Onko kukaan muu huomannut, ettei Kuopiossa oikein riitä tekemistä vapaapäivinä? Siis jos ei jaksa siivota kämppää tai juosta shoppailemassa... baareja nyt tietenkin on, mutta ei sitäkään jaksa aina. Olen siis parikymppinen opiskelija joka kaipaisi jotain tekemistä vapaa-ajalleen, tai jotain mitä voisi tehdä kavereiden kanssa. Tuntuu ettei koko kaupungissa järjestetä mitään mielenkiintoista, tietenkin harrastuskerhoja on mutta ei sellaista mitä itse kaipaisin. Eli hyviä ajantappovinkkejä otetaan nyt vastaan ihmisiltä jotka ovat löytäneet jotain sisältöä vapaa-ajalleen Kuopiosta! Kiitos.
tylsäääh
5
623
Vastaukset
- cinnah
No mitäs sinä haluat tehdä? "Ei sellaista mitä itse kaipaisin" Mitä kaipaat?
Vähän vaikea antaa tyhjentävää vastausta ko. kysymykseen.. Vähän suuntaa!- pitkä miinus
Sama hommma...oon miettinyt tässä joniin aikaa asuneenä, että missä täällä asuvat luuraa. Baaritkin ovat samanlaisia diskoluolia henkkaa lukuunottamatta.
- mössööhh
pitkä miinus kirjoitti:
Sama hommma...oon miettinyt tässä joniin aikaa asuneenä, että missä täällä asuvat luuraa. Baaritkin ovat samanlaisia diskoluolia henkkaa lukuunottamatta.
Voi hellanlettat! Kaupunki jossa on ehkä Suomen hienoimmat ulkoilumahdollisuudet. Tule kuule asumaan tänne Kouvolaan niin tiedät mitä on tylsyys.
terveisin Kuopiossa asunut.
- Pullamössö
Kuinka luulet että voisimme sinulle neuvoja antaa kun et anna mitään vinkkiä siitä mikä sinua sitten kiinnostaisi. Valmiiksi vaan pitäisi nenän alle tuoda kaikki, vai ei neidille "järjestetä koko kaupungissa mitään".
Tulee mieleen alle kouluikäisten vinkuminen "äiti ei oo mittään tekemistä" ja ehdottaapa mitä tahansa niin vastaus on "niin mutku ei huvita"
Kuntosalit, teatteri(t), musiikkikeskus, leffat, biljardi, keilaaminen, uinti, valokuvaaminen, lenkkeily, hiihtäminen, patikointi... tai perusta vaikka ompeluseura. Ihan on itsestäsi kiinni, jos ei valmiit harrastuskerhot (joita Kuopiossa on paljon) kiinnosta niin ei sua tosiaan kukaan tule kotiovelta hakemaan "Kuopion juuri sinulle järjestämään harrastukseen". OMA-ALOITTEISUUTTA, IHMINEN!!! - alkoholi!
rupea ryyppäämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458