Olen kärsinyt bulimiasta n. 15 vuotta. Välillä pahemmin ja välillä olen voinut paremmin. Tällä hetkellä koen olevani voitolla taudista..toivottavasti! Tarkoittaa mulla..oksennan vain kerran tai kaksi parissa viikossa. Mun pahimmat ajat oli yhtä helvettiä, oksentelua pitkin päivää. Elämässä ei ollu mitään muuta kuin ruoka. Vieläkin lasken tarkkaan kaikki päivän kalorit, ja jos tuntuu et on liikaa tullu syötyä niin oksentamaan. Mut kuitekin tuntuu et pikku hiljaa mä paranen ja voitan tän karmean sairauden! Mä toivon kaikille tämän sairauden kokeneille ja kokeville paljon voimia! Ehkä tästä viel noustaan ja mä ainakin olen päättänyt VOITTAA TÄN TAUDIN!!!
Neitoperho
hiuh
2
513
Vastaukset
- lily
jee!! kivaa kuulla et tääl on muitaki jotka haluu eroon tästä helvetistä! mä oon ollu jo 2kk "kuivilla" :D tsemppii sulle!
- itsensä rääkkääjä
loistavaa että löytyy sisukkaita ihmisiä jotka oikeasti haluavat parantua! Itsellä on kans menossa taistelu! Se on vaan päätettävä että nyt se on loppu! ettei ole sellaista vaihtoehtoo ku oksentaminen! Vielä ku sais pidettyy ton ahmimisen kurissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voimia kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249