Jussi

hakulisesta

minkäs ikänen kaveri on nykyisin ja koska on syntynyt...ihan vaan mielenkiinnosta kyselen,kun en tosiaan tiedä.

Mitäs hakuliselle nykyisin kuuluu?

4

1106

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on..

Syntynyt 21.12.1964

• särkynyt enkeli

Jussihan kirjoittelee edelleen biisejä Yölle, ja keikkaileekin joskus (tosin melko harvoin) Yön kanssa, esim. viime aikoina on ollut mukana noilla Yön konserttikiertueilla. Jussi on tehnyt myös duokeikkoja Aki Peltosen kanssa. Näillä keikoilla he esittävät Jussin biisejä laidasta laitaan, eli soolobiisejä Yön biisejä. Lisäksi Jussi on melkein valmis opettaja, ja on toiminut viime aikoina Porissa musiikinopettajana biisin teon ohessa.

Parhaillaanhan Jussi on sairaslomalla, kun loukkasi selkänsä pahasti tuossa syksyllä (muutama selkänikama murtui). Mies kuulemma onneksi paranee hitaasti mutta varmasti. Toivotaan, että nähdään Jussia keikoilla taas pian.

• Gabriel

Ilman Jussi Hakulista YÖ:stä ei olisi tullut sitä mitä se on.
        Ja Jussin biisit ovat varmasti jättäneet lähtemättömän jäljen Suomen kansan sieluun.

Jussi on sielukas taiteilija. Hän tekee hyviä biisejä.
        Olli on tekijämies. Hän aluksi huusi biisinsä, mutta nykyään osaa jo laulaa jollakin lailla.
        Vaikea sanoa, olisiko Jussista tullut mitään ilman Ollia tai olisiko Ollista tullut mitään ilman Jussia.
        Ehkä se oli sitä Rakkauden symbioosia :D

• sininen enkeli
        Gabriel kirjoitti:

Ilman Jussi Hakulista YÖ:stä ei olisi tullut sitä mitä se on.
        Ja Jussin biisit ovat varmasti jättäneet lähtemättömän jäljen Suomen kansan sieluun.

Jussi on sielukas taiteilija. Hän tekee hyviä biisejä.
        Olli on tekijämies. Hän aluksi huusi biisinsä, mutta nykyään osaa jo laulaa jollakin lailla.
        Vaikea sanoa, olisiko Jussista tullut mitään ilman Ollia tai olisiko Ollista tullut mitään ilman Jussia.
        Ehkä se oli sitä Rakkauden symbioosia :D

Rakkauden symbioosi, heh! Hyvin sanottu Gabriel, varmaan jostain sellaisesta on kyse. Jussihan ei kauheasti välitä julkisuudesta ja esilläolemisesta, vaan viihtyy enemmän siellä taustalla. Olli taas on bändin keulakuvana kuin kala vedessä. Nämä kaksi heppua täydentävät toisiaan aika hienosti. Jussilla on mun mielestä ihana lauluääni, siinä on sielukkuutta. Olli taas enemmänkin "tulkitsee", mutta Ollissa on kyllä tietynlaista särmää, joka korvaa lauluäänen puutteet.

Jussin biisit ovat mulle kyllä sitä perus-Yötä, ja kaiken alku ja juuri. Varietee on täynnä Jussin loistobiisejä, ja niitä on vielä Nuorallatanssijallakin. Myös sinkkujen b-puolilta löytyy loistavia Jussin lauluja, kuten Kuljen ja Prinsessa Ruusunen. Uusimmista Yön biiseistä mielestäni edelleen melkein kaikki parhaat on Jussin tekemiä, kuten Kaksintaistelu, Viimeinen ilta, Merkki. Jussi biiseissä on aina syvyyttä, jota mun mielestä taas ei useimmista Hanhiniemen uusimmista biiseistä löydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1982
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      620
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      31
      556
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      460
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      449
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      445
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      43
      414
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      413
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      407
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      391
    Aihe