oon syöny roaa nyt reilut 3 viikkoa ja naama on tosi kuiva ja hilseilee. onko koko loppukuuri nyt tätä vai tasoittuuko jossain vaiheessa? oon tosi masentunut naamaan takia, varsinkin kun olen asiakaspalveluammatissa. miten te muut olette jaksaneet kuurin aikana?
kuivuminen
1
172
Vastaukset
- selvinnyt
Suosittelen kuivalle iholle tarkoitettua voidetta. Itse käytin sellaista kun joskus olin tuolla kuurilla myös. Iho näytti ihan hyvältä(matalta ja ei halkeilua), kun kasvovoide vain oli kunnollinen. Tosin olen aina satsannut kasvovoiteeseen, kun olen kerran todennut hyväksi nuo kalliimmat voiteet. En enää muista mitä merkkiä silloin käytin, mutta esim. tällä hetkellä ihoni pysyy hyvän näköisenä Biothermin oleo source voiteella. Sitä on eri ihotyypeille.
Varmaan halvemmallakin voidepurkilla pärjää, itse en vain uskalla sellaiseen vaihtaa, kun en tiedä mitä se iholleni tekisi. Mutta mielestäni ehdoton juttu tuon lääkekuurin aikana on käyttää kuivalle iholle tarkoitettua voidetta(heti siitä lähtien kun iho muuttuu rasvaisesta kuivaksi). Minulla toimi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474