Hei. tää on kyllä kumma,mulla todettiin epi 19 vuotiaana.silloin aloitin syömään neurotol slow nimistä lääkettä, söin 10 vuotta.kaikki meni hyvin, lääkitys lopetettiin.olin noin 3 vuotta syömättä kunnes stressi laukas uudelleen.asuin toisella paikkakakunnalla kun tämä tapahtui,määrättiin tegretol,sekin kävi mutta aiheutti pikkasen väsymystä mutta ylilääkäri oli sitä mieltä että ei vaiheta neurotoliin,no taas muutin paikkakunnalta toiseen. kun oli vuosittainen tarkastus,tämä lääkäri oli sitä mieltä että voidaan vaihtaa neurotoliin. nyt olen kahta kauheemmin väsynyt,mulla on toki toinenkin lääkitys panikkihäiriöön, kun näitä syö niin kaipa sitä väsyttää.enpä tiedä.en tiedä pitäisikö tästä mainita neurologille.kysymyksiä kerrakseen.
tegretol tai neurotol slow
1
1467
Vastaukset
- sauvatar
vaikuttava aine on Tegretolilla
ja Neurotolilla.
Neurotol Slow on myös sama, mutta se on hidasvaikutteinen lääke.
Kannattaa kaikki puhua lääkärille.
Paniikkihäiriölääkkeet yleensä myös
väsyttävät, joten siksi voit tuntea
itsesi tavallista väsyneemmäksi.
Kunhan elimistösi tottuu niin
väsymyskin tasaantuu.
Itse söin myös nuorempana Neurotolia,
sekä Neurol Slow'ta ja sopi hyvin,
sekä myös raskauden aikana.
( En tiedä oletko nainen ? ).
Myöhemmin tuli lääkkeiden vaihdos,
enkä muista miksi.
Neurologeilla kannattaa puhua kaikista
asioista mitkä vähänkin askarruttavat.
Heidän asenteensa tosin on, että Epilepsia
lääkkeiden kohdalla yleensä seuraataan puolivuottakin ennen kuin ruvetaan noin
vain vaihtamaan lääkitystä.
Pääasiahan on,
että kohtaukset pysyvät poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889