Elikkä, olen raskaana nyt 16 3 viikolla. Joka paikasta kun lukee, niin todella moni jo tuntee liikkeet.
Minä en mitään, vaikka ei ole ensimmäinen lapsi.
Milloin tässä pitäisi olla todella huolestunut?
Ihankuin mahassa ei olisi mitään, vaikka se on kyllä kasvanut!
Liikkeistä...
6
683
Vastaukset
- valmistuva terkkari
Yleensä liikkeet tuntee ensimmäisen kerran rv. 18-20. Aiemminkin voi tuntua. Uudelleen synnyttäjät tuntevat liikkeet usein aiemmin (tuolloin 18 rv.) ja ensisynnyttäjät tuolla rv 20. Poikkeuksia on!!! Joku tuntee liikkeet aiemmin joku myöhemmin. Mukavia odotushetkiä :)
- mirkku
mulle tulee tänään tasan 20 raskausviikkoa täyteen enkä ole vielä pahemmin liikkeitä tiedostanut... varmaan lähiviikkoina pitäisi alkaa tuntemaan. Vauva, kun on vielä niin pieni, että ne liikkeet on vielä kovin hentoja... ei siis huolta :) mukavaa odotusaikaa
- odottava mamma
jokainen raskaus on erilainen, ite oon rv:lla 21 ja oon potkuja tuntenu jo viitisen viikkoo. Esikoista siis odotan. Nyt potkut rupee tuntuu todellakin potkuilta eikä enää vaan sipaisuilta. eilenki illalla potki kylkiluihin kovaa.
- Hippiäinen76
Eipä vielä noilla viikoilla tarvitse tuntea liikkeitä. Itse tunnistin ekat liikkeet rv 22 1 (mies tunsi ne vatsan päältä rv 22 6). Tämä on meidän eka lapsi. Joten eipä syytä huoleen, kyllä ne sieltä vielä tuntumaan tulevat ja jos kovasti alkaa huolestuttamaan, kysy neuvolasta.
Mukavaa odotusta :o) - rv28
Mulla ei tunnu vieläkään liikkeitä mitenkään älyttömän paljon. Pientä möyrimistä silloin tällöin.
- 36+4
mä tunsin ekan, yhden ainoan hipasun, kun viikkoja oli tasan 18..sit meni ainakin kaks viikkoa ennen kun tunsin uudestaan..jokainen ajallaan!!=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474