Etsin jälkihuoltonuoria, jotka voisivat kirjoittaa minulle elämästään jälkihuollon aikana. Teen tutkielmaa asiasta. Olisin kiitollinen nuorista, jotka voisivat osallistua tutkimukseeni.
Myös jos teillä sijaisvanhemmat on nuoria, jotka voisivat vastata minulle, niin olisin kiitollinen vastauksista. Mahdollisimman pian.
Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen [email protected]
jälkihuoltonuoria?
24
1067
Vastaukset
- utelias
Hei kuka olet ja millaista tutkimusta teet?
Olisi korrektia laittaa omat yhteystietosi tähän, en suosittelisi nimettömälle tutkijalle kerrottavaksi yhtäänmitään näin arkaluontoisesta asiasta.- Opiskelija
Sähköpostin kautta voin kertoa tarkemmin. Sähköpostin kautta ei voi kuitenkaan syödä ketään. :)
Eli kuitenkin opiskelen tällä hetkellä, nuori olen itsekin. Aineistot käsittelen luottamuksellisesti jne, eettisesti.
Minulla on jo muutama kirjoittanut elämästään, mutta kaipailen vain mahdollisia uusia kirjoituksia.
Sosiaalitoimiston kautta en enää ehdi asiaa hoitaa, sillä tutkimusluvan hakeminen kestää liian kauan ja analyysin pitää olla valmis jo kevääseen mennessä.
- lähestyisit asiaa
sijoitetuilla nuorilla on oma yhdistyksensä SINUT.
jospa ottaisit lähimpään sosiaalitoimistoon yhteyttä ja pyytäisit yhdistyksen yhteystiedot ja lähtiset sieltä liikkeelle?- ilmoittakaa
tällaisista viesteistä poliisille. Hyväksikäyttäjät kärkkyvät sijoittettuja nuoria.
- Opiskelija
ilmoittakaa kirjoitti:
tällaisista viesteistä poliisille. Hyväksikäyttäjät kärkkyvät sijoittettuja nuoria.
Teen tutkimustani ihan yliopistossa. Henkilökohtaisia yhteystietojani en viitsi laittaa keskustelupalstalle.
Muistutan myös että jälkihuoltonuoret ovat yli 18-vuotiaita. - Opiskelija
Opiskelija kirjoitti:
Teen tutkimustani ihan yliopistossa. Henkilökohtaisia yhteystietojani en viitsi laittaa keskustelupalstalle.
Muistutan myös että jälkihuoltonuoret ovat yli 18-vuotiaita.Voin vastailla kysmyksiin sähköpostin kautta. Vaikka aikuisillekin. Voin myös antaa puhelinnumeroni, jos haluatte soittaa ja tarkistaa asian. Mutta en laita sellaisia tietoja tänne.
Olen hieman huvittunut. Tutkimustani en edes tee haastattelemalla, joten hlökohtaista tapaamistakaan ei vaadita. Ei kannata sytyttää hysteriaa, kun siihen ei ole aihetta. - joilta
Opiskelija kirjoitti:
Voin vastailla kysmyksiin sähköpostin kautta. Vaikka aikuisillekin. Voin myös antaa puhelinnumeroni, jos haluatte soittaa ja tarkistaa asian. Mutta en laita sellaisia tietoja tänne.
Olen hieman huvittunut. Tutkimustani en edes tee haastattelemalla, joten hlökohtaista tapaamistakaan ei vaadita. Ei kannata sytyttää hysteriaa, kun siihen ei ole aihetta.saisit yhteystietoja jälkihuollossa olevista nuorista. Vastuu pois sijaisvanhemmilta perusteella, että nuoret ovat täysi-ikäisiä. Vaikuttaa hämärältä touhulta. On syytä kriittisyyteen. Parempi olla varovainen, siinä ei menetä mitään. Kaikenlaisia kärkkyjiä kun kuitenkin on liikkeellä.
Mitään estettä sinulla ei ole laittaa nimesi ja opinahjosi nimi esille, jos olet rehellisin aikein liikkeellä. - Opiskelija
joilta kirjoitti:
saisit yhteystietoja jälkihuollossa olevista nuorista. Vastuu pois sijaisvanhemmilta perusteella, että nuoret ovat täysi-ikäisiä. Vaikuttaa hämärältä touhulta. On syytä kriittisyyteen. Parempi olla varovainen, siinä ei menetä mitään. Kaikenlaisia kärkkyjiä kun kuitenkin on liikkeellä.
Mitään estettä sinulla ei ole laittaa nimesi ja opinahjosi nimi esille, jos olet rehellisin aikein liikkeellä.Olen itse vähän reilut 20-v nuori nainen. Nimeäni en halua keskustelupalstalle. Valitan. Teen kandidaatin tutielmaa.
Saat sen selville kyllä ottamalla yhteyttä. Voin ihan soittaa sinulle, jos haluat varmuuden.
Varovaisuus on järkevää, hysteria taas ei johda minnekään. - hyvin
Opiskelija kirjoitti:
Olen itse vähän reilut 20-v nuori nainen. Nimeäni en halua keskustelupalstalle. Valitan. Teen kandidaatin tutielmaa.
Saat sen selville kyllä ottamalla yhteyttä. Voin ihan soittaa sinulle, jos haluat varmuuden.
Varovaisuus on järkevää, hysteria taas ei johda minnekään.saatat olla keski-ikäinen seksuaaliongelmainen mies.
- opiskelija
joilta kirjoitti:
saisit yhteystietoja jälkihuollossa olevista nuorista. Vastuu pois sijaisvanhemmilta perusteella, että nuoret ovat täysi-ikäisiä. Vaikuttaa hämärältä touhulta. On syytä kriittisyyteen. Parempi olla varovainen, siinä ei menetä mitään. Kaikenlaisia kärkkyjiä kun kuitenkin on liikkeellä.
Mitään estettä sinulla ei ole laittaa nimesi ja opinahjosi nimi esille, jos olet rehellisin aikein liikkeellä.Kuten sanoin ensimmäisessä viestisstä "Etsin niitä, jotka voisivat kirjoittaa..." Miten siten voin tehdä jotain pahaa? Minulle voi kirjoittaa nimettömänäkin jos haluaa.
En osaa oikein suhtautua tuollaisiin kommentteihin. Toki maailmassa on kaikenlaisia, mutta kun itsellä ei ole mitään "vääriä ajatuksia", niin yllätti kyllä.
Eli opiskelen sosiaalityötä neljättä vuotta. Tänä vuonna teen kandidaatin tutkielmani ja ensi vuonna jatkan siitä graduun. Opinahjoni on yliopisto.
Olen kiinnostunut aiheesta, sillä kun on itse nuori ja muuttanut kotoa pois muutama vuosi sitten, niin muistan sen vaikeuden. Aloin miettimään mikä on tilanne nuorilla, jotka ovat sijoitettuna. Yleensä nuori voi palata kotiin, jos homma menee hankalaksi tai olla siellä yli 18-vuotiaana, miettimättä sitä että onko vielä hyväksytty perheeseen. Tavoitteenani ei ole hyväksikäyttää yhtään ketään, vaan tehtä tutkielma aiheesta, jota ei ole tutkittu paljoakaan. Tavoitteenani on selventää sitä ovatko nuoret saaneet tarvitsemansa tuen (niinkuin lastensuojelulaki edellyttää). Ja toisaalta ovatko he tietoisia oikeuksistaan. Olen kiinnostunut siitä, mitä kautta he ovat saaneet apua. Tutkimuksen kautta on mahdollista kehitää sosiaalihuoltoa, tarkoituksena ei ole kenenkään satuttaminen. - opiskelija
hyvin kirjoitti:
saatat olla keski-ikäinen seksuaaliongelmainen mies.
Ok, mitenkäs sen nyt vakuuttaisin.
No käy kotisivuillani (www.angelfire.com/rock3/soila )ja kirjoita vaikka vieraskirjaan, niin voin vastata sinulle siihen? Jos se ei riitä, niin edelleen:
Laita mailia, niin voin soittaa sinulle ja todistan että en ole mies. :D - opiskelija
opiskelija kirjoitti:
Kuten sanoin ensimmäisessä viestisstä "Etsin niitä, jotka voisivat kirjoittaa..." Miten siten voin tehdä jotain pahaa? Minulle voi kirjoittaa nimettömänäkin jos haluaa.
En osaa oikein suhtautua tuollaisiin kommentteihin. Toki maailmassa on kaikenlaisia, mutta kun itsellä ei ole mitään "vääriä ajatuksia", niin yllätti kyllä.
Eli opiskelen sosiaalityötä neljättä vuotta. Tänä vuonna teen kandidaatin tutkielmani ja ensi vuonna jatkan siitä graduun. Opinahjoni on yliopisto.
Olen kiinnostunut aiheesta, sillä kun on itse nuori ja muuttanut kotoa pois muutama vuosi sitten, niin muistan sen vaikeuden. Aloin miettimään mikä on tilanne nuorilla, jotka ovat sijoitettuna. Yleensä nuori voi palata kotiin, jos homma menee hankalaksi tai olla siellä yli 18-vuotiaana, miettimättä sitä että onko vielä hyväksytty perheeseen. Tavoitteenani ei ole hyväksikäyttää yhtään ketään, vaan tehtä tutkielma aiheesta, jota ei ole tutkittu paljoakaan. Tavoitteenani on selventää sitä ovatko nuoret saaneet tarvitsemansa tuen (niinkuin lastensuojelulaki edellyttää). Ja toisaalta ovatko he tietoisia oikeuksistaan. Olen kiinnostunut siitä, mitä kautta he ovat saaneet apua. Tutkimuksen kautta on mahdollista kehitää sosiaalihuoltoa, tarkoituksena ei ole kenenkään satuttaminen.Eli sähköpostia voi laittaa edelleen osoitteeseen [email protected]
Jos teillä on epäilyksiä, niin sitä kautta ne epäilyt kyllä ainakin lähtevät. Lisäksi voin kertoa tarkemminkin tutielmastani, jos olette kiinnostuneita.
*huokaisee* - yllinkyllin.
opiskelija kirjoitti:
Eli sähköpostia voi laittaa edelleen osoitteeseen [email protected]
Jos teillä on epäilyksiä, niin sitä kautta ne epäilyt kyllä ainakin lähtevät. Lisäksi voin kertoa tarkemminkin tutielmastani, jos olette kiinnostuneita.
*huokaisee*Ainoan aidon vastauksen saa sijoitetulta nuorelta,jota sijarit eivät ole manipuloineet,niinkuin tekevät lokainen,yrittäen vieraannuttaa täysin omista vanhemmista.
- Tavallinenäiti
Mikä sinun henkilöllisyydessäsi on niin piiloteltavaa, ettet voi OMALLA NIMELLÄSI etsiä aineistoa? Sen verran olen seurannut päättötyöntekijöitä, että järkiään kaikki alan opiskelijat pyytävät vastauksia omalla nimellään. Sinun viestisi sen sijaan on alusta loppuun asti epäilyttävä. Ei ole suuntaa mihin opintoihin tutkielma liittyy, ei yliopistoa missä opiskellaan, eikä itse opintoaihetta mihin tutkielma liittyy. Päättötyöhän tämä ei ilmeisesti ole, kun tutkielmasta kirjoittaa, joten tuskin edes tulee juuri ketään edes hyödyttämään.
En suosittele tälläiseen vastaamaan.- vastaisi
Kun sanot, ettet ehdi hakea tutkimuslupaa, et ilmeisesti ole keskustellut opintojen ohjaajan kanssa asiasta? miten voit käyttää tällaista materiaalia tieteellisessä tutkimuksessa? en usko, että se on mahdollista. olet huijari.
- opiskelija
vastaisi kirjoitti:
Kun sanot, ettet ehdi hakea tutkimuslupaa, et ilmeisesti ole keskustellut opintojen ohjaajan kanssa asiasta? miten voit käyttää tällaista materiaalia tieteellisessä tutkimuksessa? en usko, että se on mahdollista. olet huijari.
Nyt voi jo lopettaa hysteriän lietsomisen.
Sanoin että voin vastata tarkemmin sähköpostin kautta ja antaa yhteystietoni. Laitoin myös kotisivuni osoitteen, josta voitte tarkistaa kuka olen.
Olen keskustellut ohjaajani kanssa kyllä ja sen takia olen myöhässä liikkeellä, että pari nuorta perui kirjoituksensa viimeisillä minuuteilla.
Eli kerron kyllä tarkemmin kuka olen ja mitä teen. En ole varma mitä funktiota se palvelisi jos täällä alkaisin tarkemmin kertomaan, sillä en ole varma saanko yhtään vastausta tätä kautta.
On järkevää olla varovainen, on järjetöntä lietsoa hysteriaa.
En ole huijari. Jos olisin, en kai täällä olisi väittelemässä.
Mutta käykää kotisivuilla tai laittakaa mailia. OTAN YHTEYTTÄ, jos epäilette. - opiskelija
opiskelija kirjoitti:
Sanoin että voin vastata tarkemmin sähköpostin kautta ja antaa yhteystietoni. Laitoin myös kotisivuni osoitteen, josta voitte tarkistaa kuka olen.
Olen keskustellut ohjaajani kanssa kyllä ja sen takia olen myöhässä liikkeellä, että pari nuorta perui kirjoituksensa viimeisillä minuuteilla.
Eli kerron kyllä tarkemmin kuka olen ja mitä teen. En ole varma mitä funktiota se palvelisi jos täällä alkaisin tarkemmin kertomaan, sillä en ole varma saanko yhtään vastausta tätä kautta.
Mutta käykää kotisivuilla tai laittakaa mailia. OTAN YHTEYTTÄ, jos epäilette.Sen takia, tässä en tarkemmin kerro.
Kirjoituspyyntöni on PITKÄ. Jonka vuoksi voin laittaa sen sähköpostin kautta. Voin myös antaa puhelinnumeroni ja kertoa mitä haluatte tietää.
Mutta hyvä mielikuvitus näyttää monella olevan. - opiskelija
opiskelija kirjoitti:
Sen takia, tässä en tarkemmin kerro.
Kirjoituspyyntöni on PITKÄ. Jonka vuoksi voin laittaa sen sähköpostin kautta. Voin myös antaa puhelinnumeroni ja kertoa mitä haluatte tietää.
Mutta hyvä mielikuvitus näyttää monella olevan.Yritän nyt sanoa selvästi.
Kotisivuillani on kuka olen. Jos vielä sen jälkeen vaikutan keski-ikäiseltä mieheltä, niin huolestun. :D
Edelleen maililaatikkoni on toiminnassa, jossa voin kertoa itsestäni, tutkimuksestani, ohjaajani nimen, osoitteeni, puhelinnumeroni, koirani nimen ja sukupuuni.
Keskustelupalstoilla en kirjoituspyyntöäni tai henkilötietojani paljasta, koska tämä ei ole virallinen kirjoituspyyntö. Enemmänkin kysymys, että onko nuoria, jotka ovat haluaisivat vaikka nimettömänä kirjoittaa siitä toimiiko jälkihuolto.
Nyt jos joku vielä laittaa epäilyjään tänne, niin ihemttelen, sillä yhteistietoni on jo tässä viestiketjussa. Kotisivuilla näette kuvani, nimeni, elämäni, vieraskirjani, ajatuksiani.
Jos epäilette, niin ottakaa nyt ihmeessä yhteyttä.
Ei kai kukaan pervo keksi, että jälkihuollosta kirjoittaminen on keino hyväksikäyttää täysi-ikäisiä nuoria. - ihmettelijä
opiskelija kirjoitti:
Yritän nyt sanoa selvästi.
Kotisivuillani on kuka olen. Jos vielä sen jälkeen vaikutan keski-ikäiseltä mieheltä, niin huolestun. :D
Edelleen maililaatikkoni on toiminnassa, jossa voin kertoa itsestäni, tutkimuksestani, ohjaajani nimen, osoitteeni, puhelinnumeroni, koirani nimen ja sukupuuni.
Keskustelupalstoilla en kirjoituspyyntöäni tai henkilötietojani paljasta, koska tämä ei ole virallinen kirjoituspyyntö. Enemmänkin kysymys, että onko nuoria, jotka ovat haluaisivat vaikka nimettömänä kirjoittaa siitä toimiiko jälkihuolto.
Nyt jos joku vielä laittaa epäilyjään tänne, niin ihemttelen, sillä yhteistietoni on jo tässä viestiketjussa. Kotisivuilla näette kuvani, nimeni, elämäni, vieraskirjani, ajatuksiani.
Jos epäilette, niin ottakaa nyt ihmeessä yhteyttä.
Ei kai kukaan pervo keksi, että jälkihuollosta kirjoittaminen on keino hyväksikäyttää täysi-ikäisiä nuoria.Kävin katsomassa kotisivusi. Totta näytät puhuvan.
Ihmeellistä porukkaa täällä. - opiskelija
ihmettelijä kirjoitti:
Kävin katsomassa kotisivusi. Totta näytät puhuvan.
Ihmeellistä porukkaa täällä.Joku viittii tutkii, ennen kuin hutkii... tai ennen kuin on soittamassa poliiseille. xD
Niin no, voin nyt virallisesti pyytää anteeksi että aloitusviestini jäi vajaaksi. Olin juonut muutaman lauantai-illan siiderin. Selväjärkisenä en olisi täältä lähtenyt mitään hakemaankaan. Mutta mailiosoitteeni on edelleen voimassa ja edelleen tarjous siitä, että voin kertoa tarkemmin aiheestani. - FEROZA
opiskelija kirjoitti:
Joku viittii tutkii, ennen kuin hutkii... tai ennen kuin on soittamassa poliiseille. xD
Niin no, voin nyt virallisesti pyytää anteeksi että aloitusviestini jäi vajaaksi. Olin juonut muutaman lauantai-illan siiderin. Selväjärkisenä en olisi täältä lähtenyt mitään hakemaankaan. Mutta mailiosoitteeni on edelleen voimassa ja edelleen tarjous siitä, että voin kertoa tarkemmin aiheestani.minä en ole edes vielä kotisivuillasi käynyt, mutta en ihmetellyt yhtään mitään poikkeavaa edes sinun ensimmäisestä viestistäsi.
uskomatonta miten voidaan saada tälläinen hullun mylly pystyyn yhdestä tutkielman tekemisestä. miten joku voi heti epäillä jotain seksuaalista hyväksikäyttöä?! no, nettiin tietysti mahtuu kaikenlaista...koskaan ei voi olla liian varovainen.
mutta nuo sinun seuraavat viestit selvitti jo asiaa niin paljon ettei epäilyksille olisi pitänyt olla sijaa. ihmeellisiä ovat sijaisvanhemmat. miksi sijaisvanhemmat eivät kirjoita tänne omalla nimellään, eihän heillä ole mitään salattavaa eikä hävettävää, toisin kuin ehkä biovanhemmalla.
tsemppiä tutkielman tekoon. teet hyödyllistä työtä lastensuojelun edistämisen hyväksi. - pahaa
opiskelija kirjoitti:
Mutta käykää kotisivuilla tai laittakaa mailia. OTAN YHTEYTTÄ, jos epäilette.saat ja voit tehdä aikuisille täysi-ikäisille, jotka ovat omillaan täällä maailmssa?
Toivottavasti saat ainestosi kasaan.
Ja toivottavasti saat jotain "ääntä" ja vaikutusta aikaan edes yhdellä osa-alueella
tässä tärkeässä asiassa. - opiskelija
pahaa kirjoitti:
saat ja voit tehdä aikuisille täysi-ikäisille, jotka ovat omillaan täällä maailmssa?
Toivottavasti saat ainestosi kasaan.
Ja toivottavasti saat jotain "ääntä" ja vaikutusta aikaan edes yhdellä osa-alueella
tässä tärkeässä asiassa.Kiitos tsempistä. Yritän selvitä. :)
Ja tarkoituksenani ei todellakaan ole saada aikaan mitään pahaa, ainoastaan ehkä jotain hyvää. - tärkeä asia
opiskelija kirjoitti:
Kiitos tsempistä. Yritän selvitä. :)
Ja tarkoituksenani ei todellakaan ole saada aikaan mitään pahaa, ainoastaan ehkä jotain hyvää.aikuistuvalle nuorelle,
joka ikäänkuin "sylkäistään" ulos
viranomais järjestelmästä,
ilman minkäänlaista läheisverkostoa
(jos erotettu omasta biologisesta suvusta).
Ainoina lähi-ihmisinä sosiaaliviranomaiset
ja mahdollisesti sijaisvanhemmat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679