Kansalaisopistossa olen voinut kahdellakin kurssilla piirtää elävää mallia, alastonmallia, edullisesti. Mutta en löydä lehti-ilmoituksista enkä edes netistä amatöörimalleja.
Mistä siis?
Tarkoitus olisi saada naismalli, joka voisi tulla useammankin kerran ja kustannus pysyisi kohtuudessa. Kyseessä hahmotelmien piirtäminen ja taidon kehittyessä öljyvärit, ei valokuvaus. Olen mies ja etsin naismallia.
Toivoisin tähän kaikkien luettavaksi jotain yhteystietoja ja alue, missä toimii. Seurailen aika ajoin palautetta.Meidän kaikkien käytössähän nuo tiedot ovat tässä jatkossa, joten tähän voisivat taiteilijat ja mallit kirjoitella jatkoksi, jotta löytävät toisensa.
Voin olla itse miesmallina alastonpiirroksiin, aloittelijalle ja harrastajalle. Pohjoinen osa Suomea. Tarkemmat tiedot ja tarvittaessa valokuvakin niille, joilta tulee asiallinen yhteydenotto ja asia muutoinkin on järjestettävissä.
[email protected]
mistä malli?
3
554
Vastaukset
- Kaukomieli
Missäpäin suomea asut, voisit kysellä paikkakuntasi taiteilijaseurasta mallia, heillä on myös mallin normihinnat tiedossa.
Hyvää ystävänpäivää!- elänä malli
Pohjois-Pohjanmaalla. Mutta onhan maantie keksitty.
Olen kysynyt aiemmin kurssilla maalauksen opettajalta asiaa ja hän kertoi, että malli on vain tuon kurssin ajan käytettävissä, olikohan kaikkiaan 6 tuntia kahden tunnin istuntoina. Eikä malleja ole missään varastossa vaan etsitään vaikka ilmoituksella kun on tarvetta. Ja oppilaitos sekä kuvataideseura yleensä mallin löytävät helpostikin.
Tarkistin juuri postin eikä ole vielä kukaan malli ottanut yhteyttä eikä toisaalta kukaan ole tarvinnut miesmallia. Ja näemme ettei tähän ole ilmoituksia tullut jatkoksi ainakaan vielä.
Kiitos neuvosta toki. - elävä malli
elänä malli kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalla. Mutta onhan maantie keksitty.
Olen kysynyt aiemmin kurssilla maalauksen opettajalta asiaa ja hän kertoi, että malli on vain tuon kurssin ajan käytettävissä, olikohan kaikkiaan 6 tuntia kahden tunnin istuntoina. Eikä malleja ole missään varastossa vaan etsitään vaikka ilmoituksella kun on tarvetta. Ja oppilaitos sekä kuvataideseura yleensä mallin löytävät helpostikin.
Tarkistin juuri postin eikä ole vielä kukaan malli ottanut yhteyttä eikä toisaalta kukaan ole tarvinnut miesmallia. Ja näemme ettei tähän ole ilmoituksia tullut jatkoksi ainakaan vielä.
Kiitos neuvosta toki.on tulossa hienoja maisemia luontoon.
Viestin alkuperäisena kirjottajana voin todeta, että Suomessa ei löytynyt ainoatakaan naismallia eikä yhtään henkilö, joka tarvitsisi alastonta miesmallia. Ei mitään reaktiota.
Kaikillia on siis asia kunnossa tai eivät tarvitse.
Kiitos. En avaa meiliäni enää. Toivotan kaikille aurinkoista kevättä ja kesää v. 2006-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478