Hei! Tiedän aika paljon astrologiasta, itse lukenut. Siitä huolimatta nyt on pakko kysyä mielipidettä...
Törmäsin 5 kk sitten mieheen. Hän on muutaman asteen tarkkuudella vastamerkkini, eli hän on oinas, kuu härässsä ja nouseva rapu. Minä siis naisena edustan vaakaa, kuu on neitsyeessä mutta tekee tarkkaa yhtymää plutoon, joten en ole tyypillinen neitsyt tunne-elämässäni (pikemminkin skorppari) ja sitten olen nouseva leijona. Tuo nouseva rapu minua kai tökkii, sehän on neliössä vaakaan. Tässä suhteessa on kemiaa, hellyyttä, kunnoittamista ja ehkä jo voi sanoa että rakkauttakin, mutta minä pimahtelen jatkuvasti, mitä en normaalisti ihmissuhteissa tee. Jos joku innostuu arvioimaan näiden tähtimerkkien yhteensopivuutta tai mahdottomuutta niin minä kiitän ja koetan antaa vastaajalle jotain kivaa takaisin! Linda
Kuka selittäisi tämän kemian??
6
1712
Vastaukset
- vaakamieheltä
..oinaasi tunteisiin. Oinas vaa`an kumppanina onkin monelta osin erinomainen, vaikkakin joskus tosikkomainen pässinpää : )
Tein itsepäisen kaksosetnaisen "pyynnöstä" syväluotausta sisimpääni ja löysin sieltä syyn äksyilytarpeelleni. Luulen, että sinua vaivaa sama "vika"! Tarvitset suhteen missä voitkin purkaa kiukkuasi silloin tällöin turvallisesti.
Käy vilkaisemassa keskustelu 'ss..iso ruristus' sieltä vastaukseni 22.1. 'Vastahymy'. Ehkäpä saat siitä jotakin, mihin pureutua ja millä selittää??? Ehkä sillä ei silti ole mitään tekemistä hienojen astrologisten määritelmien kanssa.. tai sitten on.. en ole perehtynyt. tutkimusalustana olen ollut minä itse ja jokunen tuntemani vaaka.- Linda34
Kylä mä ton allekirjoitan. Kiitos paljon. En ole missään suhteessa pystynyt näin rehellisesti näyttämään olojani, tunteitani. Mies ei ole mitään säikähtänyt, täydellisellä varmuudella hoitanut jokaisen tilanteen, minkä kiukkuiluni on järjestänyt. Tuossa juuri juttelin hänen kanssaan ja ehkä annamme nyt ajan näyttää, pientä varovaisuutta itsessäni huomaan. Sinulle sanon ajatukseni: Ystävä on kuin tähti taivaalla, joskus et sitä näe, mutta se on aina olemassa. Kiitos ajatuksistasi ystävä! L
- Vaakamieheltä
Linda34 kirjoitti:
Kylä mä ton allekirjoitan. Kiitos paljon. En ole missään suhteessa pystynyt näin rehellisesti näyttämään olojani, tunteitani. Mies ei ole mitään säikähtänyt, täydellisellä varmuudella hoitanut jokaisen tilanteen, minkä kiukkuiluni on järjestänyt. Tuossa juuri juttelin hänen kanssaan ja ehkä annamme nyt ajan näyttää, pientä varovaisuutta itsessäni huomaan. Sinulle sanon ajatukseni: Ystävä on kuin tähti taivaalla, joskus et sitä näe, mutta se on aina olemassa. Kiitos ajatuksistasi ystävä! L
Kiitoksesi antaa hyvän mielen ja vahvistaa tunnetta, että en ole pohdiskellut enkä kirjoitellut aivan turhaan... kiitos siitä.
Toivon kaikkea hyvää sinulle.
Ro - oinasnainen
Vaakamieheltä kirjoitti:
Kiitoksesi antaa hyvän mielen ja vahvistaa tunnetta, että en ole pohdiskellut enkä kirjoitellut aivan turhaan... kiitos siitä.
Toivon kaikkea hyvää sinulle.
RoOnko vaakamies varattu, tietenkin...ja minkä ikäinen? Seurustelin vaakamiehen kanssa ja tunsin, että hän on sielunkumppanini...niin hyvin meillä meni...sekä body että soul...
- vaaka N
Olen noin vuoden treffannut aurinko oinas miestä,joka nousu jouskari ja kuu neitsyessä :) Itse ole aurinko vaaka nousu leijona,kuu jouskari!!
Hitsi kun olen kans aika äksyilijä hänelle ja nimenómaan kuin vahingossa juuri kokeillut saako sitä meitsi hiukka kiukutella..että meneekö oikulla hermot vai mitä.Ja ilokseni huomasin että saa ja kuin otetaan yhteenkin ei jää hampin koloon vaan sitte on ilma putsattu,hieno homma!Minä kiukuttelen kun minua vaivaa jokin asia tai kun olen toisen sanomisista tai tunteista epävarma...No ole vai miten olet,minun oikkuni itseasiassa pitää minusta myös siitä syystä että osaan pitää puoleni ja olla häntä vastaankin...tiedäthän oikut ovat pirunmoisii hallittijoita,jos orjaks alat ja mielistelijäks,olet yhtä oikkumiestä köyhempi ja Leijóna minussa ei salli pompottelua,ei varmaan sinussakaan :)Vakka kansi ja lopsaus päälle ONNEA- Linda34
Voi vitsi vie.. jo vuoden seukkailtu on. Se on mulle pitkä aika, yleensä suhteeni päättyvät puoleen vuoteen. kreikassa asuessani kyllä asuin miehen kanssa vuoden päivät, siellä oli sama juttu, sain kiukkuilla ja mies oli kuin kallio. Sanokaa mulle, miten ne miehet kestää meitä? Omat tunteet on kuin vuoristorata ja miehet kalliona tukemassa. Mä olen 34 v. ja kohdannut yhden ainoan kerran hullun rakastumisen, no, se vei mut kirjaimellisesti hourulaan. Tämä meneillään oleva suhde taas on melkein vienyt mut onnelaan. Oinas ja vaaka on toimiva juttu, toi nouseva rapu mua vaan hämää... Luoja jos se oinasmieheni tietäisi, että mä siitä täällä netissä juttelen, niin kyllä ostaisi jo kihlat. Kun sehän luulee, että tämä tyttö keskittyy nyt itseensä. Juu, vaaka harvemmin sitä tekee. Nautinnollisia hetkiä ja kivoja keskusteluja! L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697