Heippa.. monta raskaustestiä olen tehnyt ja kaikki näyttää negaa. mutta eilen saunassa huomasin tumman viirun joka lähtee karvoituksesta ja loppuu napaan.. en ole ennen tajunnut katsoa että onko se ollut siinä aina, vai onko tuollainen viiru vain raskaana olevalla? kiitos vastauksista jo etukäteen.
tumma viiru
Jossukka
3
600
Vastaukset
- Hihih
Mulla ainaki tuo viiru on ilmestyny heikkona vasta nyt rv30, mutta sillon ku en ollu raskaana niin monesti housun sauma oli painanu sellasen jäljen joka ois voinu näyttää samalta! Mut eihän sitä koskaan tiiä..
- ...
Mulla tuollainen tumma pigmenttiviiva on ollut napaan asti jo monta vuotta eikä liity mitenkään raskauteen... nyt kun olen raskaana niin se on jatkunut myös navan yli, mutta voi tosiaan olla ihan muutenkin vaan sellainen viiva
- xxxx
ollut enemmän tai vähemmän aina, raskauden aikana vain tummunut entisestään. Toisilla se siis näköjään on muulloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603