poikien häpykarvoitus...

qwe

Joo eli pojat siistittekö ollenkaan häpykarvojanne tai ajatteko kokonaan pois? Itselläni on aika tuuhea joten ajattelin vähän siistiä, kokonaan en ole ajamassa. Kannattaako ajaa kasseista karvat kokonaan pois? Miten siistitte ja millä?

Sitten tytöille, että millanen karvoitus pojalla on mielestänne hyvä?

Kiitän vastauksista...

36

17850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poeka

      Ajan pussit - ja persekarvat, koska en halua, että paska takertuu perseeseen. Muuten en kehtaa ajella, koska saattaa näyttää hieman kyseenalaiselta, vaikka eihän se tietenkään kenellekään kuulu ja vielä enemmän ihmettelen, jos se jotakin niin ihmeesti kiinnostaa, että ajellun näkeminen herättäisi ihmetystä. Mutta seuraavana päivänä on jo puolentoista millin sänki, joten eipä tästä ajelusta paljoa kostu. Eikä liian lyhyttä sänkeä voi ajella koko ajan...

      • Noooooope

        Ei yhtää karvaa


    • ja käsihöylällä

      puhdistan kassit ja jalkovälin käsihöylällä eli partakoneella. Jos kokeilet ole varovainen ja käytä partavaahtoa.
      Kyllä karvojen hoitaminen on nykyaikaa ja kaveripiirissä on näitä luomukarvaisia hyvin vähän. Kauhea pehko ei ole mikään mukava, ja lyhentäminen varsinkin kesällä on asiallista, karvat tursuaa uikkareista ulos jos niitä ei lyhennä. Kokonaan ajamista pintaa myöden en ole kokeillut. Tyttäkaverini ajaa pintaamyöden myös häpykarvoituksen.

    • joopsis

      kerran oon ajanu kaikki pois, en oikeen pitäny siitä. ei se mun mielestä näytä kivalta, eikä tunnu. ku terska hankaa sänkeä ym ja kutittaa aina välil jne. mut kyllä mä lyhennän karvotusta aina välillä, saksilla ;) -koht 17v

      • ja kun totuu

        niin jotkut on sanonut, ei iknä enään karvoja.

        Ei mulla kuitenkaan terska hankaa sänkeä vaikka karvat ajajelen lyhyeksi, käytän poxsreita missä on tilaa. ;)


      • joopsis
        ja kun totuu kirjoitti:

        niin jotkut on sanonut, ei iknä enään karvoja.

        Ei mulla kuitenkaan terska hankaa sänkeä vaikka karvat ajajelen lyhyeksi, käytän poxsreita missä on tilaa. ;)

        Mutta kun jos makaat sängyllä vaikka nii muna lepää sun mahaa vasten ja sit kutittaa. Tai jos istut vähä silleen että nojaat taakse päi nii sama juttu.. jne jne, on niit monii tilanteit missä se kyrpä osuu siihe sänkeen :)


      • että karvat on pystyssä.
        joopsis kirjoitti:

        Mutta kun jos makaat sängyllä vaikka nii muna lepää sun mahaa vasten ja sit kutittaa. Tai jos istut vähä silleen että nojaat taakse päi nii sama juttu.. jne jne, on niit monii tilanteit missä se kyrpä osuu siihe sänkeen :)

        Itse pidän karvoja n 2 cm pitkinä, kassit ajan partahöylällä ja jalkovälin muutenkin sileäksi.
        Karva on silloin kasvusuuntaisena eikä sänkellä.


      • joopsis
        että karvat on pystyssä. kirjoitti:

        Itse pidän karvoja n 2 cm pitkinä, kassit ajan partahöylällä ja jalkovälin muutenkin sileäksi.
        Karva on silloin kasvusuuntaisena eikä sänkellä.

        Että näin =)


    • @fantasygirl@

      Mielestäni paras on kaikki karvat pois, mutta jos ei halua kaikkia ajaa niin AINAKIN siistii ja lyhentää, ja kiveksien alueelta ja peniksen alaosasta kokonaan karvat pois! On meinaa huomattavasti mukavampaa silloin ottaa pojalta suihin..

      Ai nii ja yks vinkki vielä kaikille jätkille eli että kun ajaa häpykarvat pois tai ainakin pitää ne lyhyinä, niin penis näyttää paljon isommalta.. :)

      • =)..

        Kuten "Jim" American Pie 3:ssa sanoi sheivauksen jälkeen: "Oh you look much bigger" ;)


    • niimpäniin

      No en minä oo koskaan leikelly... Taikka ajellu.

    • poika 15

      novoiv*ttu jos ne muna karva tulee ni ei niit sit mittää ajella !

      • silosääri

        Ja sama hommako hiusten ja parran kanssa?


      • PatonkiValas69
        silosääri kirjoitti:

        Ja sama hommako hiusten ja parran kanssa?

        Parta jos tulee ei sitä ajella
        Siistitään sillon tällön


    • fasdfadfad

      AJELIN ALAPARTANI

    • tyttö16vee

      ite kans tykkään sellasista lyhkäsistä eikä sillee et ne pursottaa ja tursottaa joka välistä.. siistiä pitää olla (:

      • 8 tuumanen

        Ajelin 2 päivää sitte posliiniks eikä kutita. Kuinka lyhyet kyrvät teillä on jos terska osuu sänkeen? XD


      • Anonyymi
        8 tuumanen kirjoitti:

        Ajelin 2 päivää sitte posliiniks eikä kutita. Kuinka lyhyet kyrvät teillä on jos terska osuu sänkeen? XD

        🤣🤣🤣🤣🤣


    • OLEN-OMENA

      Ruohonleikkurilla

    • posliini6

      Mulla alkoi kesällä 2015 karvat kasvaa, vaikka niitä ei ollut kovin paljoa niin sheivasin kaikki pois. Nyt on kiva posliini, pippeli kovana boksereissa.

    • teinipoieka

      Itse siistin juuri ensimmäisen kerran hiukansaksilla ja tuntuu kumman kiihottavalta ja muna tosiaan näyttää isommalta. Ajattelin kokeilla kun tuppasi nuo munat hikoamaan niin paljon eikä tosiaan lle kiva kun joka paikasta tursuaa.... totta että sänki hiukan kutittaa mutta ei kyrpää vaan nimenomaan sänkenä...

    • dldnfbfj

      Paljon mukavampi myös vetää käteen kun sistitty mut mieluummin posliini sönki kutittaa

    • 15vpoeka

      No itte ajelin karvat ekaa kertaa pois... Enkä tiiä miten saisin posliiniks... Voisko joku auttaa? Ku mul on ny sänki ja en saa sitä millää pois! Auttakaa!!!!

    • Esinahka aika karvainen.

    • zdvzxdvb

      Minä seitana soikoon millään koneella uskalla. Pari kertaa viisiin olen siinä sivussa jotain muuta pääasiallisesti hommeillessani nyppinyt sormin suurimman osan karvoista pois. jokin henkinen asia kai hermostutti ja siinä ihan huomaamatta kävi se homma

    • Anonyymi

      Vedän ite aina posliiniks

      • Anonyymi

        Kun ei anna kasvaa liian pitkäksi , niin on paras sheivata posliiniksi . Säänöllisesti kun ajaa uudella höylällä niin alapään iho tottuu sheivaamiseen.
        Itse ajan myös posliiniksi , eli kaikki karvat pois .
        Mielestäni ei kuulu muille jos pitää kulli karvattomana.
        M 61 👍


    • Anonyymi

      Tanakele minä millään terillä lähe sinne sohimaan. Pariin kertaan on sormin nyppiny kaikki melkein pois, mutta silloin olin ressaantunut jostakin ja se toimi ressinpurkumenetelmänä, se nyppiminen. En minä sitä mitenkään muotoile, siistin siinä mielessä että pesen saunassa käydessäni

    • Anonyymi

      Oikeastaan vain saksilla.
      Sitä olen tuon höylän kanssa miettinyt (jolla siistimpää jälkeä varmaan tulisi), että kuinka voi "varmistua" ettei tule sohaasseksi johonkin niin että tulee vahinkoa. Esimerkiksi siks, ettei tee kasseihin pahaa viiltoa tai esinahka repeä.

      • Anonyymi

        Useinmiten esinahkaa ei ole tapana "sheivata", ainakaan keski-ja pohjois-euroopassa.

        Välimeren maissa toki karvaa kasvaa reippaammin sekä miehillä että naisilla - johtuu suotuisasta meri-ilmastosta sekä lämpimistä, pitkistä kesistä. Siellä esinahka yleensä leikataankin kokonaan pois juuri tästä syystä (muutamissa uskonnoissa myös) ja onhan se hygieenisempaa olla ilman karvaista tuppea pippelin pään (terska) päällä esim. yhdynnässä.


    • Anonyymi

      Oon 05 poika enkä ole ajatellut ajaa pois karvoja.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu!


    • Anonyymi

      Isä jotain sano, että pitäs, mutta ei oikein huvita ajaa pois, kun ei oo mitään haittaa ollut.

      • Anonyymi

        EI TARVII! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI TARVII! :)

        Ajelen kaikki pois n. 2 kuukauden välein. Poika 16v.


    • Anonyymi

      AJAKAA

      Kaikki karvat pois....

      ... Nahkaruoskat soi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe