Kyselisin nyt kun akka naputtaa juomisestani, että kuinka paljon te juotte viikossa-kuukaudessa?
kuinka
10
1446
Vastaukset
- helpompi laskea
Katsos kun vuorotöissä. Eli välivapailla 2-3/kk kori kaljaa tai vähemmän ja baariin. Yövuoron jälkeen (4-6/kk) 2-4 olutta ennen nukkumaanmenoa jotta kykenee nukkumaan iltapäivään asti akan ja lasten tahallaan metelöidessä.
- vaimoke
me juodaan molemmat joka viikonloppu yhteensä 24pulloa kaljaa,yleensä jopa molemmat päivät.
ollaan varmaan hirveitä alkkiksia muiden mielestä mutta jos osaa ottaa nätisti(ilmen riehumista haukkumista konttausta ja yrjöämistä)
niin mikäs siinä sitten.
kaippa se on meidän rentoutumiskeino... - normaali!
Mies ottaa saunakaljan tai muutaman viikonloppuisin. En ole noita laskenut mutta luulisin että korkeintaan viisi yhden illan aikana. Noin kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa käydään ulkona, jolloin minäkin yleensä intoiudun juomaan, joskus reilumminkin.
- kalle
Koppa keppanaa menee viikossa, painottuen viikonloppuun.
Se on ainakin mun mielestä liikaa ja hissukseen yritänkin vähentää ainakin puoleen. - Eelof
Huh,
mitä määriä tuossa yllä mainitaan. Juon tyypillisesti 1-2 lasia viiniä tai pulloa siideriä viikossa. Sitten ehkä kerran kuussa, jos on tuttuja käymässä hiukan enemmän, ehkä n. 5-6 annosta... - zirp..
Kyllä meilläkin sitä kaljaa menee viikossa pari mäyräkoiraa,painottuen viikonloppuun. Ja viikonloppusin joskus enemmänki. Se on kai ihan normaalii..
- isäukko
2-3 kertaa vuodessa en muuten juo edes sauna kaljaa.
- Pariton I
..mitenkään juoda oikeaa määrää. Juot sitten miten vähän tahansa, se on naisen mielestä aina liian paljon. Luulisin että jollet joisi ollenkaan, niin tulisi valitus mikset ole kuten muut miehet. Menisit edes joskus kavereiden kanssa baariin.
Niin, naisen miellyttäminen on helppoa kuin vettenpäällä kävely :)- ¤¤¤¤
Toikin on tosi ärsyttävä yleistys... Mä käyn ainaki paljon useammin baareissa kun avomies.. Ja hänkin voi käydä mun puolesta kaljalla silloin kun huvittaa (jos yleensä koskaan lähtee oma-aloitteisesti), yleensä lähden sitten itsekin kavereitten kanssa! Useimmiten käydään yhdessä.
- ärsytä
vaan se yöllinen kolistelu, kuorsaus, haiseminen ja seuraavan päivän oksentelu ja narina. Yksi hoidettava lisää... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458