WLAN ilman korttia Elisalla

leppäruusu

Ihan uutta varmaan koko maailmassa, tämä Elisan HP-kannettava tarjoushintaan 499€. Tuohon kauppaan sisältyy a) laajakaista 1M b) kännyliittymä, c) HP NX 6110 ja d) langaton tukiasema. Kaikki mitä nettikäyttöön tarvitset. Ja vielä langattomasti.

Ystäväni osti moisen paketin, kotiin tultuaan asensi winkun ja kyseli sitten miksi tietty ilmoitus ilmestyy jokaisen käynnistyksen yhteydessä.. Siinä luki että windows ei löydä langatonta laitetta ja vaikka näytön edessä olevasta napista painoi ei WLAN lähtenyt käyntiin. Olikohan ihan uudessa läppärissä viallinen sisäinen verkkokortti? Ei toki, semmoista ei tuossa paketissa olekaan!! Jos ymmärtää sen puuttuvan ja haluaa hyödyntää sen langattoman tukiaseman voi käydä sen Elisashopista ostamassa hintaan 39€. Jos löytyy varastosta... Eikä taida kaverini saada sitä itse asennettua. Mutta eiköhän netti aukene tämän jälkeen, maailmahan on ihmeitä pullollaan...

V

3

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "asiantuntija"

Niin no, jos laitteen wlan ei toimi. Yleensä tarkastetaan asetukset ensin. Sitten otetaan yhteyttä laitteen valmistajaan(ei myyjään, näin pc markkinoilla). Itse veikkaisin että vika on siinä ADSL Wlan härpäkkeessä. Ei suinkaan kannettavassa. Joten ei muuta kuin purkin asetuksia rukkaamaan.

Toivottavasti lähtee toimimaan.

• ...ens kerralla

Kun ostaa koneen, että mukana on se langaton verkkokortti (WLAN). Harvoin noissa halvoissa koneissa sitä, niin kuin ei paljon muutakaan. Ja ethän saa elisalta langatonta modeemia/tukiasemaa jos otat 256k tai 512k nopeuden. Ethän voi olettaa, että saat kaikki mukaan puoli-ilmaiseksi??
      Jos haluat sen langattoman niin ostahan se kortti vaan :) ja saman tien sijoita koneeseen vähän enemmän niin saat kunnon vehkeen :):):)

• Hp nx6110

siinä ei suuria tarvi asennella sen wlan-kortin suhteen.Kortti sisään ja cd'ltä ajuri. Eikä sitä ole suinkaan pakko ostaa Elisalta.Itse ostin Mustan Pörssin tarjouksesta, 39,90 euroa. Merkiltään Buffalo. Myös reitittimen hankin itse, Siemens Gigaset se505. Ja hyvin pelittää. Itse ostin saman koneen, mutta en Elisalta. Osassa tätä mallia on wlan-kortti vakiona, osassa ei. Riippuu läppärin pohjassa olevasta numerosarjasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe