Onko kellään kokemusta että alkometri näyttää ihan mitä sattuu lukemia raskaana ollessa. Tuossa huvikseen puhalsin sellaiseen ja puhalsin vielä toisenkin kerran kun lukema oli yllättäen päälle 0.5 promillea. Ja näytti vielä toisen ja kolmannenkin kerran.. Olen rv 38 enkä todellakaan ole juonut pisaraakaan alkoholia.. Voiko alkometri reagoida raskauteen vai onko se vaan rikki?
outo juttu
7
1497
Vastaukset
- testata
Piti ihan testata... =D ei mulla ainakaan viisari värähtänyt mihinkään suuntaan
- mittari
rikki?
- hämmästynyt minä
Niinhän mekin ensin arvelimme. Mutta kun kaikille muille mittari näytti ihan järki lukemia ( mukana yksi alkoholia nauttinut ), minä olin ainoa jolle se antoi joka puhalluksella jonkinlaisen promille lukeman. Eli kävi mielessä että kun se mittari kerta tunnistaa hengityksestä alkoholin, niin saataisiko se tunnistaa vahingossa muitakin aineita esim. raskaushormonin (en tosin tiedä voiko sitä yleensä tunnistaa hengitysilmasta.. ). Vaikka luulisi että olisi jotain polemiikkia tullut jos raskaana olijoita olis esim. kärähtänyt poliisin puhalluksissa ennenkin ilman mitään syytä.. Eli kai siinä mittarissa jotain vikaa oli. ;)
- SallaRi
...salmiakki nostaa lukemia. Poliisit kerran puhalluttivat ja sanoivat tosiaan että salmiakki on yksi joka voi nostaa...
- voi olla
myös, voimakkaat purukumit, yskänpastillit, hammastahnat ja suuvedet! Esim. juuri suuvedellä purskuteltua voi mittari näyttää jopa 3 promillee!
- ........
tupakka nostaa myös
- puhallutettiin
ja oli ihmeissään kun viisari oli värähtänyt,kytät uskoi,näkivät mahankin ettei ole mitään ottanut.värähti vain vähän ja hammastahnaa oli käyttänyt vasta:)hampaitten pesuun:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558