Voi sentään Audi vie 100-0

Punainen emakko

Audikin vie jo Possua....

http://www.autozeitung.de/images/cars/1429/az20_05_048_VTAudiRS6_6DEE4.pdf

http://www.autozeitung.de/images/cars/1489/az24_05_020_28_VT Porsche.pdf

22

3287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininen Sopuli

      seuraavaksi odotetaankin milloin saman konsernin Skoda Fabia käy löylyttämässä Possuja..

      • ....

        Ethän Tapaska tiennyt, että Audi on ostanut Porschen insinööritietotaitoa RS-mallien kehitykseen.


      • jotain...
        .... kirjoitti:

        Ethän Tapaska tiennyt, että Audi on ostanut Porschen insinööritietotaitoa RS-mallien kehitykseen.

        Porsche on vw-konsernia siinä kuin audi,seat,skoda yms.


      • olla, vaan
        jotain... kirjoitti:

        Porsche on vw-konsernia siinä kuin audi,seat,skoda yms.

        Porsche omistaa osan VW-konsernista, ei toisinpäin. Tarkasta faktat.


    • kirkkaasti Possua

      -Arvonaleneminen on huomattavasti nopeampaa
      -Tavaratila on isompi, samoin takapenkki!
      -Kyllähän nyt neliovinen perhevessa aina on haluttavampi ja kääntää enemmän päitä kuin oikea urheiluauto?
      -Porsche on taloudellisempi = köyhien auto

    • 100-0

      Eikös possu tavallaan omista aika ison osan audista?

      • Gäki

        senkin röhnötes...


      • faktoihin, sieltä
        Gäki kirjoitti:

        senkin röhnötes...

        selviää että kyllä omistaa. Porsche omistaa yli 20% koko VAG-konsernista, muumuassa Lamborghini, Audi, Skoda ja Seat mukaanlukien...


      • ZeusPanderoll
        faktoihin, sieltä kirjoitti:

        selviää että kyllä omistaa. Porsche omistaa yli 20% koko VAG-konsernista, muumuassa Lamborghini, Audi, Skoda ja Seat mukaanlukien...

        Puhuvat että 911:n (näistä tunnetaa: mm.malli jonka VAG juuri kutsui takaisin huoltoon koska pakoputkistolla tapana pudota keskelle tietä uusissakin autoissa, malli joka ottaa sekuntikaupalla pataan kaikilla vakioversioillaan vakio Corvette z06:lta ja malli jonka ominaisuudet ovat takamoottorisuudesta johtuen luokkaa 70-luvun Tatrat/skodat) osista jopa 6% olisi vaihtokelpoisia suoraan Seat Alhambran kanssa, maastoajonuvoissahan Porschella on VW Touragin kanssa hyvinkin samat linjat.


      • on taas
        ZeusPanderoll kirjoitti:

        Puhuvat että 911:n (näistä tunnetaa: mm.malli jonka VAG juuri kutsui takaisin huoltoon koska pakoputkistolla tapana pudota keskelle tietä uusissakin autoissa, malli joka ottaa sekuntikaupalla pataan kaikilla vakioversioillaan vakio Corvette z06:lta ja malli jonka ominaisuudet ovat takamoottorisuudesta johtuen luokkaa 70-luvun Tatrat/skodat) osista jopa 6% olisi vaihtokelpoisia suoraan Seat Alhambran kanssa, maastoajonuvoissahan Porschella on VW Touragin kanssa hyvinkin samat linjat.

        Pääsyt kirjaston koneelle. Oliko ruuhkaa? Multa muuten löytyy DaewooChevrolet merkkinen mikroaaltouuni, tais olla just tuo z06. Mikähän sen suorituskyky on?


      • kerrankin oikein!!
        ZeusPanderoll kirjoitti:

        Puhuvat että 911:n (näistä tunnetaa: mm.malli jonka VAG juuri kutsui takaisin huoltoon koska pakoputkistolla tapana pudota keskelle tietä uusissakin autoissa, malli joka ottaa sekuntikaupalla pataan kaikilla vakioversioillaan vakio Corvette z06:lta ja malli jonka ominaisuudet ovat takamoottorisuudesta johtuen luokkaa 70-luvun Tatrat/skodat) osista jopa 6% olisi vaihtokelpoisia suoraan Seat Alhambran kanssa, maastoajonuvoissahan Porschella on VW Touragin kanssa hyvinkin samat linjat.

        Osista 6% yhteisiä voi hyvinkin pitää paikkansa, kyllähän autossa sähköjohtoja, valopolttimoita, kiinnitysruuveja, pultteja ja muttereita on ton verran, ja aika todennäköisesti ne ovat geneerisesti saatavilla olevia, yleisiä metrisellä järjestelmällä tehtyjä.
        Eli kyllä, ensimmäistä kertaa Tapastikos (nyt taas uudella nimimerkillä) oli jossain asiassa oikeassa! Mutta vain tuossa 6% säännössä.


      • mikro
        on taas kirjoitti:

        Pääsyt kirjaston koneelle. Oliko ruuhkaa? Multa muuten löytyy DaewooChevrolet merkkinen mikroaaltouuni, tais olla just tuo z06. Mikähän sen suorituskyky on?

        Myy se mulle keräilen erilaisia gm tuotteita autoista kodinkoneisiin. Ja tämä ei ole provo vaan tosi. Tällä hetkellä autoista Buick ,Chevrolet, Opel, ja erilaisia kodinkoneita aika paljon. Siksi olen kiinnostunut chevrolet mikrosta.


    • Tapastikos

      puolestaan vakio automaattivaihteinen 4 ovinen takaveto Cadillac vei nelosen auto-ohjelmassa 10-0 radalla Audi RS4:sta,niin voidaan todeta yhdessä tuumin että radallakin (puhumattakaan varttimailista) Porsche ottaa pataan jo edustusCadillaceiltäkin, puhumattakaan sitten GM-divisioonan urheiluautoista kuten Corvettesta :D

      Mitä ylivoimaa taas! Hyvä USA ja hyvä USAlainen taito tehdä nopeita ja mukavia autoja,ja voimakkaita!

      • Pecos Bill

        Miten Audin S4:n (huom. ei RS4) häviäminen Cadillacin tehokkaimmalle nelioviselle liittyy Porsche ja Corvetten väliseen kamppailuun?

        Sehän ei siis todellakaan ollut mikään vakiokädi, vaan CTS-V. Sen verran luulisi Tapastikoksenkin ymmärtävän edes GM:n tuotteista...

        Puhuit GM-divisioonan urheiluautoista. Kyseessä on siis monikko, jolla tarkoitat ilmeisesti useampaakin mallia kuin Corvettea, joka toki on urheiluauto, nykyään. Mitä ne muut GM:n urheiluautot ovat? Chevrolet Matizin isolohkoversio vai? Siinähän on kokonaista 1,0 litraa aitoa ameriikan voimaa.


      • Audin halvin
        Pecos Bill kirjoitti:

        Miten Audin S4:n (huom. ei RS4) häviäminen Cadillacin tehokkaimmalle nelioviselle liittyy Porsche ja Corvetten väliseen kamppailuun?

        Sehän ei siis todellakaan ollut mikään vakiokädi, vaan CTS-V. Sen verran luulisi Tapastikoksenkin ymmärtävän edes GM:n tuotteista...

        Puhuit GM-divisioonan urheiluautoista. Kyseessä on siis monikko, jolla tarkoitat ilmeisesti useampaakin mallia kuin Corvettea, joka toki on urheiluauto, nykyään. Mitä ne muut GM:n urheiluautot ovat? Chevrolet Matizin isolohkoversio vai? Siinähän on kokonaista 1,0 litraa aitoa ameriikan voimaa.

        peruskauppakassi häviää tehokkaimmalle Daew..dillacille? No hyvä niin, voidaanko nyt alkaa vertailemaan myös Porsche Carrera GT:tä Siihen Matiziin? Tapa, mikä on kantasi?


      • tuutin täydeltä

        Tuttua valhetta taas sekopäältä.

        Ei se Caddyn erikoismalli vienyt mitään 10-0, ei edes sitä Audi S4:ää.
        Sitäpaitsi sekä ohjelman suomalaisosiossa että TopGear-osiossa todettiin yllättyneinä ko. Caddyn superversion olevan positiivinen poikkeus muihin jenkkeihin verrattuna, olivathan punaniskat yrittäneet matkia eurooppalaisia...


        PS. Kuinkas sun polkuautos päivitettäis oikeaan omaan autoon? :DD


      • tuc

        Jos sun mielestäs jäykällä taka-akselilla ja lehtijousilla varustettu Corvette on mukava, niin on kyllä persees saanu sellasta kyytiä ruottinlaivalla, ettei mikään tunnu enää missään!

        Jokainen, jonka perse tuntee jotain, tajuaa, että jenkkien autoteollisuus on jälkeenjäänyttä. Näkeehän sen siitäkin, että GM tekee joka sekunti 200 euroa tappiota (4,8 miljardia 9kk aikana).


      • ....
        tuc kirjoitti:

        Jos sun mielestäs jäykällä taka-akselilla ja lehtijousilla varustettu Corvette on mukava, niin on kyllä persees saanu sellasta kyytiä ruottinlaivalla, ettei mikään tunnu enää missään!

        Jokainen, jonka perse tuntee jotain, tajuaa, että jenkkien autoteollisuus on jälkeenjäänyttä. Näkeehän sen siitäkin, että GM tekee joka sekunti 200 euroa tappiota (4,8 miljardia 9kk aikana).

        1963 ja siitä eteenpäin vetteissä on ollut IRS-taka-akseli.


      • tuc
        .... kirjoitti:

        1963 ja siitä eteenpäin vetteissä on ollut IRS-taka-akseli.

        Muistinpa väärin... joka tapauksessa lehtijouset on Corvetessa, ja kyllä osassa nykypäivänkin jenkkejä on se jäykkä taka-akseli.

        Tekniset ratkaisut suoraan keskiajalta :)


      • Mauno Carelin
        tuc kirjoitti:

        Muistinpa väärin... joka tapauksessa lehtijouset on Corvetessa, ja kyllä osassa nykypäivänkin jenkkejä on se jäykkä taka-akseli.

        Tekniset ratkaisut suoraan keskiajalta :)

        ei ole se,että pitäytyy hyväksi havaituissa komponenteissa niihin sopivissa malleissa. Keskiaikaa on se,ettei osaa uudistaa tuotteitaan parempien tullessa vastaan, hyvänä esimerkkinä Porsche joka nojaa vieläkin kauheat ajo-ominaisuudet takaavaan takamoottorisuuteen(Skodakin luopui 80-luvulla) ja 90-luvun loppuun asti Porschella ajettiin vielä ilmajäähdytyksen voimin :D Se ei ole edes keski-aikaa vaan jääkautta nopeiden urheiluautojen piireissä...


      • Pecos Bill
        Mauno Carelin kirjoitti:

        ei ole se,että pitäytyy hyväksi havaituissa komponenteissa niihin sopivissa malleissa. Keskiaikaa on se,ettei osaa uudistaa tuotteitaan parempien tullessa vastaan, hyvänä esimerkkinä Porsche joka nojaa vieläkin kauheat ajo-ominaisuudet takaavaan takamoottorisuuteen(Skodakin luopui 80-luvulla) ja 90-luvun loppuun asti Porschella ajettiin vielä ilmajäähdytyksen voimin :D Se ei ole edes keski-aikaa vaan jääkautta nopeiden urheiluautojen piireissä...

        Lehtijousihan itseasiassa on erittäin toimiva ratkaisu, mm. maastureissa ja pakettiautoissa. Mutta ei se ole mitään urheiluautotekniikkaa. Ainakaan tämän päivän standardien mukaan. Tapastikos ei ilmeisesti ole ajanut Porschella ikinä, koska arvostelee noin kovin sanoin sen ajo-ominaisuuksia. No, ne ketkä ovat ajaneet, tietänevät totuuden.

        Ei muuten ajettu 90-luvun lopussa enää ilmajäähdytyksellä Porschella. Ja kerroppa muuten, miksi se ilmajäähdytys nyt sitten olisi niin huono ratkaisu. Jos Corvette on urheiluauto lehtijousineen ja kierrätysmuovista tehtyine sisustoineen, niin miksi Porschen ilmajäähdytys on niin huono?


      • Janinuska

        KATOPAS TARKEMMIN, SE AUDI ON S4!!!!!! EI TODELLAKAAN RS4!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe