Star house mainostaa että pidennykset 290e.Minkähän mittasen pidennyksen tolla rahalla saa?Meinaan että haluisin tosi pitkän,n50cm ,niin mitähän se mahtaa maksaa??
star house
14
2643
Vastaukset
- Juttuja kuullut
Mieti vielä missä pidennykset laitatat... On paikoissa suuria eroja myös siinä että miten ne kestävät. Kuullut monelta taholta huonoja juttuja kyseisen paikan laittamista pidennyksistä ja siihen nähden että mikä siellä on hinta niin ei ole kyllä väärti että jos hiukset ovat vajaan kuukauden hyvän näköiset
- entinen asiakas
en juu menisi kyseiseen paikkaan,siellä pilataan asiakkaan hiukset. muutenkin koko puoti epäsiisti yms.
- tarkka
entinen asiakas kirjoitti:
en juu menisi kyseiseen paikkaan,siellä pilataan asiakkaan hiukset. muutenkin koko puoti epäsiisti yms.
minäkin olen kuulluut vain huonoa ja toiseksi olen myös kuulluut ettei tällä kyseisellä tekijällä ole mitään alan koulutusta ei hiuksiin eikä pigmentointeihin joten kannattaa varmaan mennää ammattilaiselle jos haluaa hyvät ja kestävät pidennykset. itse olen käynyt laitattamassa hiustropiikissa omani.
- kuusaalainen ja tyytyväinen
tarkka kirjoitti:
minäkin olen kuulluut vain huonoa ja toiseksi olen myös kuulluut ettei tällä kyseisellä tekijällä ole mitään alan koulutusta ei hiuksiin eikä pigmentointeihin joten kannattaa varmaan mennää ammattilaiselle jos haluaa hyvät ja kestävät pidennykset. itse olen käynyt laitattamassa hiustropiikissa omani.
Itse olen laittanut sielä pidennykset ja jo useamman kerran ja hyvä tuli,sehän on aika paljon kiinni miten niitä hoidat.Eli ota vaan.
- josefu
oon käynny laittamas star houses ja hyvät tuli!!!se on just siitä kiinni miten niit hoitaa!!kannattaa mennä!!!
- neetu]
joo, itselläni ollut jo neljtättä kertaa sama pidennys hiuksissani kiinni, ja tähtitalossa olen sen käynyt aina laitattamassa(: voisin melkein veikata että ne jotka huonoa palautetta antavat eivät ole itse osanneet tukkaansa hoitaa. hiusten kiinnityksen yhteydessä sitäpaitsi saa hyvät hoito-ohjeet! sinne vain, halvalla saa ja ihan hyvää jälkeä. kaupan omistajakin on mukava! (:
- holmes
toi 50:n cm pidennys! Itselleni riittäisi ehkä n.8-10 cm,koska alkujaan n,18cm. Eikö noin pitkä ole hankalakin,esim. yleisissä saunoissa ja uimarannalla? sitähän ei saa auringolta suojaan ja se voi vaikka mennä hiekkeiseksikin. ja lippalakilla on aika huono kätkeä....
- ..-..
Onko kukaan ottanut kyseisessä paikassa rakennekynsiä, on vaan aika halvat laitattaa siellä jos netti sivun hintaan on uskominen.
- Etti
..-.. kirjoitti:
Onko kukaan ottanut kyseisessä paikassa rakennekynsiä, on vaan aika halvat laitattaa siellä jos netti sivun hintaan on uskominen.
Moi!
Juu mie laitoin ennen joulua akryyli-kynnet siellä ja oli kyl tosi hyvät. Oon laittan mones paikas aiemmin ja ihan yhtä hyvät sieltä sain mut paljon edullisemmin. Mene hyvillä mielin vaan laittamaan!
- maku jäi..
Jos suoraan sanon niin ei kyllä kannata sinne mennä, siis star houseen. Tiedän pari mun ystävää jotka on ottanut pidennyksen siellä ja lopputulos on ollut hyvin huono. Ja eipä taita tuo lävistyksien teko siellä olla ihan ammattitaitoista!
- hellu
kävin laittamassa..lävärin sekä hiukset ja hyvät tuli..suosittelen :)onhan se tehnyt niitä jo jonkin aikaa, kamulle pisti vissii tos 5v sitten jo pidennyksen ja teki jo silloin..
- muualla
numero 1. Miten on voinut pistää 5v sitten pidennykset ym jos perustettu 2004???
numero 2. Kaverini laittoi siellä hiustenpidennyksen nyt hänellä on kaljuja läikkiä koska hiukset laitettiin niin tiukalle.
numero 3. Erästä asiakasta käskettiin ostamaan prismasta crc:tä ja poistamaan ne sillä. Crc on teollisuuden käyttämä puhdistusaine mm. eikä sovellu siihen hommaan.
numero 4. Jos katsoo omistajaa ja tuntee hänet, niin tietää myös sen että hän on kaikkea muuta kuin mukava. - hiukset pilalla
muualla kirjoitti:
numero 1. Miten on voinut pistää 5v sitten pidennykset ym jos perustettu 2004???
numero 2. Kaverini laittoi siellä hiustenpidennyksen nyt hänellä on kaljuja läikkiä koska hiukset laitettiin niin tiukalle.
numero 3. Erästä asiakasta käskettiin ostamaan prismasta crc:tä ja poistamaan ne sillä. Crc on teollisuuden käyttämä puhdistusaine mm. eikä sovellu siihen hommaan.
numero 4. Jos katsoo omistajaa ja tuntee hänet, niin tietää myös sen että hän on kaikkea muuta kuin mukava.en suosittele todellakaan tätä paikkaa, koska he pilasivat hiukseni. Pidennys läksi melkein heti irtoamaan, ja liimat jäi. Omia hiuksia katkesi ja lähti. Mullekkin sanoivat että crc.tä vaa päähän. Tekijä siellä voisi käydä kampaamoalan koulutuksen,ennenkuin alkaa yrittäjäksi.
- sanni^^
hiukset pilalla kirjoitti:
en suosittele todellakaan tätä paikkaa, koska he pilasivat hiukseni. Pidennys läksi melkein heti irtoamaan, ja liimat jäi. Omia hiuksia katkesi ja lähti. Mullekkin sanoivat että crc.tä vaa päähän. Tekijä siellä voisi käydä kampaamoalan koulutuksen,ennenkuin alkaa yrittäjäksi.
esimerkiksi hiuspidennyksien laittamista amiksella ei kovin kallis ja kavereillani ainakin hyviä kokemuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573