Klo 13.50 BBC uutiset näyttivät kuinka muslimit talloivat ja polttivat suomen ja tanskan lipun, olivat vierekkäin kadulla .
muslimit polttivat suomen lipun
32
3082
Vastaukset
- Boikotti-Iivana
Ei taida sielläpäin suuri osa väkeä tuntea eroa, ja onhan Suomi EUn kautta heidän mielestään varmasti yhtä syyllinen.
Totta puhut, minäkin näin saman. Aika surullista. Siinä eivät pahemmin auttaneet Tuomiojan lipevyys ja ystävyydenylistely tai se että ylemmyydentuntoinen Vanhanen meni Kuwaitiin juttelemaan mukavia.- että...
Suomessa oli vastamielenosoitus sananvapauden puolesta, mihin osallistui iranilaisia ja irakilaisia. Taisi ottaa pojilla koville tuo.
Olisi heti pyydettävä anteeksi rakkaan Suomen lippumme polttaminen! - epicurist
Nythän täytyy lässyttää ja tuomita pilakuvat, kun on tulossa ehkä iso panssariaukokauppa Kuwaitiin.
Sananvapauden puolustaminen ei ole siis taloudellisten erujen mukaista tällä hetkellä.
Milloinkahan suomen valtamedia antaa koko kuvan tästä koko kriisistä. Imaamien propagandalehdykkä ja kuvien julkaisu lokakuussa Egyptissä tuovat nimittäin kummasti valoa asiaan, ja itse asiassa liennytystä käsityksiin kaikkien muslimien olemisesta hulluja paskiaisia demokratianvihaajia.
Vankoilliset imaamit ja epädemokraattiset hallitukset ovat keittäneet tämän sopan.
"Freedom for Egyptians" kirjoittaa:
"Kuultuani että Tanskan suurlähettiläs vahvisti tanskalaisten kuvien julkaisun Egyptiläisessä lehdessä, El Fagrissa, aloin uskomaan että voimme voitta syrjinnän ja tyrannian sanomalla totuuden, ja koko maailma on valmis kuuntelemaan.
Anti-Tanskalaisten protestien ja boikotin voimakkuus on vain pieni pala verrattuna siihen tuhoon, mitä epädemokraattiset hallitukset aiheuttavat elämäämme Egyptissä ja muualla maailmassa. He pelaavat ihmisillä erittäin hyvin. Maassa kuten Egypti, jossa lukutaidottomuus on noin 40%, on helppo ohjailla ihmisiä jotka eivät tiedä onko Tanska valtio vai yritys. "
(käänsin itse) - epicurist
että... kirjoitti:
Suomessa oli vastamielenosoitus sananvapauden puolesta, mihin osallistui iranilaisia ja irakilaisia. Taisi ottaa pojilla koville tuo.
Olisi heti pyydettävä anteeksi rakkaan Suomen lippumme polttaminen!Helkkarin rohkeaa porukkaa ovat nuo eiliset mielenosoittajat, hatunnoston paikka.
Kun suomalainen sisu ei riitä, kuka meitä puolustaa? Irakilaiset ja Iranilaiset!
Nyt voisi vaikka poliittisille nuorisojärjestöille olla tilaisuus yhteen hiileen puhaltamiselle.
Jos joku järjestää sananvapautta puolustavan mielenosoituksen Helsingissä, niin minä tulen täältä 300 km päästä sinne, minä lupaan.
- zzzZZ...
Ihan tosi? Onko totta? Outoa porukkaa...
Olisi mielenkiintoista nyt kuulla myös se mitä pahaa me suomalaiset olemme heille tehneet? Ei sillä, että pelottaisi tai pistäisi vihaksi - minulle on ihan sama mitä ne tekevät kunhan tekevät siellä omassa maassaan eivätkä mene fyysiselle asteelle raivossaan suomalaisia (-kin) kohtaan. - Boikotti-Ivana
Äänestäkää rahallanne ihmiset. Älkää ostako islaminuskoisita maista tulevia tuotteita, älkää käykö lähinaapuruston kebabpaikassa. Isku tulonlähteeseen sattuu enemmän kuin täällä vaahtoaminen.
- .........
ei kyl tosissaan tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa tälle koko hemmetin kohulle - ja etenkin tälle jälkipyykille täällä.
- zzzZZ...
ja kunnon cool kristitty sanoo tällaiseen: "herra, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät"
- Feisal
jos on niin se on tosi pahoin tehty.tuomitsen ehdottomasti tuon.ei suomi ole syylistynyt minkää
- Feisal
milloin se on tapahtunu ja missä maassa
- Feisal
Feisal kirjoitti:
milloin se on tapahtunu ja missä maassa
kerro tarkemin.miksi ei halua jos kerran on totta
- nettisivuilta tietoa
Feisal kirjoitti:
kerro tarkemin.miksi ei halua jos kerran on totta
Voi olla, että kirjoittaja ei ole lukenut vielä viestiäsi.... Odotellaan rauhallisesti. Kaikki kiroittajat äällä ei käy niin usein palstalla. Ja kyllä Suomen viranomaiset jossain vaiheessa puuttuu asiaan.
Ps. Miksi muuten siellä muslimimaissa ei johtajat anna tiukkoja ohjeita näistä kansalaisille....? Mitä saa tehdä ja milloin on lopettava? Sitähän kansalaisten olisi noudatettava tarkasti. - Feisal
nettisivuilta tietoa kirjoitti:
Voi olla, että kirjoittaja ei ole lukenut vielä viestiäsi.... Odotellaan rauhallisesti. Kaikki kiroittajat äällä ei käy niin usein palstalla. Ja kyllä Suomen viranomaiset jossain vaiheessa puuttuu asiaan.
Ps. Miksi muuten siellä muslimimaissa ei johtajat anna tiukkoja ohjeita näistä kansalaisille....? Mitä saa tehdä ja milloin on lopettava? Sitähän kansalaisten olisi noudatettava tarkasti.antaa niin niitä ohjeita noudatetaan.politikot ei aina ole todellisia johtajia
- Silläkö lailla
Moikka! Missä tämä on tapahtunut? En hyväksy missään tapauksessa maamme lipun polttamista. Olen muslimi, mutta en koskaan polttaisi lippuamme!
- Suomen lippua
koska olet ilmeisesti saanut Suomen kansalaisuuden?
Entäs muiden maiden liput, esim. Tanskan, mitä mieltä siitä? - Silläkö lailla
Suomen lippua kirjoitti:
koska olet ilmeisesti saanut Suomen kansalaisuuden?
Entäs muiden maiden liput, esim. Tanskan, mitä mieltä siitä?Hehhee, minä olen syntyperäinen suomalainen, joten lienen saanut kansallisuuteni vanhempieni myötä. He olivat myös suomalaisia ja samoin sukumme aina 1700-luvulle saakka.
Olen siis umpisuomalainen, joka on käyttänyt hyväkseen uskonnonvapauttaan ja olen siis nyt muslimi.
En polttele lippuja, en muidenkaan maiden. Miksi niin tekisin?
Ainoa ero on suomalaisiin yleensä se, etten dokaile, (mitä eivät kaikki suomalaisetkaan tee) enkä harrasta irtosuhteita (mitä myöskään eivät kaikki suomalaiset tee). - on vakavaa
Silläkö lailla kirjoitti:
Hehhee, minä olen syntyperäinen suomalainen, joten lienen saanut kansallisuuteni vanhempieni myötä. He olivat myös suomalaisia ja samoin sukumme aina 1700-luvulle saakka.
Olen siis umpisuomalainen, joka on käyttänyt hyväkseen uskonnonvapauttaan ja olen siis nyt muslimi.
Ainoa ero on suomalaisiin yleensä se, etten dokaile, (mitä eivät kaikki suomalaisetkaan tee) enkä harrasta irtosuhteita (mitä myöskään eivät kaikki suomalaiset tee).ja surullista. Joku valitsee itselleen Islamin uskonnon?
Ymmärrän niitä raukkaparkoja, jotka on syntynyt näissä Islamilaisissa maissa. Heillehän ei ole mitään muuta mahdollisuutta.
Anteeksi, mutta säälin sinua. - Koskenkorva 40%
Hehhee, minä olen syntyperäinen suomalainen, joten lienen saanut kansallisuuteni vanhempieni myötä. He olivat myös suomalaisia ja samoin sukumme aina 1700-luvulle saakka.
Ainoa ero on suomalaisiin yleensä se, etten dokaile, (mitä eivät kaikki suomalaisetkaan tee) enkä harrasta irtosuhteita (mitä myöskään eivät kaikki suomalaiset tee).Noista irtosuhteista. Ethän sä voikkaan harrastaa irtosuhteita kun sinä olet impotentti!
- Silläkö lailla
Koskenkorva 40% kirjoitti:
Noista irtosuhteista. Ethän sä voikkaan harrastaa irtosuhteita kun sinä olet impotentti!
Ai jaa, mistäpä sen varmaksi tiedät? Seuraavaksi kai sitten, jos ajattelen teini-ikäisten logiikkaa, saan kuulla olevani v***n homo...
Seksielämästä puhutaan muulla palstalla... - kristityillä
on vakavaa kirjoitti:
ja surullista. Joku valitsee itselleen Islamin uskonnon?
Ymmärrän niitä raukkaparkoja, jotka on syntynyt näissä Islamilaisissa maissa. Heillehän ei ole mitään muuta mahdollisuutta.
Anteeksi, mutta säälin sinua.teillä on homo pappi hyi ja nais pareille annetan hedelmöitystä hyi
Hienoa, että täällä on joku aito muslimikin paikkaa, jos vaikka käännynnäinen, mutta kuitenkin.
Pahaltahan se minustakin tuntuisi, jos näkisin siniristilippuamme häpäistävän. Ottaisin ehkä yhteyttä ulkoministeriöön, että asia saisi virallisen käsittelyn. Todennäköisesti se maa, jossa tuo häpäisy tapahtuisi, pyytäisi anteeksi, ettei ole pystynyt valvomaan kansalaisiaan tms.
Estävällisimielisen maan lipun häpäisy lienee kielletty kunkin maan lainsäädännössä tms. Karikatyyrien tekeminen ihmisistä ei ole kielletty monessakaan maassa, tässä ainakin yksi ero tähän jupakkaan.
Mutta kukaan ei ole pystynyt täsmentämään tätä Somen lipun häpäisymaata sen tarkempaan kuin BBC:llä näkyi. Olen tässä vaiheessa vielä "toiveikas", että se onkin ollut Israelin lippu, joka on ollut siten taittunut, että on näyttänyt siniristiltä tms. Ainakaan minä en nähnyt myöhemmissä BBC:n lähetyksissä Suomen lipun häpäisyä, jos ei nyt ollut Israelinkaan lippuja nuotiossa. Aiemmin oli.- muslim_gur
milloin poltetiin suomen lippua
- vaikka kuinka
Koskenkorva 40% kirjoitti:
Noista irtosuhteista. Ethän sä voikkaan harrastaa irtosuhteita kun sinä olet impotentti!
tekis mieli. Munaat vaan hyvän keskustelun alun. Käytöstapoja please. Sori ny vaan.
- terveisin toinen koskenkorva40 % - kärsivällisyydestä
Ai jaa, mistäpä sen varmaksi tiedät? Seuraavaksi kai sitten, jos ajattelen teini-ikäisten logiikkaa, saan kuulla olevani v***n homo...
Seksielämästä puhutaan muulla palstalla...Älä välitä näistä asiattomista...
On hyvä että jaksat olla kärsivällinen. Meitä on menenlaisia täällä. Hyvät mielipiteet voittavat aina V..lun.
- hyi!!!!!
En tiedä mistä maasta oli kyse kun oli telkkari äänettömällä kanava oli BBC World
- polttivatkin
Jos niin tekivät, niin lähinnä typeryytensä osoittivat.
Suomi ei ole lippu vaan elämäntapa. Suomalaisuus on elänyt vaikka ei ole ollut omaa valtiotakaan kuin vajaat sata vuotta.
Tässä ei mahdolliset lipunpolttamiset tunnu missään.
- brian
pohjois euroopassa on maailman karuimpi luontoa
ja siitä huolimatta nää ihmiset on rakentanut
maailman parhaat ja demokatisimmät valtiot ,,,
tää todistaa,että nää ihmiset on todella
sitkeitä ,,,,,,kaikissa tilanteessä.....
jopa pahimmissa uhkailuissa......
muistakamme kaikki sitä!!!!!
minäkin olenulkomaalainen....
täällä on hyvää olla!!siunan ja kiitän!!!
vaikka olen jewish minua on kohdeltu hyvin!- Sami 54
Kiitos kauniista sanoista, brian. Ja kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.
- Ihmiset sen tekee
"Metsä vastaa miten sinne huudetaan" sanotaan vanhassa sananlaskussa. Eli vaikutat tasapainoiselta ja järkevältä ihmiseltä ja olet ilmeisesti saanut sen vuoksi myös sen mukaisen kohtelun. Onnea elämääsi.
- jo aiemminkin
Mielenosoituksessa Damaskoksessa paloi Tanskan lähetystä. Siellä paloi myös kaikkien pohjoismaiden lippuja (mukaanlukien Suomen). Syy ilmeisesti ristisymbolit lipuissamme. Lisäksi väkijoukko aikoi polttaa Suomen lähetystön. Tämän sai poliisi estettyä.
- toiselta palstalat. lue!
Hei
Löysin tämän jutun tuoiselta palstalta. Kopioituna tässä. Paljon totuutta. Naisia ei saa sortaa.
Kukaan, jolla on hiukankaan ymmärrystä, ei varmaankaan halua tuhota mitään uskontoa.
Nehän ovat pienen maailmamme suuri rikkaus. Jos ihminen on pyhittänyt elämänsä jollekin hyvälle asialle, niin OK.
Äärilaitojen huume- ja hulluushuuruissa tekemät tulkinnat jostakin uskonnosta, ja ymmärtämättömien ihmisten provosoiminen ja hyväksikäyttäminen sairaisiin tekoihin uskonnon varjolla on valitettavasti nykypäivää. Mutta sitä ei saa hyväksyä missään muodossa.
Jos Islam uskontona todellakin on tuhoutumassa, niin se on heidän oma syynsä.
Kuinka ihmeessä voidaan lentää ihmisiä täynnä olevat lentokoneet talojen seiniin??? Uskonnon ja heidän ideologiansa nimissä? Minkä tähden ”marttyyrit” (murhaajat) räjäyttävät itsensä ja ympärillään olevat ihmiset samaisen uskonnon nimissä? MIKSI heidän uskontoaan ei saa arvostella???
Kukaan ei koskaan unohda WTC-torneihin murhattuja uhreja, ja mielestäni Islamin edustajat olisivat velvollisia antamaan selityksen tapahtuneelle. Miksi uskontoa saa käyttää keinona ja selityksenä hulluuteen?
Se minkä Islamin uskovaisilta voisi olettaa puuttuvan, on ryhmäkuri ja ajattelevan kansanosan kuunteleminen. Hitler ja hänen poppoonsa ovat opettaneet maailmaa mitä tapahtuu kun hulluja seurataan.
Valtiot, joissa jotain sairasta ryhmien kiihotusta tapahtuu ovat riippuvaisia heidän johtajistaan. Hyvistä tai huonoista. Hyvässä tai pahassa.
Nämä pilakuvat joita oli Tanskalaisessa lehdessä, olivat ne lentokoneet jotka törmäsivät NY:ssa. Ne palasivat takaisin juurilleen. Kenenkään ei olisi pitänyt näiden kuvien tähden kuolla, vaan niiden olisi pitänyt aiheuttaa keskustelua.
Kiihottajat alas! Ja keskustelu kunniaan! Olivat asiat miten kipeitä tahansa. Lehdistön vapaus on ok.
Huom! Pilakuvat eivät tapa, vaan ihmiset.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708