Ihmeellistä miten Mannista morkataa. Tommonen katkeeminen sattu jo kerran aiemmin tällä kaudella, mutta silti seuraavana päivänä voitti suvereenisti.
Huonoja päiviä sattuu kelle tahansa, ei kukaan ole kone. Uskon että Hannu on keulilla sprintissä jos hyppy kulkee hyvin. On se kumma että kun menestyy, niin kyllä löytyy hurraajia. Tappion hetkellä vaan vittuillaan. HÄVETKÄÄ!
Haistakaa paska
4
549
Vastaukset
- suomi
Joo on täällä aika raukkamaisia tyttöjä kun ovat ihan kilvan hannua haukkumassa,mä kun vähän luulen et ottaa se nyt hannuakin päähän ja silti se pysty käsitteleen asian hyvin haastattelussa...kyll se hannu sen henkilökohtasen mitallin ottaa viel kisosta!!!HYVÄ HANNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
täytyyhän meidän jotenkin ymmärtää täälläkin näitä haukkujia jotka ovat omassa elämässään niin täydellisiä,elävät ihanassa homo suhteessa poikakaveriensa kanssa,polttavat joka reijässään jotain,kulkevat yölenkeillä jääkaapeilla ja pelkäävät että heidän testeissään on jokin peräsuoli sairaus :)kyllähän tommosten pitää saada urheilioita haukkua......
mut hyvä hannu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- .......
Kaikki odottaa Hannulta aina vaan voittoa aivan kuin sillä olisi aina hyvä päivä! Kukaan tällä palstalla ei edes tiedä paljonko urheilijat tohon hommaan satsaa ja sitte vittuillaan päin naamaa...koeilkaa kaikki luuserit josko pääsisitte itte olympialaisissa 10 joukkoon??? Miettikääpä sitä sillä aikaa kun raahaatte perseenne siitä sohvalta jääkaapille!!!!
- jo vuonna 2018
Nii, eihä se oo ollu varmaan vielä kymmenissäkään arvokisois, täytyyhä sitä kokomusta saada ennen kun voi odotaa menestystä !
- asioiden
kokonaisuuden, niin tietäisit, että kymmenen parhaan joukkoon sijoittuminen olumpiakisoissa on hyvä saavutus. Tosin Hannulla on edellytyksia huomattavasti parempaankin.
Se on tietenkin omasta päästä kiinni, mutta jos Hannulle olisi annettu vaihtoehto, että menettää kaikki kolmen vuoden maailman cup voittonsa ja saa olumpiakisoista kaksi henkilökohtaista kultaa, niin luulempa, että valinta kallistuisi näihin mc menestyksiin. Ainakin minä arvostan enemmän miestä, joka on ehdottomasti maailman paras yhdistetyn hiihtäjä jo kolmatta vuotta peräkkäin, kuin väläytys yksissä kisoissa per neljä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664