Käyttäessänne pyörää huollossa,pyytäkää jotta tarkistavat venttiilien säädön yhteydessä onko pyörässänne myös sisemmät venttiilinjouset?!
Pitää olla 2jousta sisäkkäin/venttiili. Omastani puuttuivat. Tuplajousilla estetään venttiilien sekoaminen ja siitä aiheutuva mahdollinen moottorivaurio.
Pyöräni ostin 06/05, samassa kontissa tulleissa voi olla sama puute.
Joten tarkkana valm.nro 500--- loppuosalla olevat AGILITYT.
AGILITYN OMISTAJAT!!!!
5
1816
Vastaukset
- höpönlöpön
Venttiilien jakoon ei vaikuta onko kuvaamasi puute moottorissa. venttiilinjousia tuplana per venttiili ei ole ikinä vastaantullut ja olen monenmoisia moottoreita laitellut 20 vuotta.
Otapa käteen alan kirjallisuutta ja tutki kuinka nelitahtimoottori toimii- Jousia
On tullut luettua sitä jos tätäkin.
Venttiilien ajoituksesta huolehtii nokka, nokat.
Jos vaan sattuu olemaan liian löysät jouset niin venttiilinpää ei seuraa nokkaa,siitä niitä ongelmia voi tulla. Elikkä jos homma pitää toimia yhdellä jousella vaikka siellä kuuluisi olla kaksi jotka ovat yhdessä jäykempi kokonaisuus, siinä se asia.
On se kiva jotta täällä on muitakin jotka on monenmoista "skrobannu" vaikka työkseen.
Itse nykyään enään ajankuluksi. - jousia
Jousia kirjoitti:
On tullut luettua sitä jos tätäkin.
Venttiilien ajoituksesta huolehtii nokka, nokat.
Jos vaan sattuu olemaan liian löysät jouset niin venttiilinpää ei seuraa nokkaa,siitä niitä ongelmia voi tulla. Elikkä jos homma pitää toimia yhdellä jousella vaikka siellä kuuluisi olla kaksi jotka ovat yhdessä jäykempi kokonaisuus, siinä se asia.
On se kiva jotta täällä on muitakin jotka on monenmoista "skrobannu" vaikka työkseen.
Itse nykyään enään ajankuluksi.Jäi sanomatta etten kirjoittanut ajoituksista varsinaisesti mitään, vaan jousista.
Tupla jousilla on parikin eri tarkoitusta sen voit lukea jostain alan kirjasta,jotta silleen.
- KymcoAgility
On muutes tuossa Agilityssa kaksi jousta sisäkkäin imu ja pakopuolella. Mulla on ton service manuaali ja kuvissa näkyy aivan selvästi kaksi jousta, että silleen....
- KymcoAgility
Soittelin asian tiimoilta maahantuojan (Masco Oy) huoltoon 10.7.06 ja sieltä sanottiin,että jousia pitää olla vain yksi, vaikka huoltomanuaalissa onkin kaksi jousta,(lienee jäänne Filly LX 50 moottorista??. Minulla olevassa huoltomanuaalissa kun lukee Agility 50 ja Filly LX50.) Elikkäs ei liene syytä huoleen. Mopo on samaa
valm.nro:a 500---, kuin viestissä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064