Yhtenä vaihtoehtona tulee mieleen hakea Saksasta C70 T5, kokemuksia ko. autosta?
C70 T5 coupe: kokemuksia
7
2968
Vastaukset
- kyllästynyt
Omistan tämmöisen C70 t-mallin vm-99, en tykkää. Tunnoton ohjaus, ruma ulkonäkö (naapurit haukkuu)ja laiska. Aion vaihtaa seuraavaksi Toyota Avensikseen!
- Henkka
Hieman kyllä ihmettelen kommenttejasi.Omistatko todella C70 T5:sen?Omasta mielestäni ohjaus ja ajo-ominaisuudet ovat huippuluokkaa.Täyttä paskapuhetta tuo laiskuus ja ruma ulkonäkö.C70 T5 on tosi tykki.Kulkee todella mukavasti ja ulkonäkö on todella makea.Vai avensis.hyvä että sinulla on huumorintajua.
C70 on todella hyvä auto ajaa sekä omistaa.Suosittelen. - Romu-Ripa
Henkka kirjoitti:
Hieman kyllä ihmettelen kommenttejasi.Omistatko todella C70 T5:sen?Omasta mielestäni ohjaus ja ajo-ominaisuudet ovat huippuluokkaa.Täyttä paskapuhetta tuo laiskuus ja ruma ulkonäkö.C70 T5 on tosi tykki.Kulkee todella mukavasti ja ulkonäkö on todella makea.Vai avensis.hyvä että sinulla on huumorintajua.
C70 on todella hyvä auto ajaa sekä omistaa.Suosittelen.Naapurit haukkui kaverin ulkonäköä, joka korostuneesti pilasi ympäristöä kauniin coupén rinnalla.
Taisi vielä puhua matalapaineturbosta eli T ilman vitosta... laiskahan sellainen.. ;)
Tosiasiassa auto oli pitkään todellinen murheenkryyni laadultaan, kaikkihan tietänevät ne syntykuviot ja englantilaisten kuuluisan.. no jääköön.... - pekka
Henkka kirjoitti:
C70 on todella hyvä auto ajaa sekä omistaa.Suosittelen.tehoa kivasti mutta etupäässä ei riitä pito, kori on vetelä ja ohjaus volvomaisen huono
- Romu-Ripa
pekka kirjoitti:
tehoa kivasti mutta etupäässä ei riitä pito, kori on vetelä ja ohjaus volvomaisen huono
Ei se, että et itse mitään ymmärrä,mutta lukisit edes asiantuntijoiden mielipiteitä alan lehdistä.
Kaikkihan tietävät, että 850/S/V/C70 on ohjaukseltaan mitä parhain. Paras Volvo ja aivan huippua muutenkin... toisin kuin eräät "laatumerkit" joissa ohjaus on ikuinen ongelma... - HÖRRÖ
Romu-Ripa kirjoitti:
Ei se, että et itse mitään ymmärrä,mutta lukisit edes asiantuntijoiden mielipiteitä alan lehdistä.
Kaikkihan tietävät, että 850/S/V/C70 on ohjaukseltaan mitä parhain. Paras Volvo ja aivan huippua muutenkin... toisin kuin eräät "laatumerkit" joissa ohjaus on ikuinen ongelma...Paras Volvo on korkeintaan vähän alle keskitason auto verrattuna todellisiin laatumerkkeihin!
- b.man
On hieno auto kerta kaikkiaan. Katsele ihmeessä myös ruotsista kysesistä mallia. Hintaero saksaan ei ole suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213