ja raskaudesta vain johtuvaa.....?? Musta tuntuu etten halua olla mieheni kans enää.. Mua ällöttää ja ärsyttää kaikki siinä! Ahdistaa kun se tulee lähelle. Seksiäkään ei oo tehny mieli sen jälkeen kun raskaudesta sain tietää. Haluaisin olla vaan kaikessa rauhassa yksin ilman minkäänlaista läheisyyttä! Tää on kauheeta molemmille mut en voi esittää muutakaan. Rv 11
Onkohan tämä
5
890
Vastaukset
- väsymystä.
älä huoli, keskiraskaudesta alkaa taas hyrräämään... voi pojat...
- menee ohi
alussa se voi olla sellasta,mut kannattee puhua toisen kans ettei toinen ala ajattelemaan että mikähän tuota vaivaa.
Monesti myös käynyt niin että toinen ollu toiselle "tyly" jne ,niin sitte toinen mennyt pettämään.
Mutta en tosiaankaan YLEISTÄ=)
Taitaa olla suurimmalla osalla naisista sama "ongelma" alussa. - angel06
meinaan seksi ei ole paljoa kiinnostanu sen jälkeen kun sain tietää raskaudesta..tai en tiä johtuko se siitä mut kai siinä tuli paljon muita asioita mieleen..nykyään mä haluan vaan läheisyyttä mieheltäni enkä seksiä..mä haluan olla vaan sen kainalossa ja katsoa vaikka televisiota ja olla vaan mut mies ajattelee et nyt saadaan seksiä..vaikeita noi miehet..
- merita
tutun kuulosta! ärsytti kaikki, mukaanlukien äijä. sen naamakin pisti välillä vihaks. ne on ne alkuraskauden hormonit. Nyt vko 19 menossa ja äijä n naama miellyttää enemään kuin tarpeeksi. älä huoli, ohimenevää se on.
- iso mahanen
mulla oli likkaa odottaessa sama juttu!! mä vihasin ja inhosin mies rukkaa!! olin tosi kiukkunen ja ilkiä kaikille. ja sitä kesti koko raskauden ajan. mut kun likka synty niin samalla hetkellä oli ku napista ois painettu, tunteet muuttu aivan päinvastaisiksi. olin niin rakastunu ku olla voi. isäntä lähti kätilön kans pesemään vauvaa, niin mä itkin ikävästä! ajan myötä se sitten on, luojan kiitos tasaantunut! löytynyt se ihana kultainen keskitie!!! poikia odottaessa ei oo ollu mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074179Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762