Aina kun ihastun, niin yritän kaikkeni että mun ihastus ihastuis myös muhun. Mielestäni oon aika vetävä tyttö että olen aika helposti saanut jonkunmoista vastakaikua, mutta ongelmana on se että kun mä huomaan että se toinenkin on ihastunut muhun ja yrittää lähestyä mua niin alkaa ahdistamaan toinen ja jotenkin alkaa perääntymään ja toivomaan ettei se lähestyiskään, vaikka sisimmässäni tietenkin toivoisin että se tekis just sitä mitä se tekee. Ihastus muuttuu vaan ahdistukses ja peloksi, ja kumma kyllä heti kun huomaa että toista ei kiinnosta, niin on sit niin ihastunut että. Miksi haluan vain saada sellaista mitä minun on vaikeaa/mahdotonta saada ja sitten kun olis hyvä mahdollisuus saada sellainen itselleen, niin tyrii kaiken joka kerta, mikä mua vaivaa????
Mikä vikana???
8
1261
Vastaukset
- mä-mies
pelkäät olla onnellinen? et uskalla päästää toista sisimpääsi?
- likely
you have a low shame based personality. Your inner leader is disabled and your other inner sub-selves (like shamed child, sceptic, and pessimist etc) give you wrong thoughts and images i.e. your own inner voices that control your actions and choices. More likely you have a low/semi-low self-esteem, well, don't worry - you can improve self-esteem by telling everyday yourself: I respect myself when I fulfil me responsibilities to others and myself thoroughly and honestly, to the best of my capabilities.
- minä
ootko kenties ollu kauan yksin? mulla ollut vähän vastaava tilanne, mutta johtunu tod.näk ujoudestani ja siitä, että olin ollut niin kauan yksin.tänäpäivänä,jos/kun tapaan ihanan kiinnostavan miehen,niin en anna ahdistuksen tulla,mutta ujous on edelleen olemassa.siitä,kun pääsis vielä eroon.
- hyvinkin
tutulta. Ja luulen että pohjimmiltaan kysymys on just pelosta. Mäkin huomaan jatkuvasti vain haavailevani ja kaipaavani, mutta sitten kun oikeasti olis joku, jonka kans vois jotain kehittääkin, niin ne pelot ja alemmuudentunteet iskee päälle ja sitten tuhoan kaiken ristiriitaisella käytökselläni. Ja olen myös viehättävä ja monin tavoin ihminen jolla ei periatteessa pitäs olla ongelmia löytää seuraa. Pelko vain estää.
- pelkuripoika
Kuulostaa niin omalta elämältäni. Olisi todella mukava tietää, mikä siinä on, kun ei voi toimia silloin kuin toinen on kiinnostunut. Silloin tosiaan alkaa perääntyminen ja ei vain yksinkertaisesti tee asian eteen mitään. Sitten ihastus ei jaksa enää odottaa tai löytää jokun muun, niin sitten tietysti olen taas niin ihastunut ja haluan vain hänet.
Lopulta voi vain todeta itselleen, että taas onnistuin tyrimään kaiken ja samalla uskottelen itselleni, että ensi kerralla toimin, kun on tilaisuus. Vielä tähän päivään mennessä en ole sitä tehnyt, ehkä sitten ensi kerralla.. - miettineeksi
miksi kaikki on niin vaikeeta ihmisten välillä.Onko se,noh, se kohtalo,joka puuttuu peliin.
- vika..
tässä..*Mielestäni oon aika vetävä tyttö * noi on makuasioita tyttönen.. ja vaikutat itsekkäältä..mutta hei elämä opettaa sinuakin vielä.. oppia ikä kaikki..
- joo
Mun ex jätti mut just sen takia et se ahdistu jotenkin.. haluisin sen takas mut se ei pysty siihen. Ei pitäs heittää sen takia pois vaan ottaa taukoo ja jutella asiasta. Mut ei kai sille mitään voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573