Taidan pian seota näihin mun uniin.:P
Nyt muutaman kuukauden sisällä unissani on esiintynyt melkeinpä joka yö eräs ihminen, tällä hetkellä hyvä ystäväni, tulevasta en tiedä. Olen korviani myöten ihastunut kyseiseen henkilöön ja se käy unessakin ilmi. Eli uneni ovat niin todellisia, että ne vois oikeastikin tapahtua. Ja hyvin usein myös kaksi exääni unessa ovat, ihan omana itsenään, eli exinäni. Ja se myös ihmetyttää, että unet tapahtuvat hyvin usein siellä, missä ennen asuin, noin viitisen vuotta sitten (olen asunut siellä koko elämäni siihen mennessä).
Moni asia tässä ihmetyttää, mutta ehkä eniten se, miksi uneni ovat niin "tylsiä", sellaisia että ne tosiaankin voisivat oikeasti tapahtua. Ja myös se, että miksi juuri tuo kyseinen henkilö melkein joka unessa. Voiko se mukamas johtua siitä että olen niin ihastunut häneen?
Voin toki kertoa unista lisääkin jos tarvetta, nyt vaan en tähän osaa muuta laittaa..:)
Oudot unet..
MananTytär85
1
89
Vastaukset
- krassi
Sinulle on jäänyt selvittämättömiä ongelmia "piilotajuntaan" entisistä suhteistasi. Selvittämättömyydet ovat heränneet eloon uuden ihastumisen myötä.
Unet hoitavat nyt, tekevät työtä puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474