Mainostaako vartiointiliikkeet?

Diver

Onko kukaan huomannut vartiointiliikkeiltä muuta mainontaa kuin työnhakuilmoittelua??

7

2072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

Falck vetänyt vuoden sisällä yhden kampanjan ihan televisossa, aamutvn yhteydessä.

Securitas joka on kihloissa If vakuutuksen kanssa jauhoi niinikään tv:ssä mallia 20 sekunnin murto, ja henkilö sai mitä haki (ja painui ulkomaille.)

ISS hehkuttaa nykyäänkin televisiossa mallia Hill Street Blues "let´s be careful out there",
      en nyt muista sanoja tarkkaan, mutta kehoittavat olemaan iloisia...

Turvallisuus lehdessä mainostavat kaikki kynnelle kykenevät.

Erikoisuutena Murtomiehet Oy etusivun mainos hesarissa joskus viime kesänä.

• Katselija.

Let´s be careful out there -legendaarinen lausahdus on muodossa "Työn iloa" tuossa mainoksessa.

Ihan ok mainos sinällään sekin, mutta jotenkin imelyydessään aamupalavereineen hiukkasen tahattoman humoristinen...Koko porukka samassa paikassa tuollaisessa leppoisahkossa tunnelmassa siivoojia ja vartijoita myöten.

Oma kokemukseni on, että silloin aniharvoin kun tuollainen yhteispalaveri oli kun itse vartijan hommia tein opiskelun ohessa, niin oli joku kämmännyt niin pahasti jotta kaikille tiedotettiin jokin ohjeistus tms. yhteisesti. Ja ei niitä ennen-niiden aikana-ja varsinkaan jälkeen paljoa työn iloa ja varovaisuutta toivoteltu:)

• McLoud

Se ISS:n mainos kun ei koske vartiointiliikettä. Mainos käsittelee koko konsernia, ja mainoksen tarkoitus on tehdä yritys tunnetuksi.
        Vai onko joku huomannut ISS Securityn nimen tässä kyseisessä mainoksessa?

• ohi kulkija

palmialla ainakin oli katumainontaa joku aika takaperin tien varsilla.

• iss

mainostaa paikallisbussin kylkiin teipatuin tarroin, koko bussi on teipattu iss uusiin väreihin ja kyljessä isolla iss security.

• landser

Ainakin Secun ja Turvatiimin mainoksia olen nähnyt joissakin jäähalleissa. Launtaina ravintolassa ollessani katsoin raveja tv:stä ja hevosen päällä oli viitta, jossa oli myös Turvatiimin logo.

• Turvaolli

No katselkaa ympärillenne, kun menette esim. teollisuusalueelle! joka puolella on vartiointiliikkeen tauluja, "pääsy kielletty" jne. mitä se on jos ei piilomainontaa? mikä ala paremmin voi taulunsa laittaa esiin? no nyt joku taas kirjoittaa että oot Olli pihalla eihän ne oo mainoksia jne.jne. so what?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe