Hei kaikki, minulle on ilmestynyt viime aikoina oikean käden 'syrjäpuolelle' (eli tänne puolelle missä on sormissa kynnet :P) tähän ranteen kohdalle vasemmalle puolelle tämmönen ihmeellinen patti joka näkyy erittäin selvästi varsinkin kämmentä koukistaessa. Siihen ei juurikaan tunnu kipua muutoin kuin pitkien tietokonesessioiden jälkeen ja nyrkkeilysäkkiäkään en enää pysty hakkaamaan tämän vuoksi. Patti on ollut jo muutaman viikon ajan tuossa ja ajattelin maanantaina käydä kouluterveydenhoitajalla kysymässä asiasta. Mutta sitä ennen te voisitte valaista minua mikä ihme tämä on? Ei kai sentään syöpäkasvain tai mikään muu sellainen. :/
Ihmeellinen patti kädessä!
3
634
Vastaukset
- ranteessa
Se ei ole mikää ihan epänormaali juttu. Esim mun äidillä on sellainen, tulee välillä ja sitten häipyy taas kun siltä tuntuu.
Se joutuu myös paljon kirjoittamaan koneella. On joskus sanonut mikä se tarkalleen on, mutta kun ei ollut mitään vaarallaista eikä mulla ole sitä, niin jo unohdin mikä se oikein on..
Mutta ole ihan rauhallisin mielin, ehkä joku viisaampi myöhemmin vastaa tuohon tarkemman selityksen...- Häiskä88
Kiitos vastauksesta. :)
- Ned73
Häiskä88 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. :)
Heippa,
Kävitkö terveydenhoitajalla/lääkärillä? Jos kävit niin mikä oli diagnoosi?
Minulla on samanlainen ja odottaisin mielumun paluuta Suomeen ja siellä lääkärissä käyntiä ulkomaiden sijaan, mutta tietenkin jos vaarallinen niin pakko mennä heti.
Terv. Ned
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741