Miten toteutatte itseänne poliittisesti?

t.i.ruskeepaa

Miten te siedätte sitä, että poliittiset puolueet eivät kokoonnu, foorumeja järkevään asiakeskusteluun ei ole ja vaaleissa valitut poliitikot toimivat täysin pimennossa kansalta ja huolimatta meidän omista näkemyksistämme? Miten te siedätte sitä, että teidän tahdollanne ei ole mitään sijaa suomalaisessa politiikassa!?

7

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonaqua

      haluaisin että kaikki tiet maalattaisiin violeteiksi..mutta en pääse päättämaan siittä..pitäisikö kaikesta olla kansan äänestys?

      mene sinne eduskuntatalolle kattoon kun ne pölöttää keskenään..vai odotatko jotain 24 tunnin suoraa lähetystä jokaisesta edustajasta? foorumeja on mutta järkeviä keskustelijoita ei..sinä mukaan lukien.

      minkäs teet. miten tämän voisi muuttaa?

    • ja malttamaton! Arvelin Sinun lukeneena ymmärtävän sen eron, mikä edustuksellisella demokratialla ja diktatuurilla on!
      vom

      • t.i.ruskeepaa

        Tiedän täsmälleen niiden eron. Olen kirjoittanutkin täällä niistä paljon. Edustusjärjestelmä on tasavaltalainen vallanjakojärjestelmä eliitin kesken, jota käytetään maskeeraamaan demokraattiseksi se, että kansa ei tiedä mitään itseään koskevasta päätöksenteosta. Diktatuuri on yhden ihmisen tai ryhmän määräyksiin perustuva yhteiskunta, jossa muita estetään vaikuttamasta. Nykyinen edustusjärjestelmä on diktatuuri, joka naamioidaan demokratiaksi. Aito edustuksellinen demokratia on sellainen, jossa edustuksellisuuden ei väitetä eliitin toimesta oleva demokratian tärkein kriteeri, vaan pelkkä yhdistävä välikappale suvereenin poliittisen tahdon omaavien kansalaisten välillä.


      • Järjen ääni
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Tiedän täsmälleen niiden eron. Olen kirjoittanutkin täällä niistä paljon. Edustusjärjestelmä on tasavaltalainen vallanjakojärjestelmä eliitin kesken, jota käytetään maskeeraamaan demokraattiseksi se, että kansa ei tiedä mitään itseään koskevasta päätöksenteosta. Diktatuuri on yhden ihmisen tai ryhmän määräyksiin perustuva yhteiskunta, jossa muita estetään vaikuttamasta. Nykyinen edustusjärjestelmä on diktatuuri, joka naamioidaan demokratiaksi. Aito edustuksellinen demokratia on sellainen, jossa edustuksellisuuden ei väitetä eliitin toimesta oleva demokratian tärkein kriteeri, vaan pelkkä yhdistävä välikappale suvereenin poliittisen tahdon omaavien kansalaisten välillä.

        Höpö, höpö. Nykyinen järjestelmä on oligarkiaa puhtaimmillaan.

        Kannattaisiko sinunkin tutustua asioihin ennen niistä kirjoittamista?

        Ps. Se kirjoitetaan väännetäänpäs, ei "väännetäämpäs"


      • t.i.ruskeepaa
        Järjen ääni kirjoitti:

        Höpö, höpö. Nykyinen järjestelmä on oligarkiaa puhtaimmillaan.

        Kannattaisiko sinunkin tutustua asioihin ennen niistä kirjoittamista?

        Ps. Se kirjoitetaan väännetäänpäs, ei "väännetäämpäs"

        Tiedän täsmälleen niiden eron. Olen kirjoittanutkin täällä niistä paljon. Edustusjärjestelmä on tasavaltalainen vallanjakojärjestelmä eliitin kesken, jota käytetään maskeeraamaan demokraattiseksi se, että kansa ei tiedä mitään itseään koskevasta päätöksenteosta. Diktatuuri on yhden ihmisen tai ryhmän määräyksiin perustuva yhteiskunta, jossa muita estetään vaikuttamasta. Nykyinen edustusjärjestelmä on oligarkia, joka naamioidaan demokratiaksi. Aito edustuksellinen demokratia on sellainen, jossa edustuksellisuuden ei väitetä eliitin toimesta oleva demokratian tärkein kriteeri, vaan pelkkä yhdistävä välikappale suvereenin poliittisen tahdon omaavien kansalaisten välillä.

        Ok? Sitten voit lukea kirjoituksestani muitakin lauseita!


      • t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Tiedän täsmälleen niiden eron. Olen kirjoittanutkin täällä niistä paljon. Edustusjärjestelmä on tasavaltalainen vallanjakojärjestelmä eliitin kesken, jota käytetään maskeeraamaan demokraattiseksi se, että kansa ei tiedä mitään itseään koskevasta päätöksenteosta. Diktatuuri on yhden ihmisen tai ryhmän määräyksiin perustuva yhteiskunta, jossa muita estetään vaikuttamasta. Nykyinen edustusjärjestelmä on diktatuuri, joka naamioidaan demokratiaksi. Aito edustuksellinen demokratia on sellainen, jossa edustuksellisuuden ei väitetä eliitin toimesta oleva demokratian tärkein kriteeri, vaan pelkkä yhdistävä välikappale suvereenin poliittisen tahdon omaavien kansalaisten välillä.

        siinä, väännetään vaan! Aluksi haluan lainata tekstistäsi osan:" Edustusjärjestelmä on tasavaltalainen vallanjakojärjestelmä eliitin kesken, jota käytetään maskeeraamaan demokraattiseksi se, että kansa ei tiedä mitään itseään koskevasta päätöksenteosta". Mikä hirviö virkkeeksi! Niin kieliopillisesti kuin myös sisällöllisesti ei mitään tolkkua! Älä pahastu, mutta toistan aiemmin kirjoittamani: Sinulla on tietoa, mutta sen looginen, ymmärrettävään muotoon saattaminen takeltelee! Tiedät kai sanonnan:"Lyhyestä virsi kaunis". JOS haluat tulla huomioiduksi "valtaa jaettaessa", niin muista tuon lisäksi käyttää viestinnässä sen äänestäjäkunnan kieltä, johon haluat vedota!
        vom


      • t.i.ruskeepaa
        vom kirjoitti:

        siinä, väännetään vaan! Aluksi haluan lainata tekstistäsi osan:" Edustusjärjestelmä on tasavaltalainen vallanjakojärjestelmä eliitin kesken, jota käytetään maskeeraamaan demokraattiseksi se, että kansa ei tiedä mitään itseään koskevasta päätöksenteosta". Mikä hirviö virkkeeksi! Niin kieliopillisesti kuin myös sisällöllisesti ei mitään tolkkua! Älä pahastu, mutta toistan aiemmin kirjoittamani: Sinulla on tietoa, mutta sen looginen, ymmärrettävään muotoon saattaminen takeltelee! Tiedät kai sanonnan:"Lyhyestä virsi kaunis". JOS haluat tulla huomioiduksi "valtaa jaettaessa", niin muista tuon lisäksi käyttää viestinnässä sen äänestäjäkunnan kieltä, johon haluat vedota!
        vom

        Edustusjärjestelmä on tasavallalle ominainen vallanjakotapa, joka pitää kansalaiset tietämättöminä itseään koskevasta päätöksenteosta ja oikeuttaa eliitin omavaltaisen päätöksenteon. Diktatuuri on yhden ihmisen tai ryhmän määräyksiin perustuva yhteiskunta, jossa muita estetään vaikuttamasta. Nykyinen edustusjärjestelmä on diktatuuri, joka naamioidaan demokratiaksi. Aito edustuksellinen demokratia on sellainen, jossa edustuksellisuuden ei väitetä olevan demokratian tärkein kriteeri, vaan pelkkä yhdistävä välikappale suvereenin poliittisen tahdon omaavien kansalaisten välillä.

        Tykkäätkö siitä nyt niin paljon, että viitsit vastata siihen!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe