tunnustan olevani! Olemme myymässä asuntoamme ja kuvat on netissä. Talon ulkokuva muutettiin toiseksi viime keskiviikkona - mutta MINUN PÄÄTTEELLÄNI näkyy vain se vanha kuva! Tuttavillani muualla Suomessa näkyy uusi kuva! Help me!
Miten "päivitän" masiinani näyttämään reaaliaikaa??? Uskomaton juttu! Olen tosikiitollinen vinkeistä!
AUTTAKAA MINUA!!
8
718
Vastaukset
- animattiN
Sillä on väliä jos sun koneesi näyttää vanhaa kuvaa jos muilla on kuitenkin se uusi kuva.
- Nyt avautui...
jostain ihmesyystä se piti "päivittää"!!! Painoin yhtä nappulaa ja kas: siinä se oli se uusi kuva! En vaan ymmärrä - miksi moinen päivitys? Eikös se ole ihan sama, jos valitsee TV 1, TV 2, TV 3 jne...? Pitääkö ne aina päivittää??? Olen edelleen Äimän Käkenä!
- helppari
Poista sivuhistoria. Selaimen ->työkalut->internet asetukset->tyhjennä sivuhistoria, sen jälkeen äfvitosta ja vanha kuvakin on historiaa...
- MaxBlast
Säädä hiukka konettasi niin saat aina uunituoreet sivut näkyviin. Ei pitäisi olla vaikea homma tehdä. Elikkä Exploreri (selain) auki ja sieltä yläreunasta;
Työkalut-->Internet asetukset-->Yleiset-->Väliaikaiset Internet-tiedostot-->Asetukset-->Tarkista onko tallennetuista sivuista uudempia versioita: täplä kohtaan: Aina avattaessa sivu- OLEN IHAN OUT!
Eikö ole ihmeellistä, että on näin pöljiä tietokoneihmisiä, kuin minä?
Olen ihan välkky ja hyvä tyyppi - mutta vierastan kaikkea tietokoneeseen liittyvää...Kiitti kuitenkin sinulle neuvoista, joista en ymmärtänyt höykäsen pölähtämää.... - MaxBlast
OLEN IHAN OUT! kirjoitti:
Eikö ole ihmeellistä, että on näin pöljiä tietokoneihmisiä, kuin minä?
Olen ihan välkky ja hyvä tyyppi - mutta vierastan kaikkea tietokoneeseen liittyvää...Kiitti kuitenkin sinulle neuvoista, joista en ymmärtänyt höykäsen pölähtämää....Jos pystyt kirjoittelemaan tännekin niin kyllä nuo temput pystyt tekemään. Koitappas kerran vielä.......mitään ei säry! Kukaan ei pure! Ei edes hiiri.
Siirrät se hiiren osoittimen (nuoli siinä näytön pinnassa kun liikkuu samalla kun hiirtä liikutat) nyt auki olevan sivun (sivun jota nyt katselet) yläreunassa olevan "työkalut" tekstin kohdalle. Mitä tapahtuu? No jos se nyt ihan samoin menee kuin kaikilla muillakin (jotka Exploreria käyttää) niin tekstin "työkalut" ympäristö muuttuu siniseksi.
Naksauta hiiren vasemmalla näppylällä sitä tekstiä ja alle avautuu valikko (alekkain erilaisia tekstejä) jossa alinna on paikka "Internet asetukset". Ja taas hiiren osoitin siihen "Internet asetukset" tekstin kohdalle ja naks vasemmalla näppylällä. Aukeaa välilehti jossa erilaisia kansioita näkyvissä.
Sieltä taas valitset "yleiset" nimisen kansion eli osoitin siihen "yleiset" tekstin päälle ja naksautat taas. Siitäpä aukeaa kansio (tai sano häntä miksi vaan....välilehti tms.) jossa on puolivälissä (sinisellä)kehystetty paikka jossa lukee "Väliaikaiset Internet-tiedostot"
Siellä kohta jossa lukee "asetukset". Hiiren osoitin siihen päälle ja naks taasen vasemmalla näppylällä. Ja siihen tulisi avautua tuo (vihoviimeinen ) "asetukset" sivu.
"Asetukset" sivulla valkkaat sen ylimmän pallukan eli viet hiirulaisen osoittimen sen pallukan päälle ja naksautat sillä vasemmalla näppylällä siinä päällä jolloin pallukkaan ilmaantuu täplä keskelle. Sitten naksautat "OK" kohdan päällä ja poistut näistä avatuista valikoista (Naksautat aina "OK":n päällä)
Ja älä vaan kysy mikä on hiiri :-)) et NIIN pihalla voi olla.........ajattelin tässä ettei minusta taitaisi olla opettajaksi tai edes oman perillisen autokoulun opettajaksi. Tuntuu että hihat palaa hyvinkin äkkiä..... :-) sinänsä hauska huomata itsessään tuollaisia piirteitä.
Jos nyt kaikesta huolimatta et osaa ja haluaisit tehdä tuolle (tai jollekin muulle) asialle jotain niin laita meiliä. Kyllä nää asiat pystyy tekemään kuka vaan kun tarpeeksi ohjataan. Voin laittaa vaikka kuvallisena ohjeet ellei muutes onnistu :-) - kuva oli
MaxBlast kirjoitti:
Jos pystyt kirjoittelemaan tännekin niin kyllä nuo temput pystyt tekemään. Koitappas kerran vielä.......mitään ei säry! Kukaan ei pure! Ei edes hiiri.
Siirrät se hiiren osoittimen (nuoli siinä näytön pinnassa kun liikkuu samalla kun hiirtä liikutat) nyt auki olevan sivun (sivun jota nyt katselet) yläreunassa olevan "työkalut" tekstin kohdalle. Mitä tapahtuu? No jos se nyt ihan samoin menee kuin kaikilla muillakin (jotka Exploreria käyttää) niin tekstin "työkalut" ympäristö muuttuu siniseksi.
Naksauta hiiren vasemmalla näppylällä sitä tekstiä ja alle avautuu valikko (alekkain erilaisia tekstejä) jossa alinna on paikka "Internet asetukset". Ja taas hiiren osoitin siihen "Internet asetukset" tekstin kohdalle ja naks vasemmalla näppylällä. Aukeaa välilehti jossa erilaisia kansioita näkyvissä.
Sieltä taas valitset "yleiset" nimisen kansion eli osoitin siihen "yleiset" tekstin päälle ja naksautat taas. Siitäpä aukeaa kansio (tai sano häntä miksi vaan....välilehti tms.) jossa on puolivälissä (sinisellä)kehystetty paikka jossa lukee "Väliaikaiset Internet-tiedostot"
Siellä kohta jossa lukee "asetukset". Hiiren osoitin siihen päälle ja naks taasen vasemmalla näppylällä. Ja siihen tulisi avautua tuo (vihoviimeinen ) "asetukset" sivu.
"Asetukset" sivulla valkkaat sen ylimmän pallukan eli viet hiirulaisen osoittimen sen pallukan päälle ja naksautat sillä vasemmalla näppylällä siinä päällä jolloin pallukkaan ilmaantuu täplä keskelle. Sitten naksautat "OK" kohdan päällä ja poistut näistä avatuista valikoista (Naksautat aina "OK":n päällä)
Ja älä vaan kysy mikä on hiiri :-)) et NIIN pihalla voi olla.........ajattelin tässä ettei minusta taitaisi olla opettajaksi tai edes oman perillisen autokoulun opettajaksi. Tuntuu että hihat palaa hyvinkin äkkiä..... :-) sinänsä hauska huomata itsessään tuollaisia piirteitä.
Jos nyt kaikesta huolimatta et osaa ja haluaisit tehdä tuolle (tai jollekin muulle) asialle jotain niin laita meiliä. Kyllä nää asiat pystyy tekemään kuka vaan kun tarpeeksi ohjataan. Voin laittaa vaikka kuvallisena ohjeet ellei muutes onnistu :-)Sinun koneesi muistissa ja Sinun koneesi otti sen kuvan koneestasi, ei netistä. Tämä on selitys tapahtuneelle. Kun teet annettujen ohjeitten mukaan, niin koneellesi ei jää muistiin vanhoja kuvia vaan koneesi hakee aina uudet kuvat netistä.
En minäkään paljoa näistä ymmärrä, mutta näin se pelaa. - MaxBlast
kuva oli kirjoitti:
Sinun koneesi muistissa ja Sinun koneesi otti sen kuvan koneestasi, ei netistä. Tämä on selitys tapahtuneelle. Kun teet annettujen ohjeitten mukaan, niin koneellesi ei jää muistiin vanhoja kuvia vaan koneesi hakee aina uudet kuvat netistä.
En minäkään paljoa näistä ymmärrä, mutta näin se pelaa.:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267