Netistä Torinon kisat suorana!

nimimerkki

Aikaisemmassa ketjussa kyseltiin, voiko vl:t katsoa Torinon olympialaisia netistä. Voi tietysti. Ylen nettisivulta pääsee suoraan lähetykseen ja siitä näkyvät TV1/Tv2 ja YLE24:

(http://www.yle.fi/urheilu/torino/index.html#)

Tässä hyvä esimerkki siitä, että vanha TV-kielto alkaa lahoamaan jalustastaan. Tämä on hyvä asia. On ollutkin sangen nolo, kun uskovaiset ovat rynnänneet huoltoasemille ja baareihin katsomaan kisoja laumoittain.

11

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltoasemat

miehitetään kisojen ajaksi?

• vastaan

Eivät ole niin hulluja. Sellaisia ovat ne, jotka tätä tarinaa pilkatakseen ylläpitävät. Todistuksen siitä saat kun ajelet muutaman huoltoaseman lävitse. Kyllä sen näkee, jos poikkeamaa normaalista asiakaskunnasta on paljon. Tietysti joku vl:kin voi olla huoltoasemalla, mutta että laajemmin-;-)))

• keskustelua vl.uskosta

...

• oil

vl-tapakulttuuriin kuuluu tv:n katseleminen huoltoasemilla...

• IMHOrealisti

Eipä ihme, että lestadiolaiset hokevat jatkuvasti televisiosta tulevan roskaa. Pikainen silmäys lähiviikkojen ohjelmatarjontaan vahvistaa tuota käsitystä.

• Häh?

Täällä Helsinki, kuulee Torino? Onko tukka hyvin, näkyykö käärinliinat?

• Hynde

Torino makaroonia syön ja tukka sekaisin.

• urheilun ystävät

Olemme urheiluhullu vl-perhe ja niin päätimme lopultakin hankkia television, jotta voimme seurata Torinoa kaikessa rauhassa.

Olemme keskustelleet joidenkin uskovain kanssa televisiosta, eivätkä he ole tuominneet televisiotamme millään tavoin.
      Tosin se televisio on vieläkin sellainen arka paikka, että sen kanssa pitää elää sukkasillaan.

Olohuonettaan sllä ei voi sisustaa, vaan se on laitettava muihin tiloihin näkymättömään paikaan.
      Televisio lupa on hankittu ja keskusteltu, mitä katsotaan ja mitä ei.
      Vanhemmat viivaavat keltaisella tussilla sellaisia ohjelmia, jotka ovat hyviä, rakentavia ja siis katsomisen arvoisia.
      Seuroista ei jäädä siksi pois,että televisio-ohjelma tulis, koska silloin sen voi taltioida videolle.
      Kuitenkin uskovassa kodissa täytyy pitää matalaa profiilia, eikä sillä pidä mennä leuhkimaan.

Tietokoneesta seuraaminen on monesti niin työlästä, että päädyimme tähän ratkaisuun, kun kumminkin molemmista voi ohjelmia seurata.

Ja kuten alussa jo kerroin, urheilun seuraaminen on koko perheen mielipuuhaa.
      Haluan avata keskustelun siitä, miten nykyään suhtaudutaan television omistavaan uskovaiseen.

Ketään ei varmasti enää tulla erottamaan Jumalan valtakunnasta television takia.
      Pidättekö täällä vikaan joutuneena, jos pitää kotonaan televisiota, mutta pysyy silti kiinni Jumalan valtakunnan asukkaana.

• uskossaan heikko

Minun mielestä se osoittaa jonkinlaista tottelemattomuutta seurakunnan neuvoille, jonkinlaista rajojen hakemista, jaetulla sydämellä elämistä. Miten sen nyt kertoisin, en minä ainakaan halua sinua tuomita, haluan mieluummin varoittaa, niinkuin Jumalan sanassa sanotaan, että joka luulee seisovansa, katsokoon ettei lankea. Valvovaa mieltä tarvitaan näissä asioissa, ainakin itse tunnen oman uskoni niin heikoksi, että mielellään kuljen siionin neuvoissa, kaikin tavoin välttäen synnin paikkoja.

• niin juuri
        uskossaan heikko kirjoitti:

Minun mielestä se osoittaa jonkinlaista tottelemattomuutta seurakunnan neuvoille, jonkinlaista rajojen hakemista, jaetulla sydämellä elämistä. Miten sen nyt kertoisin, en minä ainakaan halua sinua tuomita, haluan mieluummin varoittaa, niinkuin Jumalan sanassa sanotaan, että joka luulee seisovansa, katsokoon ettei lankea. Valvovaa mieltä tarvitaan näissä asioissa, ainakin itse tunnen oman uskoni niin heikoksi, että mielellään kuljen siionin neuvoissa, kaikin tavoin välttäen synnin paikkoja.

• Torino...

Missä vika? Pari päivää sitten Torinon kisat vielä näkyivät, mutta eilisestä alkaen tulee näyttöön teksti, jonka mukaan "Sivuilla olevaa videomateriaalia voi katsella ainoastaan Eurovision alueella. Koska sijaintianne ei voida varmistaa, emme valitettavasti voi näyttää teille sivujen videotarjontaa".

Antakaapa neuvoja!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe