Olen kyllästynyt

ylipitkä

Olen kyllästynyt siihen että aina vaan pitää kasvaa. Kasvaa henkisesti niin etten mahdu päähäni. Olen viiskymppinen ja kasvanut ihan tarpeeksi ruumiillisesti ja henkisesti. Paitsi tietysti palstalla, eipä täällä muita ole kuin oikein hirmuisen kasvaneita yksilöitä (paitsi muutama piristävä poikkeus).
Jätän mielihyvin kasvupuuhat sellaisille Suurille Ihmisille ja elän ihan tavallisen talliaisen elämää, olen kateellinen, kiukkuinen, en osaa ratkoa riitoja, huudan, kadun ja taas huudan ja kadun. Olen tiukkapipo kun en voi antaa periksi periaatteista millään, en ymmärrä sossun elättejä enkä alkoholisteja, en vaimon hakkaajia enkä narsisteja. Joskus tulee juoruiltua vaikka se on rumaa, kannatan eutanasiaa ja olen muutenkin huono ihminen. En osaa keskustella rakentavasti. Kasvun paikka totta totisesti, mutta en viitti. Tässä kohtaa pitää kysyä onko kokemuksia ja mitä teen.

19

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvunvaraa

muttei oikein huvita ...plus edelliseen että sitten juon kaljaa ja röyhtäilen olematta kai ihan alkoholisti kun vielä töihin kelpaan. Tykkään rokkenrollista ja tykkään kuunnella sitä lujaa. Pukeudun tuulipukuun tai ihan mihin vaan. En osaa hallita kielenkäyttöäni vaan kiroilen joskus niin maan per....sti. En ole viksu enkä vilmaattinen. Tää palstakin ärsyttää ja silti sitä pitää kytätä ja joskus heittää pensaa liekkeihin.....ja olisi vaikka mitä muutakin mutta olkoon. En viitti sitäkään...minä ainakaan en tee mitään. Jatkan ihan samalla Wagner linjalla kuin ennenkin tehkööt muut mitä hyvänsä....

• Vivi

että on muitakin tällä linjalla.
        Tämä palsta ärsyttää mutta silti pitää aina
        välillä roikkua täällä jostain syystä.
        En juo kaljaa muuta kuin aniharvoin nykyään enkä
        muutakaan holipitoisia juuri harrasta.
        Pukeudut tuulipukuun, olet siis suomalainen.
        Röyhtäilehän rauhassa wagner. Kaikki ollaan
        hieman sikoja.

• ylipitkä

mua kanssa ärsyttää tää palsta ja kaikki muutkin palstat missä käyn. Ihan sikana ärsyttää, ja koko ajan kuikuilen mitä ja missä ja ihan erikseen jos jossain on oikein erikoisen hyvä ihminen jossa ei ole mitään vikaa, se ottaa tosiaan pahasti kaaliin. Toiset ne vaan kasvaa mutta mä en edes halua. Sulla on tosi hyvä linja, olen vähän kateellinen kun olen kuitenkin kahden vaiheilla että jos pitäisi sittenkin kasvaa, vaikka vähän.

• ylipitkä
        Vivi kirjoitti:

että on muitakin tällä linjalla.
        Tämä palsta ärsyttää mutta silti pitää aina
        välillä roikkua täällä jostain syystä.
        En juo kaljaa muuta kuin aniharvoin nykyään enkä
        muutakaan holipitoisia juuri harrasta.
        Pukeudut tuulipukuun, olet siis suomalainen.
        Röyhtäilehän rauhassa wagner. Kaikki ollaan
        hieman sikoja.

tuulipuku ei ole kovin paha vika. Melkein kaikilla on semmoinen.
        Sikoja ollaan kaikki, totta puhut, ja jos sika kasvaa oikein paljon niin onko se hyvä juttu?

• Umpisuomalainen.

Mä kanssa yhdyn edelliseen.Mä olen samaa mieltä.
      Ain ja ikuisesti.
      Mut jos mä rohkasen naapuria sanomaan!

• ylipitkä

Nyt kaikki vaan rohkaisemaan kamuja ja sanomaan miten asiat oikein on. Kasvut seis ja sillä viisiin, kunhan tässä pällistellään. Hyvä ajatus että naapurit ja kylänmiehet mukaan tähän! Tack, kiitos!

• kasvamaton

tällaisiahan me kaikki ollaan, tällä palstalla vain teekeillään ja ollaan muka olevinaan jotain muuta, mutta siinä net pierevät kuin metkin. Ja henkinen kasvu, terapeuttinen termi, jossa ei ole mitään katetta. Ollaan vain rauhassa normaaleja.

• ylipitkä

T Taapermanni yhdessä kolumnissa, että ei ihmisen tarvi loputtomiin kasvaa. Jossain välissä pitäisi elääkin. Se onkin jännää että miksi palstalla tai sätissä pitää esittää muuta kuin on, kait kun se on niin helppoa. Mä piereskelen kanssa joskus, ihan kadullakin, mitäs siitä tykkäät? ;)))

• Nöfnöf'
        ylipitkä kirjoitti:

T Taapermanni yhdessä kolumnissa, että ei ihmisen tarvi loputtomiin kasvaa. Jossain välissä pitäisi elääkin. Se onkin jännää että miksi palstalla tai sätissä pitää esittää muuta kuin on, kait kun se on niin helppoa. Mä piereskelen kanssa joskus, ihan kadullakin, mitäs siitä tykkäät? ;)))

kuljeskelet piereskellen niin mä tuun tulitikun kanssa sun persukses alle. Vieläkös sitten uskallat piereskellä missä vaan ja milloin vaan:)))

• ylipitkä
        Nöfnöf' kirjoitti:

kuljeskelet piereskellen niin mä tuun tulitikun kanssa sun persukses alle. Vieläkös sitten uskallat piereskellä missä vaan ja milloin vaan:)))

piereskelen naisellisesti ihan missä vaan kadulla, tuf-tuf, enkä ole moksiskaan! Etkä takuulla tunnista mua, katselen muita syyttävästi jos sattuu käymään vahinko ja pääsee semmoinen piu-juttu.

• Vaiheessa
        ylipitkä kirjoitti:

piereskelen naisellisesti ihan missä vaan kadulla, tuf-tuf, enkä ole moksiskaan! Etkä takuulla tunnista mua, katselen muita syyttävästi jos sattuu käymään vahinko ja pääsee semmoinen piu-juttu.

Tulee tietenkin lusikallinen(jos on housut)housuun.:))

• ylipitkä
        Vaiheessa kirjoitti:

Tulee tietenkin lusikallinen(jos on housut)housuun.:))

eikä tuu... mutta on kivaa tuhautella pitkin katuja ja mulkoilla muita! ;))) Oon mä niin huono ihminen, ja sivistymätön vielä päälle!
        Taidat itte päästellä pöksyihisi, vai mistä sait ton päähäsi.... *katsoo pitkään vaiheessa olevaa*

• yleensä
        ylipitkä kirjoitti:

eikä tuu... mutta on kivaa tuhautella pitkin katuja ja mulkoilla muita! ;))) Oon mä niin huono ihminen, ja sivistymätön vielä päälle!
        Taidat itte päästellä pöksyihisi, vai mistä sait ton päähäsi.... *katsoo pitkään vaiheessa olevaa*

ettätulee joku ääneskäs ajoneuvo kohdalle, niin sitten voi päästää oikein kunnon pierut:)) (On muuten kokeiltu monesti ja toimii)

• Naapuri

mieltä,että kaik noi sun juttuis on ihan hyvii,mut
      mä en tykkää ku sä mollaat

SELLAISIA JOTKA EIVÄT YLEENSÄ OSAA PUOLUSTAA ITSEÄÄN.

• ylipitkä

nyt meni sun kirves kiveen... melkeis arvaan ketä tarkoitat, mutta kun en ole hän, enkä kukaan vakikirjoittaja täällä. Joskus käyn kirjoittamassa, en kovin usein nykyään, mutta aika paljon luen juttuja muuten. Vaan milläs todistan ja miksi pitäisi.

• animattiN
        ylipitkä kirjoitti:

nyt meni sun kirves kiveen... melkeis arvaan ketä tarkoitat, mutta kun en ole hän, enkä kukaan vakikirjoittaja täällä. Joskus käyn kirjoittamassa, en kovin usein nykyään, mutta aika paljon luen juttuja muuten. Vaan milläs todistan ja miksi pitäisi.

Minäkin tiedän ketä tarkoitetaan, mutta asiaa olet puhunut.

• ja ylipaksu

eivätkä naiset sitä vielä tiedä. Mitä teen minua vaivaavan ongelman kanssa?

• ylipitkä

älä päästä ongelmaa kasvamaan liian suureksi. ;))

• animattiN

Kuule yhtikäs mitään ole vain oma itsesi. Ongelmasi ei ole vakavaa vaan tervettä ihmisluonnetta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4730
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3354
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      125
      3147
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2573
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2280
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      8
      1223
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      968
    Aihe