Onko kukaan huomannut vartiointiliikkeiltä muuta mainontaa kuin työnhakuilmoittelua??
Mainostaako vartiointiliikkeet?
7
2072
Vastaukset
- ainakin
Falck vetänyt vuoden sisällä yhden kampanjan ihan televisossa, aamutvn yhteydessä.
Securitas joka on kihloissa If vakuutuksen kanssa jauhoi niinikään tv:ssä mallia 20 sekunnin murto, ja henkilö sai mitä haki (ja painui ulkomaille.)
ISS hehkuttaa nykyäänkin televisiossa mallia Hill Street Blues "let´s be careful out there",
en nyt muista sanoja tarkkaan, mutta kehoittavat olemaan iloisia...
Turvallisuus lehdessä mainostavat kaikki kynnelle kykenevät.
Erikoisuutena Murtomiehet Oy etusivun mainos hesarissa joskus viime kesänä.- Katselija.
Let´s be careful out there -legendaarinen lausahdus on muodossa "Työn iloa" tuossa mainoksessa.
Ihan ok mainos sinällään sekin, mutta jotenkin imelyydessään aamupalavereineen hiukkasen tahattoman humoristinen...Koko porukka samassa paikassa tuollaisessa leppoisahkossa tunnelmassa siivoojia ja vartijoita myöten.
Oma kokemukseni on, että silloin aniharvoin kun tuollainen yhteispalaveri oli kun itse vartijan hommia tein opiskelun ohessa, niin oli joku kämmännyt niin pahasti jotta kaikille tiedotettiin jokin ohjeistus tms. yhteisesti. Ja ei niitä ennen-niiden aikana-ja varsinkaan jälkeen paljoa työn iloa ja varovaisuutta toivoteltu:) - McLoud
Se ISS:n mainos kun ei koske vartiointiliikettä. Mainos käsittelee koko konsernia, ja mainoksen tarkoitus on tehdä yritys tunnetuksi.
Vai onko joku huomannut ISS Securityn nimen tässä kyseisessä mainoksessa?
- ohi kulkija
palmialla ainakin oli katumainontaa joku aika takaperin tien varsilla.
- iss
mainostaa paikallisbussin kylkiin teipatuin tarroin, koko bussi on teipattu iss uusiin väreihin ja kyljessä isolla iss security.
- landser
Ainakin Secun ja Turvatiimin mainoksia olen nähnyt joissakin jäähalleissa. Launtaina ravintolassa ollessani katsoin raveja tv:stä ja hevosen päällä oli viitta, jossa oli myös Turvatiimin logo.
- Turvaolli
No katselkaa ympärillenne, kun menette esim. teollisuusalueelle! joka puolella on vartiointiliikkeen tauluja, "pääsy kielletty" jne. mitä se on jos ei piilomainontaa? mikä ala paremmin voi taulunsa laittaa esiin? no nyt joku taas kirjoittaa että oot Olli pihalla eihän ne oo mainoksia jne.jne. so what?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016