Ihan uutta varmaan koko maailmassa, tämä Elisan HP-kannettava tarjoushintaan 499€. Tuohon kauppaan sisältyy a) laajakaista 1M b) kännyliittymä, c) HP NX 6110 ja d) langaton tukiasema. Kaikki mitä nettikäyttöön tarvitset. Ja vielä langattomasti.
Ystäväni osti moisen paketin, kotiin tultuaan asensi winkun ja kyseli sitten miksi tietty ilmoitus ilmestyy jokaisen käynnistyksen yhteydessä.. Siinä luki että windows ei löydä langatonta laitetta ja vaikka näytön edessä olevasta napista painoi ei WLAN lähtenyt käyntiin. Olikohan ihan uudessa läppärissä viallinen sisäinen verkkokortti? Ei toki, semmoista ei tuossa paketissa olekaan!! Jos ymmärtää sen puuttuvan ja haluaa hyödyntää sen langattoman tukiaseman voi käydä sen Elisashopista ostamassa hintaan 39€. Jos löytyy varastosta... Eikä taida kaverini saada sitä itse asennettua. Mutta eiköhän netti aukene tämän jälkeen, maailmahan on ihmeitä pullollaan...
V
WLAN ilman korttia Elisalla
3
743
Vastaukset
- "asiantuntija"
Niin no, jos laitteen wlan ei toimi. Yleensä tarkastetaan asetukset ensin. Sitten otetaan yhteyttä laitteen valmistajaan(ei myyjään, näin pc markkinoilla). Itse veikkaisin että vika on siinä ADSL Wlan härpäkkeessä. Ei suinkaan kannettavassa. Joten ei muuta kuin purkin asetuksia rukkaamaan.
Toivottavasti lähtee toimimaan. - ...ens kerralla
Kun ostaa koneen, että mukana on se langaton verkkokortti (WLAN). Harvoin noissa halvoissa koneissa sitä, niin kuin ei paljon muutakaan. Ja ethän saa elisalta langatonta modeemia/tukiasemaa jos otat 256k tai 512k nopeuden. Ethän voi olettaa, että saat kaikki mukaan puoli-ilmaiseksi??
Jos haluat sen langattoman niin ostahan se kortti vaan :) ja saman tien sijoita koneeseen vähän enemmän niin saat kunnon vehkeen :):):) - Hp nx6110
siinä ei suuria tarvi asennella sen wlan-kortin suhteen.Kortti sisään ja cd'ltä ajuri. Eikä sitä ole suinkaan pakko ostaa Elisalta.Itse ostin Mustan Pörssin tarjouksesta, 39,90 euroa. Merkiltään Buffalo. Myös reitittimen hankin itse, Siemens Gigaset se505. Ja hyvin pelittää. Itse ostin saman koneen, mutta en Elisalta. Osassa tätä mallia on wlan-kortti vakiona, osassa ei. Riippuu läppärin pohjassa olevasta numerosarjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794