miespuoliset skorpionit tänne!!

kuuntyttönen

miten voittekin olla niin seksikkäitä ja ihania skorpionimiehet!!!mutta kertokaahan miten saan yhden teidän joukkoonne kuuluvan itselleni hän taitaa tykätä musta mutta on tosi ujo eikä oo tehnyt asialle mitään, mäkin ujo mut oon kyl osoittanut kiinnostusta häntä kohtaan.. myös hän on mutta vain teoin..onko tyypillistä?? miten saan se rohkaistumaan?

18

3215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puumari

Mä olen korpioni. Mun faija maksaa vuokraa uskovaiselle Kullialalle palokalustokaapppiin kerra kuussa, ja Kulliala istuu siellä kaapissa säkki päässä ja kirjoittaa kuittiin Pumpulainen. Maksu on käteisellä ja setelit laitetaan viinakaupan kassiin missä Kulliala sitten vie niitä sukka päässä Aleksille pankkiin. Moni karju on seurannut Kullialaa pahat mielessä. Má voin olla sulle seuralainen. Mä olen 186 ja torppaan isompiakin karjuja jos ne alkaa vittuileen sulle.

• Daniela,

Sinä et torppaa ketään! Tyypillistä skorpparimaista uhoamista. Pikkutytöille tuo menee läpi. Sama peli näyttää olevan täällä virtuaalimaailmassa kuin oikeassakin elämässä. Skorpparimiehet uhoavat ja elvistelevät tehdäkseen vaikutuksen yksinkertaisiin pikkutyttöihin. Olen sen niin monesti käytännön elämässä nähnyt, että nimenomaan skorpparimiehet pötkivät pakoon ensimmäisinä. Kovannäköinen pinta on vain suojavarustus hyvin aralle ja pelokkaalle sisimmälle. Heikon ihmisen tunnusmerkki on juuri uho ja itsekehu. Sinä et poju torppaa ketään!

• anskkuu
        Daniela, kirjoitti:

Sinä et torppaa ketään! Tyypillistä skorpparimaista uhoamista. Pikkutytöille tuo menee läpi. Sama peli näyttää olevan täällä virtuaalimaailmassa kuin oikeassakin elämässä. Skorpparimiehet uhoavat ja elvistelevät tehdäkseen vaikutuksen yksinkertaisiin pikkutyttöihin. Olen sen niin monesti käytännön elämässä nähnyt, että nimenomaan skorpparimiehet pötkivät pakoon ensimmäisinä. Kovannäköinen pinta on vain suojavarustus hyvin aralle ja pelokkaalle sisimmälle. Heikon ihmisen tunnusmerkki on juuri uho ja itsekehu. Sinä et poju torppaa ketään!

Heh! Just tuo elvistely sopii hyvin kuvaamaan skorpun luonnetta.
        Hyvin arkoja ovat tosipaikan tullen. Koulussa eräs skor kiusasi pienempiä (yleisöä piti tietty olla), mut heti ku tuli isompi väliin, alkoi armon aneleminen.

• sie?

Mitä tarkoittaa torppaaminen? Kirjota nyt tänne apina niin et muutkin ymmärtää! Aika väsynyttä toimintaa....

Ja vastaus: pitää olla varma asiastaan ettei turhaan kulu energiaa johonkin josta ei ole varma. Eli kuten jo mainittiin, aika hoitaa hommat kotiin. Ehkä.

• eläin
        anskkuu kirjoitti:

Heh! Just tuo elvistely sopii hyvin kuvaamaan skorpun luonnetta.
        Hyvin arkoja ovat tosipaikan tullen. Koulussa eräs skor kiusasi pienempiä (yleisöä piti tietty olla), mut heti ku tuli isompi väliin, alkoi armon aneleminen.

..todistaa väitteenne sillä että olen itse skorppioni(m) ja ennen kuin me pääsemme yli tuosta paskasta olemme aina lapsia... "my way through the valley of darkness"... tapahtuu vain mietiskelemällä, kyse on vain siitä jos annetaan tilaa olla rehellinen niin me osaamme sen parhaiten. itse olen ollut psykoosin partaalla joka ei nyt kummiskaan ollu muille haitallista, vain itselleni.. olen herkkä ja olen vahva.. en kestä pahaa tuotettua... voin kiittää mielenrauhasta vain itseäni. ja yleistäminen myöskin on lapsellista tai hienommin sanottuna yksijakoista, muistakaa se!

• skorppis

mutta se kannattaaa!!

• kuuntyttönen

mutta aikaa on jo kulunut 1,6 vuotta enkö voisi jotenkin asiaa edesauttaa??
        tunnen niin vahvasti että kuulumme yhteen ja tiedän 100 varmasti että hänkin sen tuntee, meidän välillä on ihan selvää telepatiaa(oikeesti)..
        elämässäni ei ole sisältöä ilman häntä, silloin kun en ole hänen kanssaan, tai en näe häntä, tuntuu että kuolen ja lakkaan olemasta ja herään vasta kun nään hänet... en kestä enää, lomat on yhtä tuskaa kun en nää häntä.. näen häntä siis vain lukiossa!! tää on kamalaa!!! vinkkejä pliis!!

• s1952

olen aivan samaa mieltä

• jatu
        kuuntyttönen kirjoitti:

mutta aikaa on jo kulunut 1,6 vuotta enkö voisi jotenkin asiaa edesauttaa??
        tunnen niin vahvasti että kuulumme yhteen ja tiedän 100 varmasti että hänkin sen tuntee, meidän välillä on ihan selvää telepatiaa(oikeesti)..
        elämässäni ei ole sisältöä ilman häntä, silloin kun en ole hänen kanssaan, tai en näe häntä, tuntuu että kuolen ja lakkaan olemasta ja herään vasta kun nään hänet... en kestä enää, lomat on yhtä tuskaa kun en nää häntä.. näen häntä siis vain lukiossa!! tää on kamalaa!!! vinkkejä pliis!!

Voisit todeta "kohteellesi", että miehen pitäisi vaistotakin jotain. Naisen aseetkin on tomivia ,jos hän on mies ,eikä jokin muu.

• kuunneitonen

sanokaa millaset naiset on parhaita teidän mieletä?? vaikka luulen etttä hän pitää musta niin joskus hän ns. yrittää saada mut epävarmaksi asiasta(yrittääkö se pitää mua siitä riippuvaisen akunnes päättää mut ottaa jos aikoo ottaa?) esim. nauramalla minulle tai kohtelemalla kuin ilmaa.. mitä teen, en tiedä miksi hän on joskus niin julma ja etäinen? vihaako hän mua sittenkin? kuulin että skopuilla vain kaksi tunnetta syvä viha ja syvä rakkaus onks noin? alkaa pikkuhijlaa ärsyttää tää jojoleikki mä en oo mikään jojo!!

• herkkä^^

Kun kuvioihin tuli skorpparimies niin se vei jalat mun alta ja sai mut unohtamaan kaiken muun... Mutta sitten se heitti mut ulos maailmoistansa ja sain todellakin pistoksen siitä piikistä mikä skorpioneilla on!

Se niin osas vietellä, olla mukava, kuunteli, jutteli...ja seksikäs!! Lyhyt juttu, mutta vieläkin on naarmut jäljellä parin skorpparin lausahduksen takia!

Toi siis oli yksi tapaus skorpioneissa, ei ne kaikki ole tuollaisia.. (tottakai seksikkäitä ;) )

• NO YKS SKORPPARI TIETENNI

NII MIKÄ MEIS VIEHÄTTÄÄ KUN MÄ KATON AAMUSTI PEILIIN NI EN NÄÄ MITÄÄ KUMMOSTA MUTT KUN MEEN BAARIIN NI ÄMMÄT SULAA MUUTAMASTA SANASTA...SIIS TIEDÄN KYLLÄ MITÄ SANOO NIILLE MUT EI KAI SE NII HELPPOO VOIPI OLLA?

• Hik- hik- heluna
        NO YKS SKORPPARI TIETENNI kirjoitti:

NII MIKÄ MEIS VIEHÄTTÄÄ KUN MÄ KATON AAMUSTI PEILIIN NI EN NÄÄ MITÄÄ KUMMOSTA MUTT KUN MEEN BAARIIN NI ÄMMÄT SULAA MUUTAMASTA SANASTA...SIIS TIEDÄN KYLLÄ MITÄ SANOO NIILLE MUT EI KAI SE NII HELPPOO VOIPI OLLA?

The ootte niin kuuleja ja annatte ymmärtää että olette viksumpia kuin oikeasti oletthe. Sihsäinen mänttiytenne ei valitettavasti aukea kännisille akoille. Pane viälä yx tuoppi tulemaan!
        Shiinä sulle shelitystä.

• härkänainen

Niin, en tiedä, olen ihan myytyä naista skorpioni miehelle. En ymmärrrä miten hän on saanut aikaan sen kaiken mitä muut eivät koskaan.

Arvoituksellinen kyllä kuten minäkin, mutta osaa olla suorakin jos ite sitä tahtoo, mustis joo mutta niin on ekakerran elämässään tämä nainenkin, mustis siis. Mutta odottelija on tämä skorpioni ja oikeastaan se on hyvä, opettanut häränkin kärsivälliseksi.

• blackscorppari

KJÄH KJÄH..!!

IHMETTELEN SITÄ SAMAA JOKA PÄIVÄ SIELLÄ

PEILIN EDESSÄ....NII..JA SITTE SIELLÄ

BAARISSA...HYVÄ ISÄ SENTÄÄN...!!EDES PAINONI

120KG EI TUNNU HÄIRITSEVÄN PÄTKÄÄKÄÄN..!!

NOOH...EN TOSIN OLE RUMA MUTTA KUITENKIN..

MUT HEI "KOHTALOTOVERI"EI VALITETA.."TÄYTYY

NAUTTIA LUOJAN A N T I M I S T A HEH !!!!

• kuuntyttönen

on se perseestä kun ei enää ees suurin osa vastauksista ole asiallisisa!!! ottaa päähän kun häiriköt nykyään kaikkialla mihin meneee!!

mihinkään on täältä mahditin saada asiallista vastausta!

• Scorpio7

Kannattaisiko varovasti harkita että tekisit vaan ajatuksesi jotakuinkin vastapuolelle selväks...Itse ainakin arvostan aktiivista aloitteen tekoa...Täytyy
      muuten sanoa että meikäläisistä (skorp...) tuntuu noita mielipiteitä riittävän.. Voin sanoa että meitä
      on kahta laatua:henkisesti kehittyneitä ja sit niitä
      jotka ei oo.. ja nää jälkimmäiset hoitaa tään julkisuuskuvan kyllä "kuntoon"...Ei pitäis yleistää...Malttia hyvät ihmiset...

• henkisesti

kehittyneemmät skorpparit, uskaltaako ne tehdä aloitteen seurusteluun? Vai pitäiskö naisen? Vai mitä pitäis tehdä, mä tein jo tunteeni selväks sille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe