavaa löytyy varmasti ja paljon. Paksut reidet, ikävät allit, hieman vinot alahampaat ja pari inhottavaa leikkausarpea. Silti, olen kaunis. En täydellinen, mutta kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468