aivan ensin sanon niille jotka yrittää minua vaientaa.ette onnistu.kun lopetan niin lopetan itse en painostuksesta.valehtelunne ja vähättely että olen muka olematon ei vaikuta.tiedän mikä olen.
nyt otsikon asia.suomalaiset pelkää jihadia mutta sanon ettei tarvitse.ei suomi ole mitenkää suututtanut islamin maailmaa.eikä suomalaiset ole sortaneet muslimeja vaan päinvastoin ei missään ole niin ymmäretty.siitä kiitos suomalaislle.
en sano sen olevan silti mahdoto jos täällä asenne muuttuu.kaikkialla voi muslimit puolustaa uskoa.ei se ole väärin.
ja kaikilla muslimeilla on oikeus elää missä haluu.länsi on niin kauan sortanut niin saavat nyt sen hyvittää.
minulla ja perheeläni on hyvä olla täälä.on oma firma ja hyvä elintaso.suomalaiset ostaa tuotteita.
minulla on paljo suomalaisia ystäviä ja kolme niistä jo kääntyny islamiin.
eilen minut joku täälä tunsi ja sanoin hänelle.käytti sanallen samaa ilmaisua kuin eräs ystävä kaksi viikoa sitten.
hänelle sanon että voit kertoa kuka olen jonkun ajan päästä kun poistun.tämä viikonloppu on viimeinen täälä.
minua voi tulla kuuntelemaa rukoushetkiin jos haluaa.jos joku tulee häiriö mielessä niin muista et ole siellä nettipalstalla vaan paikassa jossa noudatetaan tapoja ja sääntöjä.niitä on pakko noudattaa.
olette kaiki tervetulleita kun on avoimia keskustelu ja opetutilaisuuksia.
sinne joihinkiin on myös sherifi tervetullut hän ymmärtää mihin ja milloin.kun nimi näkyy niin tietoa löytyy.
en ole salainen kuin tässä keskustelussa niin kauan kuin olen täälä.
poistumiseni jälkeen en pallaa sillä täällä on niin paljon ihmisiä joilla on ilmeisesti jotain henkistä ongelma.järkevää keskustelua ei muodostu vaan kaikkea pilkkaa.
tämä on viimeinen aloitukseni Feisal kaikella ystvydellä.
suomi kuten muukin maailam on tuleva vielä islamin vaikutuspiirii.sille ei nimikkristityt ja juutalaiset mahda mitään.
suomi ja jihad
62
3975
Vastaukset
- Paska
Sinä olet ylimielinen. Eivät kansat sorra, yksilöt sortavat. Sinä saarnaat islamista. Minua ei suoraan sanottuna kiinnosta. Ei hyvässä eikä pahassa. Niin kauan kuin minulle ei tulla siitä saarnaamaan, tai minun läheisiäni ei loukata. En aio tulla loukkaamaan teitä, enkä myöskään halua tehdä sitä täällä netissä. Äläkä sano, että Islamin vaikutuspiiri tulee kasvamaan, emmekä me mahda sille mitään. Olen rauhanomainen niin kauan kun minua ei tulla käännyttämään tai minulle ei tulla saarnaamaan. Jos näin käy, niin liityn islamia vastustavaan rintamaan. Periaatteeni on, että antaa kaikkien tehdä mitä he haluavat, niin kauan kuin he eivät loukkaa ketään. Antaa kaikkien olla ja harrastaa uskontoaan. Jos olet asunut suomessa, niin tiedät, että emme mekään pidä uhkailusta.
- Feisal
kerro se myös minulle.tuota voisi sanoa jo vainoharhaksi mutta en sano
- paska
Feisal kirjoitti:
Kun puhut vaikutusvallan lisääntymisestä, jihadista. Nämä puheet ovat minulle uhkailua. Minäkään en uhkaile sinua, joten voisit vastata samalla mitalla.
- Gohar
paska kirjoitti:
Kun puhut vaikutusvallan lisääntymisestä, jihadista. Nämä puheet ovat minulle uhkailua. Minäkään en uhkaile sinua, joten voisit vastata samalla mitalla.
kyllä sinua vähän täytyy kiinnostaa,koska täällä kirjoittelet ja näitä juttuja luet ;)
Jihad tarkoittaa muuten ihmisen omaa, henkistä taistelua oman uskonsa, ja hyvän ja pahan välillä - vähän kuten kristityt puhuvat kilvoittelusta.
Juupas eipäs inttäminen nimim. Feisalin kanssa ei varmaankaan johda mihinkään - kun emme edes tiedä onko hän alkuunkaan edes ihan tosissaan.. :) - paska
Gohar kirjoitti:
kyllä sinua vähän täytyy kiinnostaa,koska täällä kirjoittelet ja näitä juttuja luet ;)
Jihad tarkoittaa muuten ihmisen omaa, henkistä taistelua oman uskonsa, ja hyvän ja pahan välillä - vähän kuten kristityt puhuvat kilvoittelusta.
Juupas eipäs inttäminen nimim. Feisalin kanssa ei varmaankaan johda mihinkään - kun emme edes tiedä onko hän alkuunkaan edes ihan tosissaan.. :)Varmaankin minua hieman kiinnostaa, mutta se johtuu pelosta asiaa kohtaan, joka on minusta käsittämätön. En tarkoita islamia, vaan viime aikaisia hulluja tapahtumia, joita islamin harjoittajat ovat tehneet. Asiat tulevat vain eskaloitumaan hyvä Gohar. Kilvoittelu, Jihad, Kaikki nämä merkitsevät fanaatikoille eri asioita. Keskustelu Feisalin kanssa ei varmaankaan johda mihinkään, mutta harva asia elämässä johtaa.
- Feisal
Gohar kirjoitti:
Juupas eipäs inttäminen nimim. Feisalin kanssa ei varmaankaan johda mihinkään - kun emme edes tiedä onko hän alkuunkaan edes ihan tosissaan.. :)"kun emme edes tiedä onko hän alkuunkaan edes ihan tosissaan.. :)"
en ole varma mitä tarkoitat mutta luulen sinun olevan epävarma noiten puheista jotka yrittä minut tehdä epähenkilöksi.annoin luvan sille joka viime yönä erittäin todennäköisesti tunnisti minut kertoa henkilöni kun olen poistunut täältä.
saatat jopa tuntea minut tai ainakin kuullut.en ole aivan outo suomen islamilaisten keskuudessa. - epicurist
Gohar kirjoitti:
Juupas eipäs inttäminen nimim. Feisalin kanssa ei varmaankaan johda mihinkään - kun emme edes tiedä onko hän alkuunkaan edes ihan tosissaan.. :)Minulla on ollut se käsitys, että "fatwa" tarkoittaa tappotuomiota ja "jihad" pyhää sotaa, jossa on tarkoitus tuhota "vääräuskoisia" niin paljon kuin pystyy.
Joka tapauksessa luulen, että kaikki uskonnot tulevat kaatumaan omaan mahdottomuuteensa sitä mukaa, kun oman järjen käyttö, vapaus ja totuuden etsintä tulee suosioon (ja totuudella en todellakaan tarkoita mitään "pyhiä" kirjoja).
John Wikströmin sanoin: Uskonto on sarja sääntöjä ja legendoja. Usko on jotakin muuta. - Kysyt?
Feisal kirjoitti:
Kirjoitit muuten hyvän tekstin, mutta vielä sorrut itsekin uhkailuun (Se on muuten sana jota ei Suomessa helposti käytetä) Lue oma kirjoituksesi viimeinen lause (yllä). Se on siinä.
terveisin Ulkopuolinen tarkkailija - Heh
Gohar kirjoitti:
Juupas eipäs inttäminen nimim. Feisalin kanssa ei varmaankaan johda mihinkään - kun emme edes tiedä onko hän alkuunkaan edes ihan tosissaan.. :)Siinäs näet Feisal, edes uskonsisaresi mielestä älyttömiä ja juutalaisvihaa lietsovia höpinöitäsi ei voi ottaa tosissan, eli jopa hänenkin mielestään olet “olematon”.
- ripuli2
Jätä poika/ tyttö nämä Jihad puheet pois. Pommi- iskuissa siviili kohteisiin ei ole mitään sankarillista. Pyhä sota vai? Emmekö me voisi elää rauhassa, joten jätä nämä puheet jihadista. Ennen vastustin Jenkkejä ja kannatin islamia, nykyään en. Fanaatikot ovat pahasta ovat he sitten muslimeja, kristittyjä tahi juutalaisia jne.
- Feisal
jos et tiennyt.etkö ymmärtänyt että sanoin ei suomalaisten tarvitse pelätä jos näin jatkuu.miksi hermostut
- päättää
Feisal kirjoitti:
jos et tiennyt.etkö ymmärtänyt että sanoin ei suomalaisten tarvitse pelätä jos näin jatkuu.miksi hermostut
mitä meille suomalaisille tapahtuu tai ei tapahdu?
Hah hah!
Olet todella suuruudenhullu! Mene hoitoon! - ripuli2
Feisal kirjoitti:
En usko, että sinä olet kukaan sanomaan, että meidän ei tarvitse pelätä. En haluaisi yleistää, mutta muslimien reaktiot ovat mielestäni yliampuvia, mistä tiedämme, että seuraava "loukkaava" teko ei tapahdu suomessa. Hermostun kun tunnen oloni uhatuksi ja pakko käännytys, uhkailu ja lippujen polttaminen on uhkaamista jos mikä.
- Feisal
ripuli2 kirjoitti:
En usko, että sinä olet kukaan sanomaan, että meidän ei tarvitse pelätä. En haluaisi yleistää, mutta muslimien reaktiot ovat mielestäni yliampuvia, mistä tiedämme, että seuraava "loukkaava" teko ei tapahdu suomessa. Hermostun kun tunnen oloni uhatuksi ja pakko käännytys, uhkailu ja lippujen polttaminen on uhkaamista jos mikä.
enkä usko polttavani.ei se ole mitään taistelua vaan tuloksetonta uhoamista.joku tuolla alempana väitti suomen lipun poltetun.jos sattuisin paikalle niin estäisin.rakastan suomea.
todellinen taistelu on aivan muuta ja siinä kysytään kuka on todelinen uskonsoturi eikä katuriehuja.kuka tosiaan uskaltaa panna henkensä vaakakuppiin islamin puolesta. - paska
Feisal kirjoitti:
enkä usko polttavani.ei se ole mitään taistelua vaan tuloksetonta uhoamista.joku tuolla alempana väitti suomen lipun poltetun.jos sattuisin paikalle niin estäisin.rakastan suomea.
todellinen taistelu on aivan muuta ja siinä kysytään kuka on todelinen uskonsoturi eikä katuriehuja.kuka tosiaan uskaltaa panna henkensä vaakakuppiin islamin puolesta.Toivottavasti sinun, eikä kenenkään muunkaan tarvitse uhrata elämäänsä islamin puolesta. Jätä nämä uskonsoturi puheet pois, se luo sinusta entistä fanaattisemman kuvan. Jos pidät suomesta niin hyvä.
- kristitty biologi
Feisal kirjoitti:
todellinen taistelu on aivan muuta ja siinä kysytään kuka on todelinen uskonsoturi eikä katuriehuja.kuka tosiaan uskaltaa panna henkensä vaakakuppiin islamin puolesta.Toivotaan että saisit tilaisuuden näyttää uskosi lujuuden. Jos sallit niin voin auttaa siinä?
- Feisal
kristitty biologi kirjoitti:
Toivotaan että saisit tilaisuuden näyttää uskosi lujuuden. Jos sallit niin voin auttaa siinä?
se käsitys että pysyt mielumin taistelemassa täällä netissä.joten ei taitaisi sinua näkyä niilä kentillä
- Please, mieti sitä
Feisal kirjoitti:
Monet ihmettelee miksi mielipiteet KOLAHTAA yhteen ja syntyy kiivasta sanan vääntöä ja syyttelyä.
Siksi, että lauseissa (muslimit yleensä) yrittää alistaa toisen ihmisen. Lue uudestaan lauseesi "suomalaisten ei tarvitse pelätä, JOS..."
Lauseessa on voimakas alistamisen maku ja ehdollistaminen. (Pomottaminen, käskeminen)
Sellaisesta ei pidä kukaan, ei muslimit, eikä muutkaat, mutta silti käytetään. Tottakai siihen lauseeseen löytyy vasta väittäjä maasta, johon se on kohdistettu. Se on luvallista, mutta ei tarkoita että muut suomalaiset ovat ihan samaa mieltä tai haluavat alkaa riitelemään. Se pitää aina muistaa.
Jos olet puhuja ja vaikuttaja muslimi kuulijoille, ole hyvä ja kerro heille, miten tärkeää on kunnioittaa ensin maan tapoja ja antaa anteeksi ymmärtämättömyys ja kertoa RAUHALLISESTI mitä itse TOIVOO (ei vaatia) kanssa ihmisiltä.
- Aivan varmasti he, jotka sitä noudattavat pärjäävät 100 kertaa paremmin tässä ja muussa vieraassa maassa.
Eihän suomalaisetkaan (sen enempää kuin ruotsalaisetkaan tai muut pohjoismaat ole menneet muslimi maahan ja alkaneet pomottamaan ja alistamaan OHJEILLAAN heitä, jos ette tee sitä tai tätä niin silloin ei teille tapahdu mitään...??? Näin ei ole voi mennä toiseen maahan puhumaan. Vai oletko toista mieltä? - Antiterroristi.
Feisal kirjoitti:
Ensinnäkin, missä ovat isot kirjaimet? Lause alkaa isolla kirjaimella.
Toisekseen, kun sanot "jos et tiennyt.etkö ymmärtänyt että sanoin ei suomalaisten tarvitse pelätä jos näin jatkuu.miksi hermostut"
Kyse ei ole pelkästään suomalaisita vaan myöskin eurooppalaisista sekä kristityistä sekä länsimaisesta kulttuurista, jonka muslimit pyrkivät tuhoamaan. Mikäli tämä on muslimien aikomus ja terrori-iskut alkavat yleistymään Euroopassa, niin voit olla vakuuttunut, että eivät muslimit ole ainoita, jotka osaavat huutaa Jihadia tai Pyhää sotaa.
Voin väittää, että tarpeen sitä vaatiessa länsimaisesta kulttuurista löytyy myös henkeä, jolla muutamat terrori-iskut voidaan toteuttaa vaikkapa teidän pyhässä Mekassanne.
Vertailun vuoksi kysynkin, tuntuisiko hyvältä, jos se teidän pyhä kivenne siellä Mekassa räjäytettäisiin palasiksi kuin WTC:n tornit New Yorkissa? Enpä usko. - Antiterroristi.
Antiterroristi. kirjoitti:
Ensinnäkin, missä ovat isot kirjaimet? Lause alkaa isolla kirjaimella.
Toisekseen, kun sanot "jos et tiennyt.etkö ymmärtänyt että sanoin ei suomalaisten tarvitse pelätä jos näin jatkuu.miksi hermostut"
Kyse ei ole pelkästään suomalaisita vaan myöskin eurooppalaisista sekä kristityistä sekä länsimaisesta kulttuurista, jonka muslimit pyrkivät tuhoamaan. Mikäli tämä on muslimien aikomus ja terrori-iskut alkavat yleistymään Euroopassa, niin voit olla vakuuttunut, että eivät muslimit ole ainoita, jotka osaavat huutaa Jihadia tai Pyhää sotaa.
Voin väittää, että tarpeen sitä vaatiessa länsimaisesta kulttuurista löytyy myös henkeä, jolla muutamat terrori-iskut voidaan toteuttaa vaikkapa teidän pyhässä Mekassanne.
Vertailun vuoksi kysynkin, tuntuisiko hyvältä, jos se teidän pyhä kivenne siellä Mekassa räjäytettäisiin palasiksi kuin WTC:n tornit New Yorkissa? Enpä usko.Lisäykseksi voin lisätä, että jokaiseen muslimimaahan on tällähetkellä suunnattuna satoja ydinkärkiä, jotka odottavat vain lähtökäskyä.
Itse asiassa pyydän Jumalaltani, että sallisi tämän Herran ihmeen tapahtuvan. Enkä pidä sitä mitenkään edes ihmeenä, jos muslimimaihin vielä seuraavan sadan vuoden sisällä sataisi kymmeniä ellei satoja miljoonia ihmisiä tappavia ydinpommeja, biokemiallisia aseita sekä vetypommeja. Kyse on siitä, miten muslimit aikovat toimia suhteissaan USA:n kanssa. Kysymykseen tule nimittäin vastakkainasettelu, jos USA:sa tapahtuu terrori-isku, tarkoitttaa tämä sotaa muslimimaita kohtaan. Sympatiat kyseistä kansanryhmää 'muslimeja' kohtaan ei lisäänny samassa suhteessa kuin heidän tekemänsä terroriteot vaan päin vastoin. Vihaa menee aina sinne missä se on syntynyt.
- tekstiäsi
===>"suomi kuten muukin maailam on tuleva vielä islamin vaikutuspiirii.sille ei nimikkristityt ja juutalaiset mahda mitään. "
Mitä tarkoitat? Minusta tämä on päivän selvää uhkailua.
En tosin pelkää tuollaisia netissä nimettöminä uhkailevia pelkureita.- uskomaton
islamin käyttämä ilmaisu on toisuskoisista on melko kovaa tekstiä: vääräuskoinen. Onko koraanissa todella tämä sanamuoto, vai onko se mediapeliä?
- Feisal
jos olet rohkea.tuo mitä siinä sanoin niin tarkoitta sitä.vai luuletko nimikristittyjen alkavan jotenkin taistella millän tapaa etes sanoilla.
- uskomaton
Feisal kirjoitti:
jos olet rohkea.tuo mitä siinä sanoin niin tarkoitta sitä.vai luuletko nimikristittyjen alkavan jotenkin taistella millän tapaa etes sanoilla.
kysymykseni ei ollut provosoiva, vaan halu tietää miten asia on ilmaistu Koraanissa. Ehkä on parempi kun suuntaan kysymykseni jollekkin islamistille.
- Feisal
uskomaton kirjoitti:
kysymykseni ei ollut provosoiva, vaan halu tietää miten asia on ilmaistu Koraanissa. Ehkä on parempi kun suuntaan kysymykseni jollekkin islamistille.
ja kerro mitä nimimerki uskomaton on minulta kysynyt.hän vastasi toisen henkilön kommenttiin mutta ei kysynyt minulta mitään.jos lähdet aiheetomien loukkausten tielle niin ole aivan rauhasa siellä.ei kiinosta
- Adbul-akbar
ISÄSI ON ISÄSI
( tiedät loput..)- Feisal
oliko sana jota yritit varmasti adbul
- abdul-kareem
Feisal kirjoitti:
Oliko isäsi sittenkään..
- keskenään
Feisal kirjoitti:
Muslimitko tässä keskenään yrittävät vääntää kättä? - Rauhallisesti sitten.
- brian
(Otomanit hallitsi satoja vuosija itä eurooppa
eikä tullut yksikään valtio islamin sellainen
ja nyt sinä haluat uskotutta muita muslimejia
että euroopasta on tulossa islamilasena,,,,
Kristillisissä arvoissa ei hyväksytään missään
tapauksessa (kotsohimo,vihamielisyyttä,kateutta
uhkailusta,tappamisesta j n e )näitä pidetään
saatanallisina ominaisuksina,,,siksi ei ole
mitään niin varma kuin sen vastauksen,,,että
oliskö euroopasta islamilaisena alueena?????
N E V E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- kala
Ottomaanit pysähtyivät Wienin porteille ja seuraavina vuosisatoina heidät häädettiin. Tälläinen uusi sota on edessä, toivon että se on vielä kaukana, mutta asiat kehittyvät nopeasti.
- tosiaan hauskat
jutut. Kova olet myös uhoamaan. Olen täällä itsekseni lukenut juttujasi ja hihitellyt hillittömästi.
Jatka vaan meidän hauskuuttamista!
Please, älä poistu foorumilta, vaikka niin uhkailitkin.- Feisal
jotka välillä kiroo ja välillä sanoo olevansa suuria kristittyjä.ei nolausyrityksesi onnistu mikä tai kuka heistä lienetkin.
- väärin?
"suomalaiset pelkää jihadia mutta sanon ettei tarvitse.ei suomi ole mitenkää suututtanut islamin maailmaa.eikä suomalaiset ole sortaneet muslimeja vaan päinvastoin ei missään ole niin ymmäretty.siitä kiitos suomalaislle.
en sano sen olevan silti mahdoto jos täällä asenne muuttuu.kaikkialla voi muslimit puolustaa uskoa.ei se ole väärin."
No oletetaan, että alatte voimakkaammin tuoda esille omaa maailmaanne, niin luultavasti aika harvaan jää, joka sen ottaa ilomielin vastaan. Ehkä suurin osa ei välitä, mutta aina löytyy ihmsiä, jotka suuttuvat. Teidän kannattaisi nyt vaan tyytyä siihen mitä teillä on, ja jättää meidät rauhaan, sillä te ette hyödy siitä mitään, eikä kukaan muukaan, jos te jonkun saatte kääntymään islamiin.
Se mitä itse vierastan ajatusmaailmassanne on se, että uskonto määrää, että jokin asia on pakko tehdä, ja se ei ole mitään vapautta meidän silmissä, vaan uskonnon orjuutta. Itse menetän ainakin elämänhaluni pelkästä ajatuksesta. Sitäkö te toivotte minullekin?
Ja se on elämää vastaan, jos ihmiset itse alkavat uskonnon nimissä tekemään toisillensa pahaa.
Se on hienoa, että mielestäsi täällä on nyt hyvä olla, mutta kun nyt niin on, niin miksi teillä on sitten niin suuri kaipuu muuttaa kaikki se todennäköisesti huonompaan suuntaan kaikille? Sen tähden pitäkää se itsellänne, minkä olette perineet, älkääkä levittäkö sairautta ympärillenne. Eikä teidän tarvitse loukkaantua siitä, että meillä on jo jotain paljon parempaa kuin te pystytte antamaan - mielestäni teidän tulisi kunnioittaa sitä. Mutta jos se on liikaa pyydetty, niin tehkää se mitä teette.- Feisal
kun se on täydellinen.kaikkin asioihin löytyy vastaus ja toimintaohje.et ymmärrä kuinka ihmiset muslimimaissa rakastaa juuri tuota.he suorastaan jonottavat oppineiten luo kysymään neuvoa asiassa kuin asiassa.
naiset voi rauhassa keskittyä huolehtimaan perheestä ja sen hyvinvonnista ja myös tietysti suvun.miehet voi keskustella syvällisesti islmista ja naiset voi heiltä sitten kysyä.
mene katso johonkin puhtaaseen muslimimaahan niin näet kuinka kaikki on siihen tyytyväisiä.
ei kukaan valita.jos ei olisi hyvä niin varmasti valittaisi - Feisal
onko pieksäminen sallittu kristityille vai ei.miksi kierrät kysymystä.entä muille.osaatko vastata vaiko vain haukkua islamia.
- Sananvapaus
Feisal kirjoitti:
kun se on täydellinen.kaikkin asioihin löytyy vastaus ja toimintaohje.et ymmärrä kuinka ihmiset muslimimaissa rakastaa juuri tuota.he suorastaan jonottavat oppineiten luo kysymään neuvoa asiassa kuin asiassa.
naiset voi rauhassa keskittyä huolehtimaan perheestä ja sen hyvinvonnista ja myös tietysti suvun.miehet voi keskustella syvällisesti islmista ja naiset voi heiltä sitten kysyä.
mene katso johonkin puhtaaseen muslimimaahan niin näet kuinka kaikki on siihen tyytyväisiä.
ei kukaan valita.jos ei olisi hyvä niin varmasti valittaisiihmisiä pitää kivittää ja hirttää? Ja miksi noissa maissa asuvia ihmisiä saapuu länsimaihin poliittisina pakolaisina?
Miksi ihmisiä pitää rankaista brutaalisti pikkurikkeistä, jos kaikki olisi niin ihanaa, kuin annat ymmärtää? - Feisal
Sananvapaus kirjoitti:
ihmisiä pitää kivittää ja hirttää? Ja miksi noissa maissa asuvia ihmisiä saapuu länsimaihin poliittisina pakolaisina?
Miksi ihmisiä pitää rankaista brutaalisti pikkurikkeistä, jos kaikki olisi niin ihanaa, kuin annat ymmärtää?myös täydellisyyden saavuttaminen.vähentääkö löysä laki sitten rikoksia.onko vähemntänyt suomessa.jos tietäisit miksi sieltä tullaan niin et kysyisi.todelisuus on usein eri.
laitoin sinulle kysymyksen tuonne aloitukseen homofobiaa.yksi yksinkertainen tunkee sinne mielipiteitään vaikka kukaan ei kysy vaan kysyin sinulta. - Sananvapaus
Feisal kirjoitti:
myös täydellisyyden saavuttaminen.vähentääkö löysä laki sitten rikoksia.onko vähemntänyt suomessa.jos tietäisit miksi sieltä tullaan niin et kysyisi.todelisuus on usein eri.
laitoin sinulle kysymyksen tuonne aloitukseen homofobiaa.yksi yksinkertainen tunkee sinne mielipiteitään vaikka kukaan ei kysy vaan kysyin sinulta.ei ole saavutettu missään. Kommunistit yrittivät sitä. Natsit yrittivät sitä. Islam on sitä yrittänyt jo 1300 vuotta. Kristityt 1600 vuotta.
Parhaat olot on siellä, missä ihmisillä on eniten vapauksia. - Feisal
Sananvapaus kirjoitti:
ei ole saavutettu missään. Kommunistit yrittivät sitä. Natsit yrittivät sitä. Islam on sitä yrittänyt jo 1300 vuotta. Kristityt 1600 vuotta.
Parhaat olot on siellä, missä ihmisillä on eniten vapauksia.katso irania ja libyaa ja saudiarabiaa ja joitain muita islamin maita niin näet kuinka onnellisa siellä ihmiset ovat.samoin afganistan ennen amerikan hyökkäystä.suomalaislla olisi paljon opittavaa niistä maista.demokratia on kansan rappion alku.islam on kukoistuksen alku.
- Sananvapaus
Feisal kirjoitti:
katso irania ja libyaa ja saudiarabiaa ja joitain muita islamin maita niin näet kuinka onnellisa siellä ihmiset ovat.samoin afganistan ennen amerikan hyökkäystä.suomalaislla olisi paljon opittavaa niistä maista.demokratia on kansan rappion alku.islam on kukoistuksen alku.
Jos olisit oikeassa, muslimimuuttoliike suuntautuisi noihin maihin. Nyt sieltä halutaan pois.
Miksi et muuta itse johonkin noista maista, jos niissä olisi parempi olla kuin täällä?
Minä kyllä suon jokaiselle oikeuden muuttaa täältä pois. Tätä meidän kurjuuttamme täällä ei ole kenenkään pakko sietää, vaan täältä saa lähteä pois.
Muuten uskon, että Usa & Britannia hyökkäävät vielä Iraniin. Mr.Ahmadinejad näyttää ajavan asiat siihen pisteeseen. - Suomalainen nainen
Feisal kirjoitti:
ei kukaan valita.jos ei olisi hyvä niin varmasti valittaisiIslam on suvaitsemattomuutta.
Minä haluan ja kykenen myös keskustelemaan syvällisesti uskonnosta, filosofiasta, politiikasta, mieheni hoitaa lapsia ja kotia tasavertaisesti kanssani, tiskaa, siivoaa, pesee pyykkiä, ja kokee sen oikeana ja tasavertaisena asiana. Me teemme kaiken yhdessä.
Minun ei tarvitse kysyä hänen mielipidettään tai opetustaan uskonnosta tai mistään, sillä meillä on tasavertainen ja tasapuolinen suhde. Keskustelemme yhdessä ja teemme yhdessä päätökset asioista.
Islam sortaa naisia, heillä ei ole ihmisoikeutta. Niin kauan islamin uskoiset maat elävät alkeellisissa ja sotaisissa oloissa, kunnes naiset otetaan yhteiskuntaan tasaveroisina. Miehet yksin eivät pysty rakentamaan kehittynyttä yhteiskuntaa, siinä islam on erittäin väärässä.
Säälin islamin naisia, monet heistä eivät tiedä paremmasta, mutta valitettavasti useat tietävät ja VAATIVAT ja VALITTAVAT parannusta asioihin. Vaan usein ruoskittavaksi/pahoinpideltäväksi tai jopa kivitettäväksi joutuvat. - Suomalainen nainen
Feisal kirjoitti:
katso irania ja libyaa ja saudiarabiaa ja joitain muita islamin maita niin näet kuinka onnellisa siellä ihmiset ovat.samoin afganistan ennen amerikan hyökkäystä.suomalaislla olisi paljon opittavaa niistä maista.demokratia on kansan rappion alku.islam on kukoistuksen alku.
Näissä kaikissa maissa yhteistä on se, että naisilla ei ole mitään oikeuksia!!! Ja sinä sanot, että he ovat onnellisia?
Saudi-Arabiassa (mm.) eivät naiset saa ajaa edes autoa!!! Selitäpä se, miksi ei? Liikaa vapautta, kenties? Tai kävellä yhdessä miehen kanssa, vaikka olisi vanha tuttu tai työkaveri. Pelkäävätkö, että antavat heti "pimppaa" nurkan taa päästyään? eipä ole kummoiset käsitykset heikäläisillä naisista. Tai ehkä kyseessä onkin muslimien heikko itsetunto, siksi naisia hakataan ja alistetaan.
Jatkuvasti kuullaan uutisia naisten sortamisesta, tähän ovat useat ihmisoikeusjärjestöt puuttuneet jatkuvasti. KAUHEAA!!! - voit tietää
Suomalainen nainen kirjoitti:
Näissä kaikissa maissa yhteistä on se, että naisilla ei ole mitään oikeuksia!!! Ja sinä sanot, että he ovat onnellisia?
Saudi-Arabiassa (mm.) eivät naiset saa ajaa edes autoa!!! Selitäpä se, miksi ei? Liikaa vapautta, kenties? Tai kävellä yhdessä miehen kanssa, vaikka olisi vanha tuttu tai työkaveri. Pelkäävätkö, että antavat heti "pimppaa" nurkan taa päästyään? eipä ole kummoiset käsitykset heikäläisillä naisista. Tai ehkä kyseessä onkin muslimien heikko itsetunto, siksi naisia hakataan ja alistetaan.
Jatkuvasti kuullaan uutisia naisten sortamisesta, tähän ovat useat ihmisoikeusjärjestöt puuttuneet jatkuvasti. KAUHEAA!!!mitä musliminainen tekee. Ehkä hän onkin niin huikentelevainen, että pistetään heti "isojako" pystyyn.
Paras kun heti estetään tällaiset aikeet. - ja ne ovat pahimpia
Feisal kirjoitti:
ei kukaan valita.jos ei olisi hyvä niin varmasti valittaisiTyytyväisiä? Kuten naiset Afganistanissa Talibanin ollessa vallassa? Kuten naiset jotka eivät saa käydä koulua tai ajaa autoa? Kuten naiset jotka pakotetaan alistumaan kaltaistesi “kaikkitietävien” hölmöjen tahtoon ilman omaa elämää?
- on uhka
ja ne ovat pahimpia kirjoitti:
Tyytyväisiä? Kuten naiset Afganistanissa Talibanin ollessa vallassa? Kuten naiset jotka eivät saa käydä koulua tai ajaa autoa? Kuten naiset jotka pakotetaan alistumaan kaltaistesi “kaikkitietävien” hölmöjen tahtoon ilman omaa elämää?
tyhmälle muslimimiehelle.
- jack
>>>suomi kuten muukin maailam on tuleva vielä islamin vaikutuspiirii.sille ei nimikkristityt ja juutalaiset mahda mitään.
- Feisal
ja se vastaukseni katosi sen poiston yhteydessä.kysyin sinulta oletko palstan ainoa tosi kristitty.sinä et kiroa etkä hauku.no on toinenkin asiallinen ollut tuo nimimerkki sananvapaus.
juuri te tosi kristityt olette pahimpia esteitä islamin leviämiselle.nuo suunsoittajat eivät ole mikään este.ne seuraa aina sitä mikä on heille edullista eikä he riskeeraa mitään kuolleen uskonsa puolesta.
teissä on jotain voimaa joka on huomioitava taistelussa.miksi muuten sanot Jumalaa Israelin Jumalaksi. - ---
Feisal kirjoitti:
ja se vastaukseni katosi sen poiston yhteydessä.kysyin sinulta oletko palstan ainoa tosi kristitty.sinä et kiroa etkä hauku.no on toinenkin asiallinen ollut tuo nimimerkki sananvapaus.
juuri te tosi kristityt olette pahimpia esteitä islamin leviämiselle.nuo suunsoittajat eivät ole mikään este.ne seuraa aina sitä mikä on heille edullista eikä he riskeeraa mitään kuolleen uskonsa puolesta.
teissä on jotain voimaa joka on huomioitava taistelussa.miksi muuten sanot Jumalaa Israelin Jumalaksi.Ihmisinä kristityt kinastelevat ja sortuvat pikkumaisuuksiin, kuten kaikki muutkin. Kristityn toiminta ei perustu vihaan, vastakkainasetteluun tai vallantavoiteluun. Kristitty ei taistele toisia ihmisiä tai hallituksia vastaan vaan pimeyden henkivaltoja vastaan Pyhän Hengen johdattamana Isän suojeluksessa. Uskovan rukouksessa on valtava voima.
Uskomme perustuu Kristuksen, Jumalan pojan sovitustyöhön ihmisten syntien anteeksi antamiseksi. Armo ei perustu ihmisen omiin tekoihin tai ansioihin, yksinomaan nöyrtymiseen Jumalan edessä ja Jumalan Armon vastaanottamiseen. Armo on tarjolla kaikille ihmisille. Ei siihen sen kummempia oppirakennelmia tarvita.
Mitä tulee arvioosi "tosikristittyjen" määrästä Suomessa, se osuu pahasti alakanttiin. Se ei ehkä aina näy arkipäivässä vaan on enemmän ihmisen yksityisasia. Ihmiset kohtaavat Jumalan yksityisesti ilman suurempaa numeroa tai meteliä. Se ei siis ole heikkoutta, kuten luulet, vaan meidän tapamme kohdata Jumala. - Feisal
--- kirjoitti:
Ihmisinä kristityt kinastelevat ja sortuvat pikkumaisuuksiin, kuten kaikki muutkin. Kristityn toiminta ei perustu vihaan, vastakkainasetteluun tai vallantavoiteluun. Kristitty ei taistele toisia ihmisiä tai hallituksia vastaan vaan pimeyden henkivaltoja vastaan Pyhän Hengen johdattamana Isän suojeluksessa. Uskovan rukouksessa on valtava voima.
Uskomme perustuu Kristuksen, Jumalan pojan sovitustyöhön ihmisten syntien anteeksi antamiseksi. Armo ei perustu ihmisen omiin tekoihin tai ansioihin, yksinomaan nöyrtymiseen Jumalan edessä ja Jumalan Armon vastaanottamiseen. Armo on tarjolla kaikille ihmisille. Ei siihen sen kummempia oppirakennelmia tarvita.
Mitä tulee arvioosi "tosikristittyjen" määrästä Suomessa, se osuu pahasti alakanttiin. Se ei ehkä aina näy arkipäivässä vaan on enemmän ihmisen yksityisasia. Ihmiset kohtaavat Jumalan yksityisesti ilman suurempaa numeroa tai meteliä. Se ei siis ole heikkoutta, kuten luulet, vaan meidän tapamme kohdata Jumala.sillä kysyin häneltä jotain hyvin tärkeää myös Jumalasta.tosi kristitty olisi vastannut jos valvoisi.no vastaa huomenna.
- Jack
Feisal kirjoitti:
teissä on jotain voimaa joka on huomioitava taistelussa.miksi muuten sanot Jumalaa Israelin Jumalaksi....ole tarvetta kirota eikä pilkata sitä mihin toinen uskoo. Meitä kristittyjä on myöskin joka lähtöön, enkä aina ollenkaan sulata joidenkin kristillisten yhteisöjen julistusta, mutta olen elämäni varrella huomannut sen, että Jumala puhuu tavalla jos toisella.
Sen sijaan vastustan kyllä sitä, että uskonnon varjolla harjoitetaan väkivaltaa. Se koskee myöskin kristittyjä. Kuten kaikkia muitakin uskontoja. Minua ei oikein kristittynä ilahduta se, että ristilippuja poltetaan, koska risti on symboli siitä, mihin minä uskon. Luonteeni kiivaus ei paljon poikkea itämaisen ihmisen kiivaudesta. Aikoinaan täälläkin on voimakkaasti sanottu: "Tällä lakeudella ei pilkata Jumalaa".
Minä tunnen Hänet, johon minä uskon ja Hän on Israelin Jumala ja Hänen ainoa Poikansa kaikkien ihmisten Vapahtaja Jeesus, jota koraanikin pitää profeettana. "Minä tiedän Hänen elävän, ja viimeisenä Hän on seisova multien päällä", kuten itämainen Job asian ilmaisee. Mutta älä pelkää, en minä ala saarnata tästä asiasta. Saarnaaminen ei oikein sovi minun luonteelleni.
Kysyt miksi sanon Jumalaa Israelin Jumalaksi. Siksi, koska Kristus on Hänen ainoa Poikansa, vaikkeivat juutalaiset Häneen yleisesti uskokkaan. Voihan Jumalaa kutsua myös sanalla Allah, mutta se ero siinä on, että teidän mielestänne Jumalla ei voi olla poikaa. Totean vaan tämän ilman tarkoitusta väitellä tästä asiasta. Sinä uskot omalla tavallasi, minä omalla.
Edelleen Israelista todetaan:
"Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet. Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi."( Matt 23:37-38)
Israelin huone oli hylättynä 2000 vuotta, mutta se ei ole enää ja tulee aika, josta profeetta ennustaa:
"Senjälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttänsä päivien lopulla.( Hoos.3:5)
"Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'" ( Matt. 23:39)
Edellisissä jakeissa ennustetaan, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Sillä varmaa on, että juutalaiset kääntyvät aikojen lopulla tämän Herran puoleen, sen kulmakiven, jonka rakentajat aikoinaan hylkäsivät.
Jos Jumala jotakin päättää, sitä ei 6 miljardia ihmistä muuta suuntaan eikä toiseen. - Jack
Jack kirjoitti:
...ole tarvetta kirota eikä pilkata sitä mihin toinen uskoo. Meitä kristittyjä on myöskin joka lähtöön, enkä aina ollenkaan sulata joidenkin kristillisten yhteisöjen julistusta, mutta olen elämäni varrella huomannut sen, että Jumala puhuu tavalla jos toisella.
Sen sijaan vastustan kyllä sitä, että uskonnon varjolla harjoitetaan väkivaltaa. Se koskee myöskin kristittyjä. Kuten kaikkia muitakin uskontoja. Minua ei oikein kristittynä ilahduta se, että ristilippuja poltetaan, koska risti on symboli siitä, mihin minä uskon. Luonteeni kiivaus ei paljon poikkea itämaisen ihmisen kiivaudesta. Aikoinaan täälläkin on voimakkaasti sanottu: "Tällä lakeudella ei pilkata Jumalaa".
Minä tunnen Hänet, johon minä uskon ja Hän on Israelin Jumala ja Hänen ainoa Poikansa kaikkien ihmisten Vapahtaja Jeesus, jota koraanikin pitää profeettana. "Minä tiedän Hänen elävän, ja viimeisenä Hän on seisova multien päällä", kuten itämainen Job asian ilmaisee. Mutta älä pelkää, en minä ala saarnata tästä asiasta. Saarnaaminen ei oikein sovi minun luonteelleni.
Kysyt miksi sanon Jumalaa Israelin Jumalaksi. Siksi, koska Kristus on Hänen ainoa Poikansa, vaikkeivat juutalaiset Häneen yleisesti uskokkaan. Voihan Jumalaa kutsua myös sanalla Allah, mutta se ero siinä on, että teidän mielestänne Jumalla ei voi olla poikaa. Totean vaan tämän ilman tarkoitusta väitellä tästä asiasta. Sinä uskot omalla tavallasi, minä omalla.
"Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet. Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi."( Matt 23:37-38)
Israelin huone oli hylättynä 2000 vuotta, mutta se ei ole enää ja tulee aika, josta profeetta ennustaa:
"Senjälkeen israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa. Vavisten he lähestyvät Herraa ja Hänen hyvyyttänsä päivien lopulla.( Hoos.3:5)
"Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'" ( Matt. 23:39)
Edellisissä jakeissa ennustetaan, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Sillä varmaa on, että juutalaiset kääntyvät aikojen lopulla tämän Herran puoleen, sen kulmakiven, jonka rakentajat aikoinaan hylkäsivät.
Jos Jumala jotakin päättää, sitä ei 6 miljardia ihmistä muuta suuntaan eikä toiseen......Hyvää yötä.
- Feisal
Jack kirjoitti:
...ole tarvetta kirota eikä pilkata sitä mihin toinen uskoo. Meitä kristittyjä on myöskin joka lähtöön, enkä aina ollenkaan sulata joidenkin kristillisten yhteisöjen julistusta, mutta olen elämäni varrella huomannut sen, että Jumala puhuu tavalla jos toisella.
Jos Jumala jotakin päättää, sitä ei 6 miljardia ihmistä muuta suuntaan eikä toiseen.vaikka aivan ilmeisesti olet tosi kristitty niin sinäkin ikäänkuin häpeät ja arkailet sanomaasi.vakuutat ettet saarnaa ja kukin uskoo tavallaan.ja ettet väittele.olet arka. ketä pelkäät.jos uskot Jumalan olevan kanssasi.
oletko huomannut muslimit ei ole arkoja eikä pelkää.jos mielestäsi Israelin Jumala on ainoa niin miksi pelkäät.voi teitä kristitty raukkoja.
tuo aihe mihin viittaat juutalaisista ja Israelista niin on hyvin outo eikä sitä voi tyhjäksi tehdä muuten on valehdeltava näkyviä tosiasioita vastaan.
Raamatussa tosiaan ennustetaan heidän paluu.vaikea asia käsittää.en voi kuitenkaan välttyä sitäkin ajattelemasta ja olemme siitä keskustelleet.ei siis täällä vaan muualla.
vaikka islamin mukaan kuluu vihata juutalaisia niin miksi jumala silti tuo heidät takaisin.outoa hyvin outoa.
islamin oppineet tutkii kyllä tätä aihetta mutta ei ole ratkennut.ovat löytäneet monia selityksiä. mutta ei kuulu tälle palstalle ja juutalaispalstalle en mene.
mikä on oikein vihatako vai ei vihata juutalaisia.eikös kristityt vihaa heitä aika yksimielisesti.kristityt ovat vainonneetkin juutalaisa kautta aikojen.onko tosi kristity vainonnet vai nimikristityt
nyt lopetan ja hyvää yötä.
en tee enää yhtään aloitusta.saatan vastata joihinkin teksteihin, - kristitty nainen
Feisal kirjoitti:
vaikka aivan ilmeisesti olet tosi kristitty niin sinäkin ikäänkuin häpeät ja arkailet sanomaasi.vakuutat ettet saarnaa ja kukin uskoo tavallaan.ja ettet väittele.olet arka. ketä pelkäät.jos uskot Jumalan olevan kanssasi.
oletko huomannut muslimit ei ole arkoja eikä pelkää.jos mielestäsi Israelin Jumala on ainoa niin miksi pelkäät.voi teitä kristitty raukkoja.
tuo aihe mihin viittaat juutalaisista ja Israelista niin on hyvin outo eikä sitä voi tyhjäksi tehdä muuten on valehdeltava näkyviä tosiasioita vastaan.
Raamatussa tosiaan ennustetaan heidän paluu.vaikea asia käsittää.en voi kuitenkaan välttyä sitäkin ajattelemasta ja olemme siitä keskustelleet.ei siis täällä vaan muualla.
vaikka islamin mukaan kuluu vihata juutalaisia niin miksi jumala silti tuo heidät takaisin.outoa hyvin outoa.
islamin oppineet tutkii kyllä tätä aihetta mutta ei ole ratkennut.ovat löytäneet monia selityksiä. mutta ei kuulu tälle palstalle ja juutalaispalstalle en mene.
mikä on oikein vihatako vai ei vihata juutalaisia.eikös kristityt vihaa heitä aika yksimielisesti.kristityt ovat vainonneetkin juutalaisa kautta aikojen.onko tosi kristity vainonnet vai nimikristityt
en tee enää yhtään aloitusta.saatan vastata joihinkin teksteihin,Tulihan se sentään jonkun suusta, että sehän teidän tarkoituksenne on islamissa, että koko maailma valloitetaan teidän uskontonne alle. Sehän se on teidän päämääränne vai mitä?
MIten sen teette, ellette uhkaile ja tapa jos ei muuten halua kääntyä muslimiksi? Sillä eivät kaikki tule koskaan milloinkaan haluamaa kääntymään islamin uskoon, se on varmaa. Eli mitä sitten teette, tapatteko loput?
On totta, että Suomi on valitettavasti täynnä nimikristittyjä. Minä uskon kaikkivaltiaaseen Jumalaan, joten vaikka teidän hullu uskontonne pelottaa, niin tiedän ettei tarvitse pelätä koska meidän Jumalamme suojelee niitä jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen!
Olenkin yhä enemmän siitä vakuuttunut että antikristus tulee nousemaan islamista...
Miksi teidän muuten PITÄÄ vihata juutalaisia? Mikä se sellainen Jumala on joka antaa luvan vihata jotakuta kansaa? Sellainen Jumala on mielestäni pelle ja pelkuri. Ja mikä se sellainen Jumala on joka ei kestä kritiikkiä tai jonka pitää pakottaa ihmistä uskomaan itseensä vaikka väkivallan uhalla? (Tosin sydämmessään ihminen voi olla toista mieltä vaikka olisi muslimiksi kääntynyt.)
Jos Jumala on Kaikkivaltias, ei hänen puolestaan tarvitse taistella sillä HÄN taistelee meidän puolestamme, sillä mehän olemme hänen luomiaan.
Oletko tosiaan niin varma että saatte uskontonne maailmanuskonnoksi? Jeesus tulee pian, oletko valmis siihen! - Jack
Feisal kirjoitti:
vaikka aivan ilmeisesti olet tosi kristitty niin sinäkin ikäänkuin häpeät ja arkailet sanomaasi.vakuutat ettet saarnaa ja kukin uskoo tavallaan.ja ettet väittele.olet arka. ketä pelkäät.jos uskot Jumalan olevan kanssasi.
en tee enää yhtään aloitusta.saatan vastata joihinkin teksteihin,......sinusta oikein, että osoittaa pelottomuuttaan poltamalla lähetystöjä ja lippuja? Sillä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Te pelkäätte tuomita ääri-islamistien terroriteot, koska pelkäätte joutuvanne koston kohteeksi. Se tuli taannoin hyvin ilmi, kun HS haastatteli mm. egyptiläistä perhettä. Kun puheeksi tuli al-Qaidan terroriteko New Yorkiin 2001, niin perheen päälle tuli heti vaikeuksia ottaa siihen suoraa kantaa. Ei hän tiennyt, mikä on oikein ja mikä on väärin, vaikka perheessä tunnettiin koraani kannesta kanteen.
Sanot minun arkailevan sanomaani, ja karttavan väittelyä. En todellakaan arkaile sanoa sitä, että Israelin Jumala on ainut oikea Jumala, joka ilmestyi aikoinaan Moosekselle palavassa pensaassa ja sanoi nimekseen "Minä olen se, joka minä olen", ja joka osoitti myös voimansa viemällä israelilaiset väkevällä "kädellään", jota yksikään ihminen ei voi vastustaa, siihen maahan, jossa he nyt asuvat ja jossa he myös pysyvät. En myöskään arkaile väitellä asiasta, jos sitä haluat. Ja tunnustan uskoni myös Kristukseen, Israelin Jumalan ainoaan Poikaan, joka sikisi Pyhästä Hengestä ja syntyi neitsyt Mariasta, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, nousi ylös kuolleista, astui ylös taivaisiin ja on tuleva tuomitsemaan sekä eläviä ja kuolleita. Haluatko, että tulen käännyttämään sinua saarnamalla oppia ristiinnaulitusta Kristuksesta??? Monet arabikristityt ovat myöskin tulleet samaan tulokseen uskossaan.
Niin vaikea on kiistää sitä, että israelilaiset ovat palanneet maahansa, jonka Jumala on heille kerran antanut, koska se on silmillä nähtävissä.
Toteat, että:
>>>>vaikka islamin mukaan kuluu vihata juutalaisia niin miksi jumala silti tuo heidät takaisin.outoa hyvin outoa.>mikä on oikein vihatakko vai ei vihata juutalaisia.eikös kristityt vihaa heitä aika yksimielisesti.kristityt ovat vainonneetkin juutalaisa kautta aikojen.onko tosi kristity vainonnet vai nimikristityt - vaikkapa
Jack kirjoitti:
......sinusta oikein, että osoittaa pelottomuuttaan poltamalla lähetystöjä ja lippuja? Sillä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Te pelkäätte tuomita ääri-islamistien terroriteot, koska pelkäätte joutuvanne koston kohteeksi. Se tuli taannoin hyvin ilmi, kun HS haastatteli mm. egyptiläistä perhettä. Kun puheeksi tuli al-Qaidan terroriteko New Yorkiin 2001, niin perheen päälle tuli heti vaikeuksia ottaa siihen suoraa kantaa. Ei hän tiennyt, mikä on oikein ja mikä on väärin, vaikka perheessä tunnettiin koraani kannesta kanteen.
Sanot minun arkailevan sanomaani, ja karttavan väittelyä. En todellakaan arkaile sanoa sitä, että Israelin Jumala on ainut oikea Jumala, joka ilmestyi aikoinaan Moosekselle palavassa pensaassa ja sanoi nimekseen "Minä olen se, joka minä olen", ja joka osoitti myös voimansa viemällä israelilaiset väkevällä "kädellään", jota yksikään ihminen ei voi vastustaa, siihen maahan, jossa he nyt asuvat ja jossa he myös pysyvät. En myöskään arkaile väitellä asiasta, jos sitä haluat. Ja tunnustan uskoni myös Kristukseen, Israelin Jumalan ainoaan Poikaan, joka sikisi Pyhästä Hengestä ja syntyi neitsyt Mariasta, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, nousi ylös kuolleista, astui ylös taivaisiin ja on tuleva tuomitsemaan sekä eläviä ja kuolleita. Haluatko, että tulen käännyttämään sinua saarnamalla oppia ristiinnaulitusta Kristuksesta??? Monet arabikristityt ovat myöskin tulleet samaan tulokseen uskossaan.
Niin vaikea on kiistää sitä, että israelilaiset ovat palanneet maahansa, jonka Jumala on heille kerran antanut, koska se on silmillä nähtävissä.
Toteat, että:
>>>>vaikka islamin mukaan kuluu vihata juutalaisia niin miksi jumala silti tuo heidät takaisin.outoa hyvin outoa.>mikä on oikein vihatakko vai ei vihata juutalaisia.eikös kristityt vihaa heitä aika yksimielisesti.kristityt ovat vainonneetkin juutalaisa kautta aikojen.onko tosi kristity vainonnet vai nimikristitytIsraelin ja muiden muslimimaiden väkilukuja.
Muslimimaat ovat yrittäneet tappaa pientä Israelia, mutta eivät ole onnistuneet. Muslimit vain uhoavat kuin mylvivä sonnilauma, mutta kun se ei yksin riitä.
Tarvittaisiin aivojakin. Mistä ne tähän hätään saa? - "miehen" sana
Feisal kirjoitti:
en tee enää yhtään aloitusta.saatan vastata joihinkin teksteihin,Toivottavasti pidät lupauksesi. Olet tainnut itsekin huomata miten väärässä olet ja päättänyt siksi lopettaa :)
- Feisal
"miehen" sana kirjoitti:
Toivottavasti pidät lupauksesi. Olet tainnut itsekin huomata miten väärässä olet ja päättänyt siksi lopettaa :)
syy on aivan muu.niinkuin kristityt sanoo ei kannata heittää helmiä s.....le
- kristitty23
Feisal kirjoitti:
Muistuttelen siitä isäjutusta..!!
- Odottelen hetkeä, jolloin
Feisal kirjoitti:
teissä on jotain voimaa joka on huomioitava taistelussa.miksi muuten sanot Jumalaa Israelin Jumalaksi."juuri te tosi kristityt olette pahimpia esteitä islamin leviämiselle.nuo suunsoittajat eivät ole mikään este."
Hehe :) Tämä oli kyllä päivän paras, jonka olen tänään lukenut. Ettäkö kristityt tässä nyt voivat puolustaa maidensa rajoja muslimeilta? Ha ha ha :D
Kerronpa sinulle yhden jutun, nuo jeesustelijat eivät voi hyssyttelyllään puolustaa tai estää mitenkään muslimien leviämistä ympäri maailmaa.
Tosiasiassa ainoastaan ateistit, jotka eivät usko kuolemanjälkeiseen rangaistuksen, voivat puhtain sydämmin teurastaa jokaisen vastaantulevan muslimin, sitten kun sota tässä 10-20 vuoden sisällä syttyy. Katsotaan sitten kuinka pärjäätte meidän ydinaseillemme, hävittäjille, taistelukaasuille, bioaseille ja muille miljoonille ja taas miljoonille maailmanlopun aseille, jotka lopulta tuhoavat ainiaaksi ihmisväestön maailmankartalta.
Ikävää on vain että tästa sodasta ei selviä sen paremmin muslimit kuin kristitytkään, kuten ei myöskään ateistit tai budhalaiset.
Tuho on tuomittu tulevaksi tulella ja se on kohtalo, mitä emme voi muuttaa. Vaikka luulet olevasi oikeassa, niin et ole, sillä oikeata vastausta ei ole.
Joten mä nauran teille idiooteille, niin muslimeille kuin kristityillekin. Te houkat tuhoatte koko maailman minun silmienei alla ja tuossa hulludessa en voi muuta kuin hymyillä.
hehehe hehe ;) Hyvät maailmanloput teille mullahit ja kristityt idiootit... - rleino
Feisal kirjoitti:
Näistä videonpätkistä,missä uskonveljesi "teloittavat" panttivankejaan.Mitä
luulet, rukoilevatko he allahia tekonsa jälkeen puhtaalla sydämellä?
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564