apua, auttakaa!!

surun murtama

sekava juttu
Kirjoittanut: piiiiiiiiiiiiiiiia 4.2.2006 klo 20.37

oon yhteen jätkään ja tota noin, se oli kerran meillä, kerta on mun veljen kaveri, sit se keksi et mentäis pimeessä piilosta. ja me sit mentiin, en löytäny mitn paikkaa, ja se sano et tuu mun viereen, olin ihan sillee et WAU.

3

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Van der Decken

Kysyt mitä sun pitää tehdä. Menee nukkumaan minä vastan. Mutta haluat varmasti erilainen vastaus. Sitte sanon: Älä huoli koko juttu, se menee ohi, odotta pari vuotta tai enemmän ennen tapaat joku poika.

• sami-i

opettele jakamaan teksti kappaleisiin. Nyt tekstiä on vaikea seurata, koska se on yhdessä pötkössä.

Mun mielestä sun pitäis unohtaa se tyyppi. No, sä olit sille vaan yhden illan juttu. Se halus/haluaa vaan olla "silleen" sun kanssas. Tästä tyypistä et valitettavasti ikinä tule saamaan ittelles kunnon poikaystävää. Parasta olisi että unohtaisit sen tyypin ja hankit ittelles paremman, semmosen, joka on sun arvoises.

• Auttava

Voi harmi. Toivotaan parasta. Kuules mullekkin kävi just eilen illalla sillain , että mun nykyinen poikaystävä lähetti mulle et mä jätän sut! olin ihan kauhuissani ja aloin itkeen.. sit se illalla vastas mulle ja kerto et sen pikkuveli oli tehnyt koko jutun! olin sille ensin vihanen.. mút annoin anteeks ja ollaan taas yhessä!

Toivon että sullekkin joskus tulee viesti.. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      75
      2372
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe